(užijte si tuto kapitolu a předm se omlouvám že to vyšlo zase tak pozdě jsem prostě hrozná X
Midoriyův pohled :
Začal jsem se probouzet a pomalu jsem otevřel oči , musel jsem zamrkat kvůli otravému slunci . Když simé oči zvykly ,všiml jsem si, že je u mých nohou prohlá matrace . Nasměroval jsem pohled k příčíně a málemjsem vyletělz kůže .
U mých nohou sedí K-kacchan - chce my snad něco udělat ?... Ne to by neudělal teť jsme přeci kamarádi . ,, C-co tu děláš Kacchan ?"Řekljsem s trochou neklidu v hlase . ,, Včera jsem ti psal ."
A jo vlastně včera jsem s ním byl venku a potom jsme si psali ... a dnes jdu do barku s Kacchanem , Minou ,Denkym a Serem ... Doufám že odpoledne stihnu pomoct Urarace s Iidou .
,, Promiň Kacchan ... zapoměl jsem na to . " Pousmál jsem se na něj a on s (hraným) nezájmem odvrátil zrak .V místnosti se rozpoutalo to trapné a nepříjemné ticho , které prolomil až Kacchanův hlas .
,, Tvá mamka mě sempustila ... nemysleli jsme si že budeš tak dlouho spát . " Řekl a stoupl si z postele . ,,Jdu čekat jinam ..ty se zatim obleč ... do něčeho jiného." Nehorázně mi zrudly tváře když jsem si všiml že jsem jen ve spodním prádlu . ,, J-jo hned - se obleču."
Převlékl jsem se a udělal takovýty ranní blbosti a šel za Kacchanem. Vyrazili jsme do parku a po cestě se k námpřidala Mina se Serem .
Dopoledne jsem si vážně užil , dělali jsme hrozný kraviny Denki se .. choval jako Denki ale místo rohlíku házelrybyčkám do rybníku kebab . Nejspíš naněj někdo zavlal policii a tak jsme asi půlhodiny museli vysvětlovat co se stalo . Ikdyž jsme to sami úplně nechápali . Policisté se na nás dívali jako na totální idioty a potom se nás zeptali jestli není Denky psychicky narušený . Mina se celou dobu hihňala a Sera ani nezmiňuju . Po nějaké době policisté odešli s tímže denki zaplatil pokutu . Hned potom Bakugou všechny seřval .
Vážně skvělý odpoledne .. ale ,, Já už budu muset jít ,na odpoledne jsem domluvený s Urarakou..." Podíval jsem se ma všechny a oči se mi zastavyli na Ba-Kacchanovi . měl nasraný výraz a jiskřičky vzteku v očích. ,, V pohodě Deku ... námto neva . " Řekla Mina a zapíchla oči do Sera .
,, Tak čau ." Otočil jsem se na patě aodešel domů .
Mamka nachystala oběd ... (nebudu psát podrobnosti oběda je to zbytečné ) Když jsem došel do pokoje převlékl jsem se a napsla Urarace .
Ahoj Urarako v kolik mám tedy přijít a v kolikmám vyzvednout Iidu ?
Uraraka : ahoj vyzvedni hopřed jednou hodinou aby jste tam byli před půl druhou.
( O hodinu později )
,, Ahoj Iido." Řekl jsem když mi otevřel dveře jeho domu . ,, Ahoj Midoriyo." Odešli jsme zjeho domu a mýřili na domluvené místo. ,, Kam to vlastně jdeme?.. ty ani Uraraka jste mi neřekli žádné podrobnosti vlastně skoro nic ." ,, Uvidíš ." Řekl jsem s klidem v hlase a on se namě trochu zamračil . Potom jsme šli do parku v tichosti .
Když jsme byli na místě Uraraka na nás zamávala a mijí to oplatili. ,, Ahoj Urarako někam jedeš ?... Když tu stojí taxi?" Zeptá se Iida se zklamaným obličejem.
,, Iido ..vým ..že jsem s tebou poslední dobou netrávila moc času ,tak.. jsem nám zařídila dvoudenní výlet ... je to na různé památky . Na tady máš jízdenku ." Iida se na Uraraku zašklebyla oba jsme znejistěli . ,, Urarako ... to znamená že mě zveš na rande ?" Pohled mi spadl na Uraraku a měl jsme co dělat abych se nerozchechtal . Je úplně rudá . ,, N-no dá se to tak říct ." Iida jí začal objímat . ,, I-ido ... nemůžu .. dýchat !" Vykřikla Uraraka trochu trhaně . ,, Miluju tě ." ,, Já tebe tak-" ,, Hele nebudu tu čekat do skonání světa ! tak si pohněte !!" Zakřičel na nás taxikář a já jsem se podíval na nedaleký stroma dal znamení .
Z poza stromu vylezl Bakugou a hodil po taxikáři doslova vražedný pohled a ten se hned omluvil a zalezl zpět do auta . ,, Kde se tu vzal Kacchan ?" ... ,, No .. tak nějak sem mu to omilemřekl a on se chtěl podívat ." Zašeptal jsem . ,, Urarako prosím nezabíjej mě prosím ." Klekl jsemsi na kolena a začal se jí omlouvat . Začala se hrozně smát a Iida setaky chechtal .
,, V pořádku mido .. mě to nevadí ." Já semsi stoupl a všimljsemsi že mám úplně špinavá kolena .Pousmál jsem se taky a podíval se na Iidu s Urarakou jak se objímají ,potomse můj pohled zasekl na Kacchanovi , který se usmíval , jeho pohled spočinul na mě .
,,Tak už by jste měli jet ať ten řidič není ještě víc naštvanej .. debil ." To poslední slovo Kacchan spíš zašeptal , ale i tak jsme ho slyšeli . ,, Jo máš pravdutak pů- Urarako .. já na ty dva dny nemám sbalené věci . " Uraraka se jen usmála a šla ke kufru auta který potom otevřela . ,, Ale máš včera jsemse k tobě stavila a vzala jsem je . Je divné že si si toho nevšiml jsou to tvé oblíbené věci . Zasmála se Uraraka a Iida na ni jen zíral . ,, Tak pojď ať už jsme tam ." Řekla a usmála se . ,,Tak ahoj a díky vámvšem za všechno ." Poděkval Iida . ,, Ahoj." Čus."Řekli jsme s Kacchanem zároveň Uraraka nám zamávala a následně zatáhla Iidu do auta. začal jsemse smát . S Kacchanem jsme se rozešli ke mě domů protože jsme se dohodli že u mě přespí .
.
.
.
.
Ještě jednou se omlouvám že to vyšlo zase pozdě . Jinak moc Děkuju za hvězdičky .
ČTEŠ
V zajetí citů
FanfictieTohle je můj první příběh doufam že se bude líbit : ) Izukou se třikrát zamiluje, ale jen jednou najde tu osobu kterou celou dobu hledal