Pagi yang indah dan cerah sekali...hari ni cuti untuk high school STYG Entertainment...
'Bigaoneun naren nan hangsang neol geuriwohae..eonjengan neol dasi mannaneun Geunareul gidarimyeo...
..🎶 Geunareul gidarimyeo oh..oh oooohhhh...!!'Yujin,yena dan yuri tengah menyanyi di bilik mereka..
Eunbi masuk ke bilik mereka dan membebel...
'woi...yujin,yena,yuri diam boleh tak?.suara korang buat jiran sebelah stress tau tak?...
'alahh unnie... kitorang baru nak feel disini'...kata yena..
'wehh..pandainya melawan...tau tak jam ni jam berapa sekarang..korang takde kerja rumah ke?..ni dok memekak..kata eunbi..
'kitorang dah siapkan kelmarin'kata yuri...
Hitomi dan nako datang ke bilik itu memandangkan mereka lalu disitu..
'Unnie..ni dah kenapa ni dok bising berkaraoke..'kata nako...
'kite yg tengok cerita mickey mouse pun tak aman..sebab bising tau tak?'kata hitomi semula...
Tiba tiba seseorang memekak diluar bilik mereka...
Wohoo...siapa lagi kalau bukan minju,chaewon dan hyewon..'woahhhh!!true beauty dah habis kite tengok!! kata chaewon dengan teruja..
'tapi..tak best pun...'kata hyewon
'woiii...semua rakyat diatas turun!!korang tak nak makan ke?kata sakura ..
'Okay!!'
Di rumah treasure...
'woii ..hyung,kau sure tak makan ke?'kata jeong woo..
'begini sedappp aku masakk...'kata yedam semula..
'tchh..sedap bapak kau arhhh.. terlampau masin macam ikan masin punya rasa tau tak..makanan yg kau buat ni..'bebel mashiho..
'mana ada..jadi masakan kau terlalu kurang masin macam makan sayur peria tau tak?'sambung yedam lagi..
'kau...'kata mashiho..
Belum sempat mashiho meneruskan percakapannya Asahi menyampuk..
'wehh..dah lah tu tidurlah esok kita gi sekolah'kata Asahi..
Mashiho,yedam dan jeongwoo naik ke bilik mereka dengan penuh kegilaan..
'Dok tak payah lah lari lari...'kata Asahi semula..
Keesokan harinya,
Seperti biasa group Treasure pergi ke sekolah.. sampai sahaja di sekolah,mereka ternampak 12girls sedang lalu disitu..mereka pun bercadang untuk mengacau mereka..'woii...nenek gigi jongang di sekolah ni..sindir jaehyuk..
'hoii..pakcik tua tukang kayu..apa hal nak menyibok...'kata yujin..
'Hahahhaha'kata group Treasure..
'Diorang gelakkan kite..'kata minju..
'wehh..kalau korang nak cari gaduh..cari gaduh lah dengan apa apa ke?kata chaeyeon yg malas bercakap..
'alah..hyung diorang dah mengalah dengan kitalah..ahhahahaha...kata jihoon semula..
'Wehhh..pakcik pakcik Bahenol!..korang fikir kami ni lemah ke?!!jerit eunbi..
'tulah..main sedap bapak hang jer cakap macam tu..sudah lah serupa muka tupai bodoh!!jerit yena lagi..
Semua group iz*one ketawa...
Apalagi, group treasure punya muka dah naik darah...
YOU ARE READING
IZ*ONE X TREASURE()[COMPLETE]
FanfictionWhenever where our eyes meet There's always a love sign Were not follow our fated But we follow our warm heart