4. Efecte

13 0 0
                                    

Am tras 5 fumuri din cui. Simteam ca sunt in al noualea cer,dar intre timp si-au facut aparitia si efectele.. Imi simteam capul greu,nu aveam echilibru..era foarte ciudat.. Maddy avea ochii foarte rosii.. La fel si eu.. Ma uitam la ea..dar vedeam ciudat.. Efectul tine vreo 2-3 ore.. Am mai tras din cui de mai multe ori dupa care am inceput sa ne plimbam..pornind incet catre iesire.. Nu imi pasa de nimic,putea sa ma injure orcine,oricat,ca nu-mi pasa..ma simteam prea bine.. Asa usor,usor am iesit din padure..

- Siii..fetelor.. Cum vi s-a parut?

- Super! Raspunde Maddy dupa care il imbratiseaza.

- Amy? Cum ti s-a parut?

- Fain..adica.. Parca m-a facut sa uit de probleme..nu-mi pasa de nimic.. Simt ca sunt in al noualea cer..

- Pai..mda...de la ciocolata..ai senzatia ca nu-ti pasa de nimic si te simti super bine si toate cele..

- Da dar are si niste dezavantaje.. Adica.. N-as putea sa spun neaparat dezavantaje..dar e ciudat..adica.. Imi simt capul mai greu de cat corpul..si am senzatia ca ma clatin in timp ce umblu..si vad totul altfel si ii ciudat..

- Mda pai astea is efectele..din fericire..nu tine mai mult de 5 ore..depinde cat fumezi..sau cate cuie fumezi..si apropo.. Doar efectele astea le-ai avut?

- Ummm..nu.. La inceput cand am tras primele 5 fumuri o inceput sa imi bata tare inima..si simteam cum bate.. Si dupa am mai tras si tot mai tare..apropo..si tu ai ochii foarte rosi..

- Aaa..da.. Da nu ii bai.. Am visine.. Hai sa va pun in ochi..

Ne-a pus visine..si dupa i-am pus noi lui..a venit  cu noi pana intr-un parc dupa care el a plecat iar eu si Maddy am mers la o tigara.

- Vaii ce bine mi-o picat..

- Asa-i?

- Mda.. Pai..am avut si niste probleme pe cap..iar acum..n-am nici-o treaba.. Ma doare in cot de tot..

- Mda..deci pana la urma o meritat sa mergem..

- Mda.. Dar e o problema.. De la ciocolata ai insomnie..

- Serios?

- Da..

Am terminat de fumat si ne-am pornit spre casa fiind tarziu.. Dimineata eram destul de obosita..dar intre timp eram foarte happy. M-am imbracat si am pornit catre scoala. Am intrat in clasa iar Rares cum m-a vazut a venit la mine.

- Cum a fost ieri? intreaba el curios.

- Umm.. Ar merge bine un " heii..ce faci?" ..

- Da bine.. Ce faci?

- Bine tu?

- Bine.. Deci...cum a fost ieri?

- Da bine.. :)) a fost fain..

- Evident! Asta-i fata mea!

- Mda..

- Si care au fost efectele? :))

- Ooo..de parca nu ai stii..

- De fapt nu stiu..la fiecare se manifesta altfel.. Deci.. Efectele..?

- Paii.. Spun eu oftand lung... Imi simteam capul mai greu de cat corpul,simteam ca nu am echilibru si ca ma clatin cad umblu,vedeam ciudat,radeam mult din orice..si daca imi ziceai ca ti-o cazut cheile asa radeam.. :))) .. Si eram indiferenta..nu-mi pasa d nimeni si nimic si ma simteam super..

- Mda..cam asa ii.. Si eu radeam din orice..odata.. Am bagat intr-o duminica..iar luni la o ora..de fizica parca..o cazut buretele de la tabla iar eu am inceput sa rad in hohote.. :))) de la asta razi din orice..fie ca vrei sau nu..

- Mda..

- Insomni ai?

- Mda..

- Si eu atatea nopti n-am dormit..in fine.. Vreau sa iti propun ceva.. Si sper sa accepti..

- Pai...depinde ce..

- Pai.. E vorba de o petrecere..eu sunt invitat..si pot sa mai aduc pe cine vreau..si eu vreau sa te duc pe tine..

- Okey..unde? Sau legat de ce e petrecerea..care ii tematica?

- Pai..o sa vezi unde ii..si ce tematica ii.. Si vad ca iti place ciocolata deci o sa fie super..

- Cand?

- Sambata de la 20:30.. Pana cand rezisti.

- Okey..asta o sunat putin ciudat..

- Mda..apropo..cineva vrea sa te cunoasca..si e foarte nerabdator sa te vada..

- Cine..?

- Cineva..i-am zis de tine..multee..si si ca ai consumat ciocolata si ca ti-o placut..si abea astepta sa te cunoasca..

- Cine? Si cand?

- O sa il cunosti la petrecere..

- A deci e un "el" ..

- Poate..oricum..vrea sa te cunoasca..

- Okey..pai.. E joi..deci mai are putin de asteptat pana la petrecere..

- Dar nu mult,a spus Rares dupa care mi-a facut cu ochiul..si s-a retras..

Sambata......

Sper ca v-a placut! Multumesc! :)

My fucking life!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum