Herkese Merhaba! İyi okumalar.
Diğer bölüm tam anlamıyla bomba ksksjdi ;)Sınır & 750 yorum 40 vote. Okuyan herkes yorum yapsın ve vote atsın pls. Okunma yüksekliği umarım bölüme yansır.. okuyup geçmeyin ve baya uzun bir bölüm..🌸
69. Bölüm ' Peri Masalı'
Eğer bir dilek şansım olsaydı kimsenin anılarında yer edinmeyen biri olmak isterdim.
Hafızamız yaşadığımız ya da yaşadığımızı sandığımız herşeyi saklayan kara bir kutuydu. O kara kutuda gizli bir çekmecede saklanan iyi veya kötü anıların baş kahramanlarıydık. Ya sağlam bir nefrete ya da bencil bir sevgiye hedef gösterilmiştik.
Oysa bizde bir peri masalındakiler kadar mutlu olabilirdik. Büyük bir sevgiye hedef gösterilebilirdik. Modern bir peri masalıydı ama bu. Kötü başlayan tek düze güzellikleri olan sonu şaibeli bir peri masalı.
" Ya güzel olmazsa?" Diye sordum, o kasvetiyle içeriye hükmederken. Sorduğum soru sessizliği yarıp kulaklarına ulaştığında zihninde muhasebesini yapmadan dudaklarını araladı. " Gece.."" Olmazsa olmaz güzelim, olmazsa olmaz." Dedi sigarasından derin bir nefes çekerken. Bakışları parmakları arasında usulca yanan sigarasındaydı.
" Eğer küçümseyerek bakan tek bir çift göz görürsem orada durmam," dedim oturduğum yerden kalkıp ona yaklaşırken. " Ben bunu çekmek zorunda değilim. İnan bana bunu çekmem," gözleri sigarasından kopup benim kahveliklerime tutundu. Bal gözler birkaç saniyeliğine parlarken, eğilip sigarayı kültablasına bastırdı.
" Sikerim," sertçe tıslaması tenimden bir ürperti gibi geçip giderken donuk bakışları gözlerimden ayrılmadı. " Sikerim o gözleride sahiplerinide. Seni kimse benim geçmişimle kıyaslayamaz,"
Seni kimse benim geçmişimle kıyaslayamaz.. imâ ettiğim şeyi açıkça söylemişti. Lauren ile kıyaslanmak istemediğimi farketmişti. " Bunu kaldırmak için çok güçlü değilim. Kendi geçmişimi bile görmezden gelirken bu olmaz,"
Arkasını dönerek ellerini kumaş pantolonun ceplerine tıktı. Geniş omzularını izledim bir müddet o susmuşken. Kafasını yukarıya kaldırdığında güçlü görünen bu adamın aslında gerçekten güçlü olduğunu biliyordum. Bir maskesi yoktu sadece hatırlamak istemediği anıları vardı." Herkes gelmiştir. İnelim bizde Gomez," bana konu hakkında bir şey söylemek istesede susmayı tercih etmişti. Bana döndüğünde son kez karşımdaki aynaya baktım. Her zamankinden daha şık ve yabancıydım." Hazır mısın?" Değildim.
" Hazırım." Diye mırıldandım o önden seri adımlarla ilerleyip kapıdan çıkarken. Bende hemen arkasından çıktığımda gözüm Lauren'in kaldığı üst katın merdivenlerine takılmıştı. Aşağıda olup olmadığını bilmiyordum. Sakin bir müzik sesi sarmıştı her zaman sessizliğin hakim olduğu çiftliği. Sakin müziği az da olsa bastıran karmaşadan yükselen seslerin sahiplerini tanımıyordum. Derin bir nefes alıp uzun koridorun sonundaki merdivenlerin başına ulaşmış olan Justin'e baktım. Tam orada durdu ve omzunun üzerinden bana döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LET ME LOVE YOU
FanfictionGeçmiş, hiç geçmemiş olduğunu binlerce kez yüzümüze en ağır tokatlarını indirerek anlattı bu hikayede... Geleceği mi yaşıyorlardı yoksa Geçmiş'in getirdiklerini mi ? @balyenn hesabından yazdığım Let me love you'nun devamıdır.