adele - lovesong
bana şans verdiğin gece göz kapaklarım hiç aşağı inmedi taehyung. kapanmak istemedi o gece, uykuya direnmekte zorluk çekerken. diledim ki gün hiç bitmesin, diledim ki gün batımında ki o anda yaşayalım yıllarca. orada bir evimiz olsun. yüzünden tebessüm hiç düşmesin. evimizin duvarlarları çektiğimiz fotoğraflarla döşeli olsun. boş taraflarını birlikte dolduralım, kedimiz sevgine ihtiyaç duyup ayağına dolanırken bir şarkı yazalım. bu şarkı hiç dilinden düşmesin. huzur bulduğum sesin hep odamda yankılansın. ev işlerini birlikte yapalım. bitkileri toprağa ekerken çamura batırdığın gömleğini yıkarsın bir gün, diğer gün senin için ben yıkarım. akşamları sıkılırsan yemeğimizi toplayıp sahil kenarında yiyelim. o sırada sende bana çocukluğunu anlat.
sahi çocukluğun nasıldı?
kafamda türlü türlü düşünceler dönüp duruyordu senin hakkında. bu merak beni bitiriyordu. çünkü seni tanıdıktan sonra bile fark ettim seni hâlâ bilmediğimi. o akşam dönerken anladım. sigarayı hâlâ bırakmadığını.
"sana bir şey vereceğim, güzelim"
bu kelime o kadar çok yakışıyordu ki dudaklarına, karşımda senden başka bir güzel olmayınca hakketmiyordum böyle tabirleri.
gülümsüyordun. bende ellerini arkasında tuttuğun küçük hediyeye ulaşmaya çalışıyordum gözlerimle.
bugün diğer günlere nazaran daha mutluydun. bende öyleydim.
bu bana tüm gerçekleri unutturdu. bana tüm gerçekleri unutturdun taehyung. o akşam bana vereceğin son hediyeyi bilmeden."bu senin için"
avucunun içinde tuttuğun yavru kediye baktım bir süre. öyle masum ve saf duruyor ki karşımda dudaklarımı ister istemez büzmüş, göğsüm el kadar olan kediyi ısıtma isteğiyle dolmuştu.
"adı lalisa olsun? ne dersin?"
kahkahayı patlattığımda kafamı ileri geri salladım. elbette senin adını verecektim ona, evimde benden bir tane daha olması nelere sebep olurdu az çok tahmin edebiliyordum.
"hayır taehyung koyacağım" dedim emin bir biçimde. gülümsedin. ve bu gülümseyiş diğerlerinden çok daha farklıydı. çünkü soluyordu. ve bu da içimde ki korkuyu açığa çıkarıyordu.
"benim gibi bir adamın adını alması hoş olmaz" dedin yüzünü buruşturarak.
"senin gibi bir adam?" sorarcasına baktım. "sen gördüğüm en güzel adamsın taehyung lütfen böyle kendini ezikleyici bir biçimde konuşma" dedim ciddileşerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my cigarette ashes jar
Fanfictionbugün de topladım dudaklarının değdiği sigara izmaritlerini. 060121 for taelice by cl4wns.