Medya çocukluğumun cevabı.
Suzi ve Finn arabaya binip tokyo'ya doğru yola koyuldular...
"Mel? "
Evet.
"Daha iyi'misin?"Biraz daha iyiyim teşekkürler.
"Açmısın peki?"
Her zaman ve her yerde.
Katy güldü ve kasabanın mutfağından biraz yemek almaya gitti. Geri döndüğünde mel duşa girmişti. Katy yemekleri masaya koyup gitti,
Ardından belle odaya girdi ve kızının duştan çıkmasını bekledi.Anne? Ne oldu.
[kızım biliyorsunki senin bir ağabeyin var ağabeyini bulmamız gerek. Ve kahinimizin dediğine göre yakında büyük bir felaket geliyor. Bu yüzden seni ve arkadaşlarını savaşa hazırlamam gerekiyor.]
Peki ne yapmam gerekiyor?[savaşçılarımız sizi eğitecek. Yani bir haftalık hızlandırılmış eğitimden geçeceksiniz, sabahları büyünüzü kullanmadığınız zaman kendinizi savunmanız için savunma dersleri göreceksiniz. Akşamları ise içinizdeki büyüyü keşfedeceksiniz,
Sadece Suzi ve Finn büyü derslerine giremeyecek çünkü onların büyü kanı yok.]Peki ağabeyimi nasıl bulacağız?
(kızım benim bağım sizinle kopsada sizin birbirinizi bulmanız için gitmeden önce ikinizede büyü yaptım bileğini ver bana.)
Tamam.
Mel bileğini uzattığında belle bileğine dokundu, Mel'in bileğinde siyah zarif ve asil duran küçük bir çocuk oluştu, dövme yapılmış gibiydi koluna.)(bu ikinize de yaptığım büyü, insan dünyasında görünmemesi için gizlemişim, şimdi dövmeye dokun.)
Mel dövme'ye dokundu ve altın sarısı bir ışık çıkarak Mel'in kafasının içinden geçti ışık kaybolurken mel bir şey gördü, eski ve kirli bir arasokağın ortasında duvara yaslı bir şekilde duran bir çocuk vardı, suratı kanlar içindeydi kolları morarmıştı çocuk mel e doğru döndü ve görüntü kayboldu.)
(tamam şimdi kızım gözünü kapat ve en son ne gördüğüne bakmama izin ver.)Tamam anne.
Mel gözlerini kapattı ve zihnini serbest bıraktı, belle elini Mel'in alnına koydu ve bir kelime fısıldadı
Obre la porta. (açıl kapı)
Sonra belle nin gözleri siyah oldu ve bir dakika boyunca gözleri siyah oldu.
Gözleri normale döndüğünde belle kasaba halkına duyurabilmek için son ses bağardı.(savaşçılar benimle gelin onu buldum! İzabella sen arkadaşlarınla kal biz kardeşini alıp geleceğiz. Burada benim evimin yanında bir eğitmen kulübesi var. Oradaki eğitmen sizi eğitecek tamammı.)
Tamam anne çabuk gelin.
Annesi ve savaşçılar yola koyulmuş katy'de melindanın yanına gelmişti.)
(bölüm sonu, kusura bakmayın kısa yazdım.
Bölüm nasıldı, güzel buldunuz mu?
Bu arada 1k olmama çok az kaldı umarım ben gelene kadar 1k oluruz.
Not:kitapta bulduğunuz kitabın iyi ve kötü yanlarını, kitaptaki eksikleri ve kitaba eklenmesini istediğiniz şeyleri watt patt dm'sinden ve ya instagram: ortak_ktp_0 tiktok: garip_bir_yazar 'dan bana ulaşabilirsiniz. Sizleri seviyorumVe lütfen bol bol yorum atıp kitabıma oy vermeyi unutmayın.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göz perdesi
Science FictionBir kızın küçüklük anılarını ve gördüğü canlıları yazdığı günlüğü 18 yaşında bulmasıyla başlayan bir hikaye