Începutul

16 3 0
                                    

  Soarele strălucește cu putere ,niciun nor nu este pe cer ,totul este ...Perfect .
  O câmpie enormă plină cu flori de un galben ce îți dă dorința de viață.
Doi copii alergând...Un băiat și o fată,nu par să aibă mai mult de 5 anișori, se joacă și râd împreună find bucuroși de prezența celuilalt.
  Fata are părul precum noaptea însuși care se potrivesc de minune cu ochii albaștri precum mare ,este îmbrăcată într-o rochie albă cu flori ce par a fi niste trandafiri .
   Băiatul are părul blond ,ochi îi sunt de un verde splendid ce dă într-un gri,este ciudat dar frumos ...El este îmbrăcat într-un tricou alb și  o pereche de blugi albastri. Ambi sunt în picioarele goale ,încălțămintea lor find aruncată la câțiva metri de ei .
   
    Atâta libertate ,nici nu stiu că atunci când se vor întoarce vor avea parte de o surpriză neplăcută.
     Atunci când soarele mai are puțin și apune ei se întorc spre casă, aceasta aflânduse în mijlocul unei păduri splendide ce zici că a ieșit dintru basm cu zâne .
   Alergând amândoi spre casă ,nefiind atent băiatul  căzură  și se lovise .
Acesta începură să plângă, fata se apropie și îi zâmbiră făcândul pe cel mic să se oprească din vărsarea apei  ce îi invadară ochii.
    Ajutândul să se ridice începură să meargă ușor spre casă.

     Noaptea își spuse  amprenta asupra minunatei păduri, stelele apăruse ușor câte ușor pe cer lângă luna care strălucește puternic find prima care apăruse
    Se spune că stelele reprezintă sufletele celor care ne-au părăsit și au ajuns într-o lume mai bună...
  Fiecare stea reprezintă un suflet blând și plin de dragoste ,ele ne arată că există o viață și după moare .Acest cuvânt ce pare că distruge totul în cale ...,,Moarte".
    Un lucru trebuie stiut ,acela fiind faptul că atunci când pierzi un suflet acesta va avea o viață mai frumoasă stând în ceruri ,nefiind singur și  înconjurat de cei iubiți si ce-i pierduți cu mult timp în urmă.

    Ce-i doi copilași ajunși acasă își îmbrățișară părinți, dar fetița nu își pute găsi mama ,o căutară cu privire dar nimic .Aceasta își văzu tatăl stând pe canapeaua din piele neagră din sufragerie.
    Tatăl fetei având părul negru dezordonat și ochii roși dând de înțeles că lacrimile pusese stăpânire asupra lor cu câteva minute în urmă.
  Fetița se apropie ușor de bărbat nefiind sigură de cea ce se întâmplă în jurul său.

— Tati? Unde e mami? Spusese fata cu o voce ce pare a fi a unui înger divin .

    Bărbatul se uită la această cu o privire tristă.Tremurând și având o sclipire în ochii ce arată că lacrimile nu vor mai avea mult până îi vor inunda fața ,se apropie de fetiță punânduse în genunchi și lundo în brațe strângândo puternic la piept ,aceasta răspunzândui la îmbrățișare.
   După câteva clipe în care inima bărbatului se lasă pradă minți acesta se desparte din îmbrățișare stând față în față cu fetița .

— Julieta...Spuse acesta cu o voce stinsă. Mama ta...Mama ta a ...Julieta ,mama ta a plecat ...într-o lume mai bună. După ce spuse aceste cuvinte ambi izbucniră într-un plâns haotic .

     Sărmana fetiță rămasă fără mamă ...
Durerea se îmbibă în inima acesteia, picătură cu picătură lacrimile se scurg ,țipând, nevrând creadă asemenea cuvinte ...
Dar faptul a fost deja facut ,mama acesteia suferea de anumite probleme cu inima ,pastilele nu o ajutau prea mult ,luptând pentru fetița ei care acum plânge...Acum aceasta e în ceruri ,primită lângă Cel Mare .

                               ●●●●

    Trecuse două zile de la moartea femeii  ... În  aceste  două zile  se simțiră atâta durere ,atâta suferință.
  O pierdere teribilă. O fetiță care își pierduse mama și un bărbat care își pierduse dragoste vieți lui .
  Fetița plângea mereu ,uneori încerca să-și oprească lacrimile dar inima îi spunea că mai bine ar fi dacă s-ar descărca.
 
Băiețelul era alături de ea ,nu o scăpară din ochii ,ținea la ea ,mereu ia fost alături ei precum și ea ia fost lui .
Dar din pacate după cele două zile plus una în care totul a fost distrus mai mult ,fetița a fost anunțată de către tatăl ei că se vor muta .Cerul căzuse peste cei doi îngeri,mai întâi moartea mamei ei și acum mutarea care o va despărți de cel mai bun prieten al ei .

   Bagajele erau făcute, totul era pregătit pentru plecare .Urcânduse în mașină fetița începură să plângă din nou și mai puternic . Depărtânduse de tot ce înseamna odată iubire ,bucurie ,acasă!Acum nimic nu mai este, totul sa năruit.
 
  Timpul trecuse dar cei doi îngerași nu se m-ai văzură, nu se mai auziră...
Trecură un an ,doi, trei și mai mulți,amibi și-au uitat chipul celuilalt, numele și toate clipele frumoase petrecute împreună. Dar poate cândva o să-și aducă aminte de acele clipe frumoase.
    Se spune că inima nu uită niciodată, se spune că acele amintiri frumoase se vor ascunde într-un colț al inimi și vor ieși la iveală atunci când inima simte prezența lor cât mai aproape. Inima ție stăpân, creierul e doar un soldat ce vrea să ajungă precum inima ce domnește asupra întregului corp .Ascultați inima ,ea te va îndruma spre bine .

Semnat cu propriul sânge Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum