JAGA

30.7K 166 3
                                    

Mizi : huhhh... ketat lagi cipap kak zue ni.. Nie Kalo kak zue sedar silap-silap dah terpancut rasanya..

Jelas kedengaran dengusan nafas mizi sebaik langkah kakinya berundur berapa langkah kebelakang.. Gelangan medan tempur yang dibuka nyata tanggapannya mudah menakluki tubuh yang telah pun mempunyai 3 orang zuriat.. Nyata telahannya salah sama sekali mujur juga tubuh itu tidak sedar jika sedar pastinya layanan balas yng diterima akan tewas dengan lebih awal.

Masih berdiri gagah miliknya, berundur kebelakang bukan bererti tewas.. Tapu untuk mengambil langkah selamat kerana tahu liang itu masih mampu berikan rasa nikmat.. Batang yang masih terpacak keras itulah baru sahaja dicabut keluar rasa sempitnya membuat hampir terpancut..

Senjata masih terbunuh gagah, diselaputi dengan lendiran air pelincir.. Dihujung kepala yang mengembang kelihatan terkeluar sedikit air berwarna jernih..

Bulu hitam yang tumbuh di kedua alat kelamin yang berbeza jantina..

Bulu jembut mizi rimbunan yang belum sempat ditebas. Namum mata mizi lebih tertumpu bulu yang tumbuh dipermukaan tundun ida.. Makin gelap warna diaebabkan  dibasahi dengan air pelincir yang terbit membasahi permukaan yang berbulu subur..

Celupan yang baru dirasai sebentar tadi walaupun empunya badan tidak sedarkan diri tetap dirasakan dinding dalam masih mampu mengemut... Kesukaran tusukan batangnya untuk melepasi belahan tundun untuk merasai isi dalam itu pun sebenarnya mizi sudah merasai teruja kerana rongga cipap Itulah sasaran yang lama ingin dinikmati..

Lebih lagi sangkaan mudah dibenamkan nyata ianya tidak speetimana dijangkakan.. Saat dihalakan mucung batang ke rekahan masih ada rasa sempitnya itulah membuat hampir hilang kawalan.. Dipandang jam tahu tidak perlu membuang masa lagi..

Dicapai kembali seluar kerja yang baru berapa minit ditanggalkan.. Tangab menyeluk masuk salah satu poket mencari sesuatu yang turut sempat dibeli tengahari td..  Tak sia2 mizi menyambung shift suang yang sepatat tugas pagi ini diambil alih oleh pak man.. Ikutkan badan tentunya terasa penat dan letih berkejra shit malam..

Apapun penatnya itu dirasakan berbaloi dengan nikmat yang baru dirasai sebentar tadi.. Tangan berada dalam poket seluar mencapai seauaty yang baru dibeli di kedai 7-Eleven.. Dikeluarkan dari poket seluarnya itu kelihatan kotak tertulis jenama durex..

Dicampak kembali seluar kelantai yang turut ada kain dan seluar dalam milik wanita terbaring didepan mata.. Hanya sebahagian tubuh yang ditelanjangkan pastinya bahagian bawah.. Bahagian atas tubuh masih kelihatan baju kurung dan tudung yang dipakai..

Mata yang tidak tertumpu bahagian kemaluan itulah mata lelaki yang tebtunya memandang aset lelaki suka.. Dua bongkahan daging kembar tentunya bahagian yang masih belum puas disentuh, Lagilah sentuhan dari balik baju yang sudah tentu dihalang satu lapisan baju dalam yang dipakai..

Dari balik lapissn baju dan baju dalam, kedua tapak tangan yang mendarat di kedua buah dada isi yang diraskan masih besar.. Tahu hari ini juga apa yang selama ini mata mencuri lihat akan tahu isi dalamnya..

Tak sepatutnya Mizi beli kodom jenama durex tersebut dengan statusnya yang masih bujang.. Tapi  perancangan yang telah diatur hari ini memang mizi perlukannya..  Tidak mahu menangung risiko lagilah mizi tidak tahu tahap kesuburan kak zue..

Memwng misi tidak terlintas untuk pancut dalam, sedar setitis air mani yang boleh dijadikan bukti .. Penah juga mendengar dan terbaca setitis air mani lelaki sudah cukup untuk membuntingkan..

....::

Dari semenjak mizi bekerja lagi apa yang di perhatian kak  zue masih kekal mempunyai 3 orang orang cahaya mata.. Usia yang semakin meningkat ditambah pula dengan Pendemik COVID19 yang masih melanda tidak dapat dipastikan bagaimana kak Zue merancang keluarga..

