37.

1.5K 173 321
                                    

למה אין טבעות לרגליים? זה יכול להיות ממש יפה שמישהו יתחיל לייצר את זה בבקשה.
אניוויז הינה פרק ארוך תהנו
-

הארי צעד לצד לואי במסדרון, "אתה בטוח שאתה מרגיש טוב??" הוא שאל בפעם השביעית אולי לדקה האחרונה.

"אלוהים הארי אם אתה עומד לשאול אותי את זה עוד פעם אחת אתה לא תרגיש טוב" לואי קרא בעצבנות. הוא הבין את הדאגה של בן זוגו אך מאז ההתעלפות שקרתה לפניי שעתיים הוא לא חש כאב ולא חשב שיש טעם להיות היסטריים.

"אני עדיין לא מאמין שלא הודענו לג'פרי.." הוא מלמל וניסה לשמור על קצב הליכה מהיר, הם היו בדרכם לפגישה שהבוס קבע עימם לקראת הערב.

"הארי כבר אמרתי לך את זה, אם ג'פרי לא סיפר לנו על אטלנטיק סיטי אנחנו לא עומדים לספר לו על זה" לואי פלט נשיפה עצבנית.

"זה עדיין לא תירוץ" הארי מלמל לעצמו.

הם הגיעו אל הדלת עליה היה כתוב 'משרד' ונעצרו. לואי הסתובב אליו והביט בו במבט רציני, "אני יודע שהוא היה הבוס שלך במשך שלוש שנים אבל אתה חייב לסמוך עליי אוקיי?" שאל בקול רך, "יש לי תחושה לא טובה לגביי כל העניין הזה" הוסיף והארי הביט בו במבט לא משוכנע. "בבקשה בייב?" אמר בעיניים מתחננות.

"בייב?" הארי לא רצה ללעוג לו על כינוי החיבה הקיטשי אבל הוא קצת עשה את זה.

"אני מנסה דברים חדשים תשתוק" לואי גלגל את עיניו וחזר למצב רוח התמידי שלו.

"בסדר אני לא אספר" הארי הסכים, "בייב" הוסיף בחיוך מתנשא.

לואי נאנח, "אתה לא עומד להרפות מזה נכון?".

"אתה עם בדיחות זין ואני עם בדיחות בייב- נראלי אנחנו שווים עכשיו".

לואי השיב בגלגול עיניים האופייני לו ודפק על דלת המשרד.

"מי זה?" קול נשי נשמע מבפנים.

"בואי נחשוב מי זה עוד יכול להיו-"

"הארי סטיילס ולואי טומילנסון" הארי קטע אותו בחוסר סבלנות.

היה שקט ומיד לאחר מכן "היכנסו". הם סובבו את ידית ונכנסו פנימה.
החדר הנגלה אליהם היה ריק מאנשים מלבד דלפק עץ מולו ישבה מזכירה שהביטה במסך המחשב שניצב מולה. היא הרימה את ראשה ופגשה את שני הסוכנים, "מי מכם הוא לואי טומילנסון?" שאלה בנימוס.

לואי הרים את ידו כאילו היה בכיתת בית ספר, "אני" אמר במבוכה מסוימת.

"מצוין, הארי אתה יכול לשבת על הספה בינתיים" המזכירה החוותה בידה על הספה הכחולה שניצבה בצד החדר. הארי הינהן בראשו ברשמיות והלך להתיישב עליה בשקט. הוא פתח עיתון רנדומלי שהיה מונח בקרבת מקום והחל לקרוא כתבה תחת הכותרת 'תערוכת יהלומי המלוכה נודדות בין ערים בעולם!' והמזכירה בינתיים פנתה אל לואי, "ג'פרי יבוא עוד מעט לדבר עם שניכם אבל עלייך למלא טפסי סודיות לפניי" היא הושיטה את ידה אל מגירה קרובה שהייתה מחוברת לשולחן.

גייז בשחור // לארי סטיילינסוןWhere stories live. Discover now