Louis Tomlinson vagyok 17 éves szeretek sportolni és a haverokkal lógni , egy hete kezdődött a nyári szünet , sokat vagyok a haverokkal ,anyukámnak van agy boltja szóval sokat segíttek ott neki bár általában a raktárban vagyok és ott intézkedek mert nem szeretem kiszolgálni az embereket főként hogy általában időssek jönnek csak , nos ma sem volt másként segítettem a raktárban ...ám de
-louis tudsz jönni egy kicsit- hallottam meg anyukám hangját .
-igen , pillanat - válaszoltam majd a kezemben lèvő rongyot letéve indultam is a hang forrás irányába ami nem máshol volt mint a kasszánál .
-igen anyu? Mit szeretnél? - néztem rá
-betúdnál ugrani kasszázni? Papirokat kell intéznem, sietek ahogy csak tudok -nézett rám kérlelően .
-igen ,persze- mondtam elhúzott szájjal .
-köszönöm louis!- adott egy gyors homlok puszit majd távozott is .Nos vagy dél lehetett és idáig csak idősebb emberek tértek be hozzánk ezert én már fel sem néztem amikor megszólalt a csengő csak köszöntem és ha a kasszához jöttek nekik szenteltem a figyelmemet ,igen tudom,felelőtlen de itt mindenki tisztességes meg aztán ki akarna lopni egy kisebb boltszerűségből ?
Újabb csengő hang és az ajtó csapodása de én fel sem néztem , lèptek zaja ...ám de még mindig nem néztem fel.
-szia - halottam meg egy mély és rekedtes hangot amire rögtön felkaptam a fejemet ....nos nem ere számítottam egy magas göndör fiú állt előttem göndör vállig erő fürtjei és smaragd zőld szemei megbabonáztak abban a pillanatban amint megláttam .
-szi...-válaszoltam volna , de édes drága anyukámnak persze hogy most kellet felbukkannia.
-HARRY!! jó hogy látlak ! Hogy vagytok?Gemma jól van? Hogy hogy itt vagy?mit szeretnél? Baj van? - árasztotta el kérdésekkel a göndör fiút , mint kiderült Harry-t
A sok kérdés hatására a göndör csak meglepetten nézett anyukámra amit nem is csodálok hiszen letámadta szegény fiút
- hello,egy kapucsínót szeretnék-hallottam meg egy ismeretlen hangot a göndör mögül
Egy emberiként fordultunk a hang irányába és egy negyvenes éveiben járó nő pislogott felénk ..oohh igen lehet nem említettem de ki van alakítva egy kisebb ülő helyiség is ahol el lehet fogyasztani a megvett vagy rendelt étlet/italt.
-louis elintézed kérlek? - nézett rám anyukám borjuszemekkel mire csak egy bólintást kapott .
-Elnézést - nezett a nőre a göndörke és arrébb állt hogy ne legyen útba .
-Más valamit is szeretne? - kérdeztem a nőre nézve
Válaszul csak egy nemleges fejrázást kaptam .
- egy pillanat és jövök rendben Harry? - halottam meg anyukám hangját amit a göndör...mármint harry felé intézett
Sejtem hogy harry csak bólintott mert anyum mar itt sem voltAz ital elkészítése alatt éreztem az égető tekintetet magamon,tudtam hogy Harry néz és véletlen sem vette volna le a tekintetet rólam ami be kell valjam egy kisebb mosolyra késztetett .
Amint kész lettem az itallal odaadtam a nőnek aki fizetett majd gyorsan egy rongyot a kezembe véve indultam el az asztalok felé hogy letöröljem azokat .
Mikor végeztem Harry már nem állt a pultnál ami szomorúsággal töltött el-rendben értem és köszönöm Mrs.tomlinson-hallottam meg ismét a rekedtes hangot.
-nincs mit Harry , és nagyon szívesen segítettem neked , már mondtam hogy nem kell magáznod anyira azért nem vagyok idős - mosolygott a fiúra édesanyám
Az utóbbi mondatára elkezdtem fulladozást színlelni mintha nem halottam volna jol amit mondott
- na szép fiacskám mit ne mondjak- forgatta meg játékosan a szemet anyu, erre a göndör csak kuncogni kezdett egy nagy gödröcskés mosollyal az arcán ..azok a gödröcskék édes istenem ...mi?nem!nem tetszik!..
-nos nekem már mennem kell viszontlátásra - nézett anyukámra .
Majd mikor elment a pult melett rámnzétt és édesen elmosolyodott
-szia....louis- mondta ki a nevemet ami anyira jol csengett cseresznye piros ajkai közül hogy szinte ez volt a napom fény pontja .
-szia...Harry - viszonoztam kedves gesztusát egy mosoly kíséretében ám ő már az ajtóban volt🌹🌹🌹🌹🌹
Elèg rövidre sikerült ez a rèsz . De remelem tetszik mindenkinek
Ès igyekszem hoszabb rèszeket írni .
YOU ARE READING
Egy vèletlennel Kezdődött L.S
RomanceElment... A másodpercek csak ugy teltek ès lassan percek lettek belőle ..a percekből órák ....az órákból napok....a napokbol hetek.....a hetekből pedig hónapok lettek....ès lassan de biztosan rájöttem hogy mindent elrontottam .... Louis Tomlinson a...