Újra az iskolában

300 11 0
                                    

A búcsú fájdalmas volt.Nem akarta egyedül hagyni a fiút,de nem volt más választása.
-Bármi történik szóljál.Ígérd meg nekem!!-szorította meg Draco kezét.

A fiú bólintott majd átölelte a lányt.Pitonhoz lépett és együtt hoppanáltak a Roxfort vaskapuja elé,egy nappal az iskola kezdete előtt.Furcsa volt az üres kastélyba belépni.Nem sejthette,hogy pár hónap múlva a varázsvilág talán legnagyobb csatájának helyszíne lesz.

Mikor másnap megérkeztek társai motozáson kellett részt venniük és a mardekár ház kivételével megrökönyödéssel fogadták az új tanárokat.

Mindketten halálfalók voltak bár ezt csak Laila tudta és a tanárok, akik a diákok biztonsága érdekében inkább hallgattak.Feltűnő volt mennyire megcsappant a tanulok száma.A mugli születésűek mind hiányoztak.A fülébe jutott,hogy Lunát lerángatták a vonatról mivel apja arra buzdította az embereket álljanak Harry mellé.

Laila megkereste barátait.
-Laila de örülök,hogy itt vagy!-ölelte meg Daphne.
Theo és Blaise is ugyanígy tettek.Theo tudta apja jóvoltából,hogy megjelölték a sötét jeggyel,de szerencsére volt annyi esze,hogy ezt nem hangoztatta.Két társa akiket apja tanárnak állított viszont egyáltalán nem volt ennyire körül tekintő.

Első órájukon Alecto külön odalépett és köszöntötte,de Laila gyilkos pillantást küldött felé és a férfi észbekapott.

Az órák anyaga merőben megváltozott ahogy a büntetések is. A Crack és Monstro féle idióták nyíltan gyakorolták a cruciatus átkot elsősökön és mindenkinek kötelezővé tették a mugli ismeret órát.

A tanárok nem tettek semmit hanem csendben próbálták a diákokat menteni és tovább tanítani.Pitont nem sokat látták.A házak kb megszűntek létezni a három másik egybe olvadt és Laila tudta,hogy a szükség szobáját használják de nem árulta el őket.Minden iskolán és órán kívüli tevékenységet beszűntettek így a Roxmortsi hétvégéket és a kviddicset is.

Az első hét elég volt ahhoz,hogy a diákok többsége kiboruljon.Laila Harryt próbálta elérni de nem járt sikerrel.Azon gondolkodott vajon sikerült-e rájönnie a nyaklánc titkára.Azt tudta,hogy horcruxot még nem sikerült találnia vagyis elpusztítania,hiszen azt megérezte volna.

Apját néha érezte,bár csak halványan.A második hét kezdetével Ginny lépett oda hozzá.
-Kérlek ne küldj el!Beszélni akarok veled!

Laila bólintott,mivel a lány volt az egyetlen aki kiállt érte anno.
-Tudom,hogy kapcsolat van köztetek Harryvel...Csak tudni akarom jól van-e.És azt is akarom tudni te,hogy vagy ha elhiszed ha nem.Harry sokat mesélt rólad és el sem tudom képzelni milyen helyzetben vagy.De azt tudnod kell,hogy én mellett vagyok és a többiek is! Nem kell a rossz utat választanod.George elmondta mit tettél érte...Még mindig szeret téged,és nem tudja magának megbocsátani,hogy ott és akkor nem állt ki rögtön érted.Bár azt mondta nekem,hogy a legkevésbé sem érdekelte,csak azért rázta a fejét,hogy hogyan nem vehette ezt észre és,hogy miért nem mondtad el neki.
-Nem tudom mi van Harryvel sajnálom.Nem látom őt már régóta ami jobb is így.Ami a többit illeti...George...(Talán vele volt igazán felhőtlenül boldog.És ezért utálta magát.Így volt a legkönnyebb,megutálni őt és legalább egy jó indokot talált rá.Tudta,hogy valószínüleg Ginny igazat mondd.De neki ott volt Draco.Draco a fiú akit meg akar menteni akit tiszta szívből szeretett.Vagyis ezt mondogatta magának.Megrázta a fejét.)

-Nincs időm ilyenekkel foglalkozni.Csata készülődik,de szerintem ezt te is tudod.Majd otthagyta a lányt.

Egyik nap aztán Laila újra érezte Harryt,és látta amint betörnek a Minisztériumba és egy nyaklánc képe sejlett fel amit mintha látott volna már.

Rögtön Pitonhoz rohant.
-Mi történt???-lökte be az ajtót.
-Potter betört a Minisztériumba nem tudni miért.Egyedül Rémszem szemét távolította el és Dolores Umbridget támadta meg.
-Remélem elhiszik,hogy csak bosszút akart állni.

Piton bólintott majd visszaült székébe.A férfi gondterheltnek tűnt.
-Minden rendben?-kérdezte Laila.
-Tudod néha olyan dolgokat kell megtennünk amiket nem szeretnénk.Választások elé kerülünk amiket nem mindig mérünk fel jól és a rossz útra térünk.Teszünk dolgokat amikre nem vagyunk büszkék,még akkor sem ha valami jó szándék vezérel bennünket.Sikerrel kell járnod gyermekem és remélem amikor a saját választásod elé kerülsz,jól fogsz dönteni.
-Miről beszélsz???Milyen választás?-kérdezte Laila.
-Nem mondhatok többet,és most menjél.

Laila a hallottakon töprengett.Visszafelé lépkedett amikor észrevette Crackot és Monstrót amint egy elsős diákot kínoznak.Gyűlölte a két fiút és pálcát rántott.Holtan akarta őket látni mind a kettőt.És mintha a pálcája hallotta volna zöld fény villant és eltalálta Crackot.A fiú arcára döbbenet ült ki majd összerogyott.Monstro csak állt és nézte barátját.Fel sem fogta mi történt.

Laila odarohant és maga felé fordította Crack arcát.A fiú halott volt.
-Te voltál!-üvöltötte Monstro.
Lailának cselekednie kellett és elkábítitta Monstrót.A fiú eldőlt majd Laila odalépett hozzá.

-Exmemoriam!- és kitörölte a fiú emlékezetét.Viszont számított rá,hogy valaki rájöhet a turpisságra így apjától szedett mágiát használt.Elültetett egy hamis emléket a fiú fejében,miszerint véletlenül megölte barátját.Majd elsuttogta az ellenátkot és a fiú ébredezni kezdett.

Laila az ölébe vette a döbbent és reszkető kisfiút majd elfutott vele.Egészen a hetedik emeletig futott ahol szerencséjére Ginnybe botlott.

-Segítened kell!Fogd a fiút.Megkínozták és elég durva jelenetnek volt szemtanúja! Nem mehet vissza amíg nem biztos,hogy bevált a varázslatom.

Ginny bólintott nem kérdezve többet és megállt a szükség szobája előtt.Majd megjelent egy ajtó és beléptek rajta.Laila megannyi társát találta ott akik emeletes ágyakon pihentek vagy épp beszélgettek.
-Ez meg mit keres itt??-állt fel Neville.
-Elég legyen,velünk van!A fiút megkínozták,segítsetek neki.Mi történt?-Ginny ezt már halkan kérdezte.

Laila elmesélte mi történt.
-Ez nem derülhet ki! Ha megtudják te voltál véged van.
-Tudom.De remélem beválik a varázslat.Monstro van akkora szerencsétlen,hogy ilyet csináljon.Most viszont mennem kell,biztos keresnek már.

-Te meg hol voltál?-kérdezte Daphne.
-A toronyban mint általában.
A lány úgy látszott bevette,mert nem firtatta tovább.A következő két napban Laila feszülten várt,de úgy tűnt bevált a terve.A tanárok azt mondták Crack elment az iskolából.Monstro maga alatt volt amitől még erőszakosabb lett.Lépten nyomon belekötött a diákokba és a tanárokba is.Piton nem tett megjegyzést,de Laila sejtette,hogy tudja nem a fiú ölte meg barátját.

A hetek teltek és a helyezt egyre aggasztóbb lett.Ginnyék megpróbáltak betörni Pjton szobájába Griffendél kardja miatt de az igazgató elkapta őket és kénytelen volt büntetést kiszórni rájuk.Harryről semmi hír nem volt és az eltűnések,gyilkosságok száma napról napra nőtt.

Draco is egyre kevesebbet írt neki.Nem tudta miért,de rosszul esett neki.Fred és George bár álnevet használtak indítottak egy titkos rádiócsatornát ahol mindig fogadtak valakit a rend tagja közül.Felolvasták az eltűntek vagy épp meggyilkoltak névsorát és beszámoltak az aktuális állásról.Jó volt hallania régi szerelme hangját és tudni biztonságban van.

-Valamit ki kell találnunk.Ez így nem mehet tovább.Mi lesz így belőlünk?Nem tanulunk semmit!-fakadt ki Daphne egyik nap.

Laila megvetően nézett rá.Kedve lett volna rákiabálni,hogy lehet meg sem éri,hogy befejezze az iskolát és,hogy naponta többen halnak meg.

-A húgom is panaszkodik.Idén lesznek az RBF vizsgái,de úgy érzi nem kap megfelelő oktatást.Laila el is felejtette Daphne tökéletes kishúgát Astoriát.Laila intett Theonak,hogy kövesse.
-Nem bírom ilyenkor elviselni...Ennyire buta vagy csak nem akarja meglátni az igazságot?
-Szerintem mind a kettő.Te is tudod milyen a családja.A tökéletesség mintapéldája.Te viszont egyre inkább más vagy!Egyre többször tűnsz el és nem jelenz meg éjszakánként.Csak nem tudsz valamit?-nézett rá Theo fürkészően.
-Nem,semmi ilyesmi.Csak egyedül akarok lenni...Ez minden!

Pedig a valóságban Ginnyvel és néhány bátrabb társával hallgatták a rádiót....

Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin