1.bölüm

104 8 2
                                    

Ben Alice.Lise 3'e gidiyorum.Hayatımda hiç bir sorun yok.Normal bir şekilde gidiyor.Annem ve Babam evde ben ise şuan okuldayım.Koridorda yürüyorum.

Polly : Nerde kaldın ? Teneffüs bitti daha yeni geliyorsun !

En yakın arkadaşım.Bütün sırlarım onda.Onunkinler de bende.Dışarıdan aşık gibi görünecek kadar birbirimize bağlıyız.Benden biraz daha aptal olması dengede tutuyor bizi.

Alice :Marcus nerde ?

Yüzüme bakıp gülümseyip "Gelir gelmez yine onu soruyorsun.Okulda.Hadi sınıfa girelim artık"dedi.Sınıfa doğru geçtik.Sanırım ben de o lisenin aptal aşıklarındandım.Marcus öyle badboy tiplerden değildi.Daha çok zeki,kurnaz,özgüvenli, öğretmen çocuğu,orta gelirli,sevgilisinden başka kimseye bakmayan ama yeri geldiğinde de bir o kadar ciddi ve sertti.Aynı kimya öğretmeni babası gibiydi.Böyke anlatınca o aşık saf kızlardanmışım gibi gözüküyor ama hayır.Onlardan değilim.

Sınıfa girdiğimizde sınıftaydı.Wilma da yanındaydı.Polly ile sıramıza geçip oturduk.Ders başladı.Matematik dersi.Marcus ile sınıfı sanırım ayakta tutabilen en iyilerdendik.Öğretmen tahtaya soru yazmıştı.

Öğretmen : Acele etmeyin.Zamanınız var.Soru uzun.

Deftere soruyu yazdıktan sonra bir kere daha okudum.Onun ardından soruyu ikimiz de çözmeye başladık.Wilma ile Marcus arkalarda oturduklarından Wilma telefonunu çıkarıp birisiyle yazışıyordu.Gülümsedi telefona bakarak.Polly ise defterinin kenarına anime çizimleri yapıyordu.

Marcus'a baktım.Elleri titriyordu.Terlemişti.Benim bitirip bitirmediğimi görmek adına kafasını çevirip bana baktı gözlerimi benim kaçırmama rağmen kağıdına geri baktı.Ben de öyle.Soruyu bitirmiştim.Arkama yaslandım.

Öğretmen :Bayan Clark cevabınız ne ?

Alice :"c"şıkkı

Marcus arkasına yaslandı.

Öğretmen :Bay Williams cevabınız nedir ?

Marcus :"d"şıkkı

Öğretmen :Başka yok mu ?

Sınıftan ses gelmedi.

Öğretmen arka sıralarda oturan Polly'nin aşık olduğu çocuk Jacob'a seslendi.

Öğretmen : Jacob tahtaya çık.

Jacob yerinden kalktı.Geçerken brni süzüyordu.Yada onu.Badboy olanlar fobi gibi geliyordu bana.İğrenç, itici.

Profesör de fark etmişti.

Profesör:Jacob kızlara bakmayı bırak soruya odaklan.

Sınıftakiler kıkırdamaya başlayınca "sessizlik"diye bağırdı profesör.Jacob tüm ders boyunca bununla uğraşmıştı.Neyseki teneffüs çaldı.

Öğretmen : Doğru cevap "d" şıkkı.Öbür ders işlemlerini bulup gelin.Aferin Marcus.

Sınıftan profesör çıktığında kaşlarımı çattım.Marcus'a baktım.

Alice :Nasıl buldun bakabilir miyim ?

Marcus ilk başta elindeki telefonu olan Wilma'dan telefonunu serçte çekip duvara fırlattı.

Paralel Evren  [ Boyutlar arası yolculuk ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin