——————————————
"𝕸𝖊𝖌𝖊𝖗ő𝖘í𝖙𝖍𝖊𝖙𝖊𝖒, 𝖍𝖔𝖌𝖞 10 𝖘𝖟𝖎𝖌𝖔𝖗ú𝖆𝖓 ő𝖗𝖟ö𝖙𝖙 𝖋𝖔𝖌𝖔𝖑𝖞 𝖛𝖆𝖑ó𝖇𝖆𝖓 𝖒𝖊𝖌𝖘𝖟ö𝖐ö𝖙𝖙 𝖙𝖊𝖌𝖓𝖆𝖕 𝖆 𝖐𝖔𝖗𝖆 𝖊𝖘𝖙𝖎 ó𝖗á𝖐𝖇𝖆𝖓. 𝕿𝖊𝖗𝖒é𝖘𝖟𝖊𝖙𝖊𝖘𝖊𝖓 𝖋𝖎𝖌𝖞𝖑𝖊𝖒𝖊𝖟𝖙𝖊𝖙𝖙ü𝖐 𝖆 𝖒𝖚𝖌𝖑𝖎 𝖒𝖎𝖓𝖎𝖘𝖟𝖙𝖊𝖗𝖊𝖑𝖓ö𝖐ö𝖙 𝖆 𝖛𝖊𝖘𝖟é𝖑𝖞𝖗𝖊. 𝕬𝖑𝖆𝖕𝖔𝖘 𝖔𝖐𝖚𝖓𝖐 𝖛𝖆𝖓 𝖌𝖞𝖆𝖓í𝖙𝖆𝖓𝖎, 𝖆 𝖐𝖎𝖙ö𝖗é𝖘𝖙 𝖊𝖌𝖞 𝖔𝖑𝖞𝖆𝖓 𝖊𝖒𝖇𝖊𝖗 𝖘𝖟𝖊𝖗𝖛𝖊𝖟𝖙𝖊 𝖆𝖐𝖎 𝖙𝖚𝖉𝖏𝖆, 𝖍𝖔𝖌𝖞 𝖐𝖊𝖑𝖑 𝖒𝖊𝖌𝖘𝖟ö𝖐𝖓𝖎 𝖆𝖟 𝕬𝖟𝖐𝖆𝖇𝖆𝖓𝖇ó𝖑. 𝕬𝖟 𝖆𝖟 𝖊𝖒𝖇𝖊𝖗 𝖆 𝖙ö𝖐𝖊𝖌𝖌𝖞𝖎𝖑𝖐𝖔𝖘 𝕾𝖎𝖗𝖎𝖚𝖘 𝕭𝖑𝖆𝖈𝖐, 𝖆𝖐𝖎 𝖗𝖔𝖐𝖔𝖓𝖆 𝖒𝖊𝖌𝖘𝖟ö𝖐ö𝖙𝖙 𝕭𝖊𝖑𝖑𝖆𝖙𝖗𝖎𝖝 𝕷𝖊𝖘𝖙𝖗𝖆𝖓𝖌𝖊𝖓𝖊𝖐."-írta a Reggeli Próféta.
——————————–———-Dumbledore megjósolta ezt Caramelnek, a miniszter konoksága már veszélyes-mondta Hermione, miközben leültek az asztalhoz reggelinél.
-Harry!
Szeretnék bocsánatot kérni! Már anyám se hiszi el amit a Próféta ír.
Szóval igazából azt akarom mondani, hogy hiszek neked- kért elnézést Seamus Harrytől.
Év elején volt egy konfliktus köztük a Prófétában leírtak miatt.-Semmi gond! Köszönöm Seamus! -mosolygott rá a fiúra Harry.
Tekintetem a Mardekár asztalára terelődött és keresgélni kezdett.
A tegnap éjjel, olyan igazinak tűnt, de mi van ha csak álmodtam?
Muszáj kiderítenem valahogy, de mégis, hogy?
Draco az asztalánál ült lehajtott fejjel Zabini mellett, a fiú épp beszélt neki, de úgy tűnt Dracónak máshol járt az esze.
Amíg Zabini nem sugott valamit a fülébe és tekintete rám szegeződött, mélyen a szemembe.
Viszont nem tartott sokáig szemezésünk, elcsapta a fejét.-Luna, nincs kedved velem eljönni sétálni?-szólaltam fel hirtelen.
-Persze.
Mikor szeretnél menni sétálni Hope?-Most azonnal!-kaptam el barátnőm karját és kisétáltam vele a Nagyterem ajtaján. A többiek tekintete ránk szegeződött de engem cseppet sem zavart.
-Történt valami? Nagyon feldúltnak de mégis izgatottnak tűnsz!-kérdezte kissé kifulladva.
-Draco Malfoy történt-mondtam halkan.
¥
Egész délelőtt alig találkoztam Dracóval, ha láttam is akkor csak elcsapta a fejét.
Lassan tényleg bele kéne törődjek a ténybe, hogy csak álom lehetett az egész.
Pedig olyan valódinak tűnt, éreztem a tapintását bőrömön amikor megérintett.
De csak illúzió volt az egész.-Miss Mikaelson, meséljen nekem a Béke tervezetéről, ha ennyire unatkozik- szakított ki Piton professzor a gondolataim közül.
Nagyot nyeltem majd felálltam.
-A Béke tervezete személyes kényelmet nyújt, csillapítja a szorongást és az izgatottságot.
Nagyon nehéz a bájitalt elkészíteni, mivel az összetevőket nagyon meghatározott sorrendben kell hozzáadni, a keveréket pontosan a megfelelő számú alkalommal keverni kell, és a lángok hőjét, amelyeken forralnak, csökkenteni kell pontosan a megfelelő szintet a megfelelő számú percig a végső összetevő hozzáadása előtt.Piton nem szólt semmit, csak bólintott és folytatta az órát.
Ennyire feltűnően elbambultam volna?
Draco Malfoy, miért jár rajta és a tegnap estén az agyam?
Nem hagy békén a tudat, hogy csak álom lett volna az egész. Mégis hogyan kéne kiderítenem az igazat?
YOU ARE READING
Emlékezz Rám |Draco Malfoy|
FanfictionHope Andrea Mikaelson, 5. évét kezdi a Roxfortban. Nyugtalan szívvel hagyja el otthonát, majd száll fel a vonatra. Érzi, hogy valami nincs rendben a családjával. Az iskolában több dolog is megváltozik. Emberek közti kapcsolat, új tanárok. Hope életé...