Η Emma κάθεται με τα παιδιά στη τραπεζαρία. Όλοι φαίνονται να περνάνε ωραία εκτός από τη Pansy η οποία αποφασίζει να πει τα χθεσινά κατορθώματα της στα παιδιά για να κάνει την Emma να νιώσει άσχημα με τεράστια αποτυχία!
Pansy : δε σας είπα τι έγινε εχθές!
Blaise : τι έγινε?
Pansy : εχτές αργά το βράδυ πήγα στο δωμάτιο του Draco και καθόταν με την Emma. Αναρωτιέμαι τι κάνατε εκεί μέσα πριν μπω!
Blaise : ουυ εσύ και ο Draco. Τι τρέχει μεταξύ σας?
Pansy : ναι Emma εξήγησε μας!
Emma: Νομίζω ότι είσαι αυτή που πρέπει να εξηγήσεις τι ήθελες τόσο αργά στο δωμάτιο του και το κυριότερο, γιατί ορμησες σας τρελή οανω του και τον φίλησες! Σου κάνει αυτό!?
Η Pansy δε μιλάει αλλά η σιωπή της τα λέει όλα. Οι υπόλοιποι απλά γελάνε.
Blaise : Ώστε σου αρέσει ο Draco, Pansy!
Pansy: όχι βέβαια, για να ζηλέψει το έκανα.
Crabbe : καλά καλά..
Blaise : χάχα, σοβαρά τώρα όμως Emma τρέχει κάτι μεταξύ σας?
Emma: όχι βέβαια, δε θα σας το κρύψω με τον Draco είμαστε πιο κοντά απ' ότι είμαι με εσάς αλλά είμαστε φίλοι και τίποτα παραπάνω. Θα το ξέρατε αν ήταν άλλωστε! Έρχεται μπορείτε να τον ρωτήσετε.
Draco : επ! Καλημέρα.
Goyle : Μάθαμε για εχτές. Χαχαχα
Pansy : δε βλέπω το αστείο σε αυτό Goyle. Εξήγησα τη θέση μου άλλωστε!
Goyle : καλά αυτό αν θέλουμε το πιστεύουμε!
Blaise : Εγώ σας πιστεύω, αν γίνει κάτι θα το μάθουμε άλλωστε. Σηκώνει το ένα του φρύδι!
Πάνε στα μαθήματα τους. Την τρίτη ώρα έχουν Φίλτρα. Μπαίνουν στην αίθουσα και ο Snape στέκεται πίσω από έναν πάγκο με ένα φίλτρο.
Snape : ξέρει κανένας τι είναι αυτό?
H Emma και η Hermione σηκώνουν το χέρι.
Snape : Emma?
Emma: Είναι Amortenia κυρίες, το πιο δυνατό ερωτικό φίλτρο στον κόσμο. Μυρίζει στον καθένα διαφορετικά ανάλογα με το τι ελκύει τον καθένα. Η αλήθεια είναι ότι δε δημιουργεί αγάπη αλλά απίστευτη εμμονή αν' αυτού.
ESTÁS LEYENDO
Η κόρη του ακατανόμαστου!
FanficΜια καινούργια αρχή ξεκινά για την Emma αφού πήρε στα χέρια της το γράμμα από το Hogwarts. Ερωτες, πάθος κοινουριες φιλίες και "αναπάντεχες επισκέψεις" θα έρθουν στη ζωής της. Όλα ξεκινούν ομαλά, αλλά η μοίρα επιφυλάσσει πολλά παιχνίδια. Τα πάντα δε...