Jika tahu bukan waktu subur, risiko lain tetap ada lagilah sedar tibuh yang dinikmati Itu bukanlah milik mizi.. Risiko yang pasti memusnahkan masa depannya seandainya air maninya yang dilepaskan itu sudah cukup bukti DNA yang ditinggalkan sekiranya siasatan dilakukan.. Apatah lagi yang berlaku bukan kerelaan atau suka sama suka pasti kak Zue akan membuat laporan polis.. Menerima sebatan antara hukuman rogol yang paling ditakuti dan lebih takut sudah pasti suami kak Zue takkan melepaskan dirinya sebegitu sahaja..

Walaupun tahu kondom yang akan disarungkan mengurangkan rasa nikmat sekurang Itulah cara paling selamat.. Selain masih kekal dapat merasai kepuasan melepaskan pancutan tanpa perlu mencabutnya.. Jika dicabut lepas diluar nikmat tetap akan berkurangan dan satu masalah jika air mani terkena pakaian..

Apapun yang penting Mizi sudah merasai celupan awal yang baru dilakukan tadi yang nyaris membuat dirinya hampir terpancut:.

Sewaktu singgah ke 7eleven sebentar tadi memang Mizi terlebih dahulu menuju keruangan peti sejuk.. Walaupun air nescafe yang telah pun dibeli air kotak tetap dibeli untuk plan lain sekiranya ubat yang diberikan tidak berkesan.., Sewaktu melangkah masuk ke kedai yang sepatunya beroperasi beroperasi 24jam kelihatan staf wanita yang bertugas ketika itu.. Memang Mizi ingin sahaja membatalkan niat kerana kondom yang ingin dibeli betul2 berada dibahagian depan kaunter..

Mujurlah teringat Fask mask yang menutup sebahagian wajahnya itulah menghilangkan sedikit perasaan malunya.. Dengan selambanya tangannya terus membelek kotak yang berisi kondom.. Memng terdapat pelbagai pilihan, mizi yang tidak penah membeli dipilih sepetimana yang penah disarankan oleh rakannya.. Tak sempat dibaca kotak yang dipilihnya itu tapi diyakini itulah yang disyorkan oleh rakannya itu terus diletakkan bersma air kotak diatas kaunter pembayaran..

Sepertimana diduga staf perempuan yang menjaga pastinya menjeling melihat gelagatnya tadi.. Dari anak mata yang memandang Mizi tahu pasti sedang tersenyum dari balik fask mask yang juga turut dipakai.. Wajah yang turut sama hanya dilihat sebahagian wajah tentu matanya wanita itu masih dapat melihat apa yang dibeli.. Pembelian kondom hanya dilarang pada remaja bawah umur sahaja.. Dengan pakaian kerja yang dipakai dan tubuh dewasanya jadi pembelian itu pasti dianggap lebih kepada untuk merancang keluarga.. Sama2 tidak dapat melihat paras wajah kerana dilindungi oleh fask mask yang dipakai memang Mizi berharap dirinya juga tidak dapat dicam..

Plastik yang membaluti kotak dibuka dan terus ditarik dikeluarkan salah satu paket.. Jadi masih ada berbaki 2 peket kondom itulah yang akan disimpan kembali ditempat selamat.. Tidak mustahil kedua ibu bapanya akan memarahi dan bertanyakan pelbagai persoalan yang sukar memberikan jawapan.. Hubungan seks tanpa ikatan halal satu perkara yang boleh menjatuhkan maruah keluarga tentu lebih parah jika diketahui yang dinikmati itu berstatus isteri orang.. Tapi itu Mizi tidak lagi hiraukan lagi asalkan impian tercapai dapat menakluki tubuh yang diidamkan..

Terus disarungkan pada batangnya yang akan menyambung kembali apa yang baru terhenti sebentar tadi... Kedua kaki yang masih trrjuntai kebawah matanya pasti tidak berkelip memandang rongga yang dirasakan cukup sempit.. Mungkin dilakukan tanpa sedar dan tidak dirasangkan terlebih dahulu membuat cipap kak Zue belum cukup bersedia itulah membuat liangnya begitu sempit sekali..

Sedangkan Mizi sendiri tidak sedar apa yang dimiliki itu sebenar satu kelebihan yang yang diimpikan oleh mana2 lelaki.. Tebal dan panjang yang senanar melebihi dari milik suami wanita itulah yang membuat rongga dirasai berasa masih ada ketatnya..

To be continue..

(Batang muda bertemu rongga yang pengalaman tapi jarang digunakan disebabkan faktor usia suaminya)

JAGAWhere stories live. Discover now