Unii spun că locul asta e blestemat,unii spun că e plin de creaturi cu câte 3 capete. Da,ce e drept există creaturi cu 3 capete,chiar și cu 5 dar sunt pașnice. Ele sunt gardienii Pădurii Ascunse si pe lângă ele există si alte creaturi de tot soiul. Dar locul ăsta este paşnic. De aici au venit cei mai mari magigieni şi cei mai mari arcaşi pe care această ţară îi are.
Probabil va întrebați de ce se numește Pădurea Ascunsă. Ei bine...este o istorisire veche,care datează încă din vremea generației a doua ce a călcat vreodată pe aici. În primul rând această pădure este uriașă. Nu departe de pădure este un sat,iar mai la nord de sat se află orașul Barserot.
Pe atunci acel codru uriaș nu avea nume dar cu timpul a căpătat denumirea de Pădurea Ascunsă. Oamenii ce locuiau în această pădurea erau grupați în funcție la ce se pricepeau ei cel mai bine. Existau fermieri,vânători,și ciudat,sau nu, era faptul că ei nu aveau un conducător. Femeile trebuiau să se ocupe de casă și de grădina și nu prea avea acces să știe ce se petrece prin împrejurimi,iar bărbatul era acela ce dădea ordine în casă. El se ducea dimineață,când nici bine nu răsărise soarele,ba la vânat ba la cultivat pământul. Și dacă bărbatul voia să aibă 10 femei,10 femei avea.Fiecare făcându-i câte 6 copii de capete. Dar totuși acest lucru nu deranja pe nimeni. Toți se înțelegeau bine chiar dacă existau dificultăți uriașe în a se întreține,dată fiind situația. Probabil ai remarcat faptul că nu am pomenit nimic legat de arme. Ei bine nu le trebuiau.Sau cel puțîn așa considerau ei. Pentru ei lumea era pașnică. Nici un suflet curajos nu a reușit să se avante dincolo de aceea pădure așa că nimeni nu știa ce pericol îi paște.
Era iarnă,și de obicei iernile durau chiar și 6 luni, când Imperiul Madru a dat năvală în Pădurea Ascunsă. Călare pe caii lor albi ulrau și omorau fiecare bărbat,femeie şi copil carora le ieșea în cale. Strastrabunica mea,tânără fiind, o rupse la goana prin copaci. Credea că scăpase de madruieni. Oh vai dar ce amarnic se înșelase. Când vru să se ascundă de după un copac un madruian călare pe cal îi tăia calea.
-"Oh da unde vrei să pleci fetițo. Oh doar nu te-ai pierdut de părinții tăi...așa-i?"..începu să râdă ca un maniac când din spatele sau auzi o voce groasă și se opri brusc.
-"Mizekiel..înapoi. Pe fata asta o luăm cu noi."
....................................
Povestea asta mi-o spunea mereu bunica înainte să adorm...nu mă săturasem de ea niciodată.
-"Păi și bunico,cu strastrabunica ta ce s-a întâmplat?" O întrebăm mereu supă ce termină povestea dar ea nu voia să îmi dea un răspuns dar în schimb mă dojenea și îmi spunea:
-"Hai treci la somn,Genevieve. Mâine avem de lucru. Vezi teancul ăla de haine de acolo? Nu o să facă picioare și o să se ducă singure la pârâu să se spele."
-"Da,bunico.."
Ups..încă nu m-am prezentat. Numele meu este Genevieve. Locuiesc cu bunica mea în Pădurea Ascunsă. Părinții mei au murit când eu aveam 5 ani. Nu aflasem de ce. Bunica mea era o femeie foarte secretoasă și rareori reușeam să scot ceva de la ea ce m-ar fi interesat. Ea îmi spunea că face toate astea că să mă protejeze,că dacă cumva mi-ar spune aș părăsi-o. Mare Zeu Saturn,cum putea ea să creadă asemenea lucru?!?
CITEȘTI
Floarea din amiază-noapte
FantasyAh..ce e mai palpitant decât o poveste din Era Medievală. Sinceră să fiu mereu m-a atras acea perioada. Aveam de mult în gând să scriu o poveste care oscilează în acea perioadă. Sper să va placă <3