Merhabalar. Uzun zaman oldu. Ne kadar metod denesemde hepsini yazmayı gereksiz buldum. Çünkü önemli bir gelişme olmadan yazmak bence bölüm israfı. Neysem.
Yaklaşık 1-2 hafta önceye kadar shifting yapmaya çalışıyordum. Ama bir ara umutsuzluğa kapıldım. Hem nereye gideceğimde ki kararsızlığım, hem ailevi ve okul sorunlarım derken birazda gitmek istemedim aslında.
Sonra bir anda ani bir karar ile çapulcular zamanına gitmek yerine Altın üçlü'nün yanına gitmeye karar verdim.
Ancak hangi metodu kullanacağıma karar veremedim. Rehberime sorayım diye düşündüm ama sonra vaz geçtim. Çünkü adam mı kadın mı neyse onun yazmasını beklemiyorum bile hemen gözlerimi açıyorum. Bu yzüden bana uygun bir metod beklemeye/aramaya başladım. Dün Lumos metodunu gördüm. Ve ya Lumos veya Julia'yı denemeye karar verdim. Ama dün uyuya kaldım.
Bugün sabah kalkınca ve uyuya kaldığımı fark edince ufak bir kendime sövme seansı gerçkeleştirdim. Annem hamur işi ile uğraştığından kalkmadım yataktan. Ve Lumos'u denemeye karar verdim. Ama o sırada annem çayı koymamı istedi.
Defter tamamlamaya başlayınca bir ara yatak odama gittim. Oturdum başladım neden gitmiyorum diye düşündüm. O sırada shifting subliminali dinliyordum. Ve aklıma çok güzel bir metod şekli geldi. Başladım denemeye.
Bir süre sonra (10-15 saniye falan) etrafım dönüyor gibi olmaya başladı. Hatta döndüğüne yemin edebilirim ama kanıtlayamam. Sonra bir anda etraftaki sesler gitti sadece subliminalin sesi vardı. Dedim işte başaracağım galiba. Yine ve her zamanki gibi bir anda kardeşlerim odaya daldı. Maalesef ki. Ancak onlar odaya daldıktan sonra yaklaşık 15-20 dkaika kendime gelemedim. Yani sanki bu gerçeklikte olmamam lazım da bir anda buraya gelmişim gibi.
Daha önce denediğim hiçbir metodda bu kadar hızlı belirti almamış ve metodu tamamlayamamış olsam da hiç böyle hissetmemiştim. Bugün tekrar deneyeceğim.
İsterseniz bu kendi geliştirdiğim metodu da Lumos metodunu da yazarım. Tabii isterseniz.
Hadi sağlıcakla kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shifting nedir? Shifting nasıl yapılır? Shifting denemelerim.
Saggisticaİsmi herşeyi açıklıyor bebek;)