01- Ani Kaza

261 5 0
                                    

Sigaramdan derin bir duman aldım ve zevkle içime çektim. Yanımdakiler içki de içiyorlardı. Ben pek hoşlanmazdım. Ben ot bağımlısıydım. 7 ay kadar önce başlamıştım. Malum arkadaş ortamı ve sonra bırakamadım. Daha doğrusu bırakmak istemedim ve içmeye devam ettim. Bu ot denen şey o kadar güzeldi ki dünyada daha güzel başka birşey olamazdı.

"Yasemin yavaş ol biraz bayılıcaksın" dedi Ümit.

Ümit üst sınıftan bir çocuktu. En yakın arkadaşım Rüya getirmişti onu. Büyüklerle takılmaya bayılırdı. Aslında benimde hoşuma gitmiyor değildi. Daha tecrübeli oluyorlardı. - Her konuda -

"Bana bir şey olmaz ben alışkınım" deyip bir duman daha aldım. Ümit'in yanında getirdiği çocuk Uğur yavaş yavaş bana doğru yaklaşmaya başladı.

"Ne zamandır içiyorsun?" dedi Uğur.

"7 aydır falan kullanıyorum" dedim ve ekledim

"Al istersen sende bir dene"

"Yok kalsın sigaram ve biram bana yeter" dedi elindeki bira kutusunu sallayarak.

"Sen bilirsin" dedim ve zevkle içmeye devam ettim. Rüya'ya dönüp baktığımda uçmuştu. O kadar komik görünüyordu ki kendimi gülmekten alamadım. Hatta kahkaha attım. Rimeli akmıştı ve ruju dudaklarının kenarına dağılmıştı.

"Kızım toparlan kendine gel ya " dedim gülerek.

"Ben zaten kendimdeyim tamam mı?" dedi ve Ümit'in dudaklarına yapıştı. Ümit hiç geri çekilmeden öpmeye devam etti ve ellerinini vücudunda gezdirmeye başladı. Sigaramdan son bir duman aldım ve yavaş hareketlerle söndürdüm. Ayağa kalktım ve sert bir şekilde Rüya'yı kolundan tutup ayağa kaldırdım.

"Ahhh.... Yavaş biraz be canım acıdı" dedi sendeleyerek.

"Napıyosun lan sen? Bıraksana kızı" dedi yavşak yavşak Ümit.

"Sarhoş bir kızdan mı faydalanmaya çalışıyosun?" dedim gayet sakin bir sesle.

"Ne faydalanması ? Beni öptü bende karşılık verdim" dedi ve ayağa kalktı.

"Aaa ama kıskandıysan üçümüz birlikte yapabiliriz" dedi sırıtarak ve belimi kavradı. Bi belimi tutan eline bi gözlerinin içine baktım.

"Noldu hoşunamı gitti" demesiyle Ümit'i geriye doğru ittirdim ve yüzünün ortasına öyle bir yumruk attım ki sendelerek duvara çarptı. Vurduğum anda Rüya bir çığlık attı ve Uğur hemen ayaklanıp üzerime doğru gelmeye çalışan Ümit'i tutmaya başladı.

"Aldın mı cevabını? Çok hoşuma gitti bir daha dokunsana bana" dedim dalga geçer bir şekilde.

"Al şu çantayı gidiyoruz hadi" dedim Rüya'ya sert bir şekilde. Evden çıkana kadar arkamızdan küfür etti. Yani hiç umrumda değildi.

"Nereye gideceğiz bu saatte?" dedi Rüya uykulu bir şekilde.

"Kızım kendine gel bak sana da yapıştırırım bir tane" dediğim anda Rüya gözlerini kocaman açtı ve

"Bak ben kendimdeyim yuhhhuuu" diye çığlık atmaya başladı. Bende gülerek ona eşlik ettim . Benim de kafamın pek yerinde olduğu söylenemezdi.

Sonunda kaldırım kenarına oturduk ve nereye gidiceğimizi düşünmeye başladık.

"Cenk'e mi gitsek acaba ? Evini çok merak ediyorum" dedi dudaklarını sexi bir şekilde yalayarak.

"Napcaksın adamın evini? Şu 28 yaşında olan mı? Hayatta gelmem ben o sübyancının yanına"

"Ya nereye gidicez Fatih ya da Mert ?"

"Senin hiç kız tanıdığın yok mu?"

"Kızlardan hoşlanmıyorum" dedi Rüya. Gözlerimi devirerek cevap verdim ;

"Tamam benim tanıdıklara bakalım o zaman"

"Kim var?"

Bir süre düşündükten sonra "Sanırım kimse " dedim. Gerçekten kimsem yoktu. Rüya'lara gidemezdik çünkü bizde kalacağını söylemişti. Bizim eve gidemezdik çünkü pis sarhoş babam evdeydi. Annem yoktu ben doğduktan sonra fırlatıp gitmiş beni babama dayanamadığı için. Bu yüzden babamdan nefret ediyorum. Ayrıca eve abuk subuk adamlar getiriyordu. Bir keresinde yaşlı moruğum biri bana sarkmıştı. Adam yeterince para verirse beni alabileceğini söylemişti babam. Babamın suratına yumruğu indirip evden kaçmıştım ve o gün bugündür bir oarada bir burada kalıyordum.

"Otel ! Otele gidelim" dedim.

"Para var mı ki? Hepsi ota ve içkiye gitti" dedi Rüya. Başıma fena bir ağrı girmişti.

Ayağa kalktık ve karanlık yolda aptal aptal yürümeye başladık. Arkamızdan gelen arabanın farları o kadar çok ışık veriyordu ki etraf apaydınlık olmuştu. Arkamı dönüp baktım.

Arabanın içinde bir adam vardı. Benim baktığımı gördükten sonra tehlikeli bir gülüş attı ve son hız üzerimize gelmeye başladı.

"Rüya çekil !!" diye çığlık attım fakat o kadar sarhoştu ki doğru düzgün hareket edemiyordu.

"Rüya çekil !" diye bağırdım ve koşup onu ittirdim. Onu kurtarmıştım fakat kaçmaya vaktim kalmamıştı. Araba  üzerime doğru geldi ve hızla bana çarptı.

Hayal ve Gerçek ArasındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin