פרק 4

204 19 0
                                    

אוקיי זה פרק מעניין. רציתי להודות ללינוי שעזרה לי. תהנו מהפרק ומהגיפ שצירפתי❤️

נ.מ - לואי
הייתי שרוע על הריצפה כשהרגשתי ידיים שריריות תופסות בי כמו בתינוק הסתכלתי כדי לראות מי זה וראיתי שזה היה הארי. הוא היה ממש נחמד בהתחשב בעובדה שככה הכרנו ושלעולם לא דיברנו. הייתה לי עוד הזדמנות להסתכל בעיניו הירוקות והעמוקות. אני שם לב שוב לכאב שסופג אותן את זוג העיניים האלה, אני יודע מה הוא כאב, אני מכיר אותו בהתחשב בעברי..... הארי התחיל לרוץ אבל לא ידעתי לאן, אני חדש ואני לא מכיר את בית הספר. הוא הניח אותי על מיטה והבנתי שאני בחדר באחות. שמעתי אותו שואל אותה "הוא יהיה בסדר?" שמעתי בקולו דאגה והרגשתי שהפרפרים שכבר היו בבטני מקרבתו אליי מגיעים לכל מקום בגוף. אולי הוא אוהב אותי? חשבתי לעצמי אבל ישר הפסקתי לחשוב על זה הרי אנחנו רק שני זרים והוא דואג לי רק בגלל שפוצצו אותי במכות... שמעתי את האחות אומרת לו "סטיילס, לך לכיתה אני מסתדרת ואל תדאג הכול יהיה בסדר.". אני הרגשתי אכזבה כאשר הארי ששם המשפחה שלו במקרה סטיילס יצא מהחדר. חשבתי על שמי עם שם המשפחה שלו ומילמלתי "לואי סטיילס" נשמע טוב חשבתי. באותו הזמן האחות יצאה לשיחת טלפון והבנתי על מה חשבתי הרגע. הייתי מופתע מעצמי הרי אני הצמדתי את שמי לשם המשפחה שלו – של הארי סטיילס. זה העלה דאגות רבות לראשי, אם הארי לא מתעניין בבנים? הוא הומו כמוני? הוא בי? או אולי הוא מכחיש את זה לעצמו? אבל הבנתי, הבנתי שאני חושב על אדם שלא יודע את שמי. אני חושב שהגזמתי אבל אולי יש לי סיכוי איתו? אני רק מקווה שהוא לא תפוס או סטרייט. התעוררתי מכל המחשבות שהציפו אותי לשמע קולה של האחות שאמרה לי "הגיע הזמן לבדוק אותך בוא תתיישב". התיישבתי בקושי, רק אז הבחנתי בגופי הפצוע וחשתי בכאב שצרב על עורי העדין.
נ.מ – הארי
השארתי שם את החדש, החדש היפיפה והפגוע. הלכתי לכיתה וראיתי שרון וחבורתו מתבוננים בי עם מבט רצחני שמאחל רע.  הסטתי את מבטי במהירות והתיישבתי במקומי, הם מלמלו "הוא ישלם על זה" גלגלתי את עיני לאחר ששמעתי אותם, בתוכי פחדתי. אני בן אדם מאוד פגיע ואם הם יתקפו אותי אני יכול  להיכנס להתקף חרדה, זה כבר קרה לי בעבר. בחבורתו של רון היו את אלינור וקים הן היו החברות הכי טובות אבל לכל שאר האנשים הן התייחסו כמו לזבל, היו גם את ג'קסון וסקוט, סקוט הומופוב מגעיל, כולם שם. אני מאמין שרון בכלל הומו אבל הוא מפחד מזה ומנסה להסתיר את זה, זה נראה לי די ברור. מרוב חשיבה הפלתי בטעות ציוד מאחד השולחנות, ראיתי של  מי זה היה והאמת, די התעצבנתי. זה היה הציוד של לני, האקסית של רון. היא ראתה אותי ופחדתי שהיא תתחיל לצרוח עליי וצומת הלב תהיה עלינו אבל האמת שהופתעתי מתגובתה. לני אמרה לי "היי, הארי מה קרה? חכה אני אעזור לך.". עמדתי שם מופתע ממנה. לני אמרה לי "הארי קרה משהו?" מהר ניקיתי את מחשבותיי ואמרתי ישר "לא, הכול בסדר." היא באה ועזרה לי להרים את הציוד שנפל. הרמנו אותו והשיעור התחיל, לצערי הילד החדש לא היה.

He saved me - Larry Stylinson (עברית) Where stories live. Discover now