פרק 2

222 16 3
                                    

היי כולם. זה הפרק השני ואל תדאגו המצב אשתפר בקרוב😁💖 אני ממש מנסה להשתפר כל פעם אז אם משהו לא טוב תכתבו לי כדי שאני אשתפר. קריאה מהנה❤️

נ.מ - לואי
ראיתי שני ילדים נתקעים זה בזה... אחד היה גבוה מתולתל עם עיניים ירוקות אבל היה בהן משהו מיוחד. לא יכולתי להפסיק לחשוב על העיניים האלו, כל כך יפות אבל הן החביאו כאב עמוק. אני יודע איך עיניים של אדם עם כאב נראות. אני מכיר את התחושות אבל אני לא רוצה לדבר על זה. התעוררתי פתאום ממחשבותי מרעש צעקה של השני בדיוק התבוננתי עליו. ראיתי ילד בגובה די רגיל האמת, היה לו שיער קצוץ ומבט רצחני בעיניים. לפני שהוא עשה משהו הילד הגבוה ברח והאמת שהוא עיניין אותי ומשך אותי כמו מגנט אבל לא הכרתי אותו אז בחרתי להתרחק ממנו. הבנתי שאין לי עוד הרבה זמן והלכתי לחדר המנהל. דפקתי על הדלת והוא צעק "תיכנס". נכנסתי אל משרדו שהיה די גדול, הבנתי שכנראה בית הספר הזה הוא יוקרתי אם אני חושב גם שאר בית הספר נראה חדש יוקרתי. המנהל הזמין אותי לשבת עם ראשו שסימן לי את הכיסא. התיישבתי והוא התחיל לדבר. "אז, נעים מאוד אני לירוי ואני המנהל שלך". בנימוס ישר עניתי לו "נעים להכיר אותך שמי הוא לואי, לואי טומלינסון". לירוי ענה במהירות "אני יודע אתה תלמיד שלי". חייכתי חיוך מבין אבל בפנים צרחתי על עצמי איזה פאדיחה. סוף סוף יצאתי מחדר המנהל, הוא נתן לי מפתח ללוקר והסביר לי איפה הכיתה שלי התחלתי ללכת.

נ.מ - הארי
נכנסתי לכיתה והתישבתי מאחורה, מנסה להיעלם מכולם. ואז ראיתי את רון, הוא היה מהילדים המקובלים והרעים שמציקים לכל מי שחלש מהם. רון התקרב אלי וצרח עלי "מה אתה נתקע בי ובורח הומו מסריח ". ירדה לי דמעה שהצלחתי להעלים מעיניו של רון. פחדתי כל כך שכולם יחשבו שאני הומו, זה יכניס אותי לצרות. ההורים שלי לא יקבלו את זה אסור לי פשוט אסור! אני חייב להעמיד פנים שאני סטרייט? אני חושב שאני פשוט לא אהיה כלום ולא אצא עם אף אחד. רון הפעם התקרב אלי ואמר לי "אתה תשלם על זה", בדיוק אז ראיתי שנשפך עליו הקפה שלו ושכולו מלוכלך, כנראה שמקודם גרמתי לזה. הוא הפחיד אותי יותר מידי ולא הצלחתי להוציא מילה, ממש קפאתי ואני לא יודע למה. אני גבוה ושרירי ואת זה אני יודע יש לי מודעות עצמית אבל אף אחד לא יודע כמה פגיע אני . רון הרים את היד כדי להתחיל להחטיף לי ואז קרה נס. לפחות ככה אני ראיתי את זה... ראיתי ילד נמוך, היו לו עיניים כחולות שהזכירו לי את הים. הכחול היה בהיר וכל כך יפה, לא הפסקתי להסתכל עליו. ראיתי את שיערו, בצבע חום בהיר וכשהסתכלתי על כולו הבנתי איזה מתוק הוא. חשבתי לעצמי די! די כבר! אתה לא יכול להיות גיי, מחשבה העציבה אותי. הבנתי שזה לא יקרה ויצאתי ממחשבותי בפתאומיות. ראיתי איך רון מגיע אל הילד החדר ואומר לו "מי אתה גמד?! עוף מפה עכשיו!". הרגשתי רע בשביל הילד אבל חזרתי להיעלם בכיסא שלי מתעלם ממה שקורה סביבי.

אוקיי זה הפרק השני שלי. אני מקווה שאהבתן❤️

He saved me - Larry Stylinson (עברית) Where stories live. Discover now