Başlarda olduğu gibi hala burda olmak konusunda kararsızım sangwoo beni izliyor Ve hata yapmamam gerek üzerimde ki baskı azalmıyordu sangwoo bunu fark ediyor muydu acaba .. ilerleyen saatlerle birlikte sarhoş insanlar bana yaklaşıyordu sangwoo huzursuzlanmaya başladı Üzerime yürüdü beni düşürüp maskemi aldı gerçek yüzümü herkes görmeye başladı .
-Bu iş bitti catjey sadece benim işi bırakıyoruz.
Sa sangwoo napıyorsun ?
-Benim olduğunu unuttuğunu fark ettim.
Be ben mi hayır ..
-Herneyse ucube catjeyinizi gördünüz dimi?
Şimdi onuda alıp gidiyorum.Sa.. sangwoo
Ağlamaya başladım bu kelimeden nefret ederim bunu Zaten biliyordum Ve yüzüme söylemeye gerek yoktu yetersiz olduğumu biliyordum.- Ne diye ağlıyorsun ?
Ucube sensin sangwoo senin güzel bir bedenin içinde kalbin Yok!
- Ha ucube dememe mi alındın bunu Zaten bilmiyor muydun Bum ne diye ağlıyorsun kemiksi zayıf bakımsız birisin sen güçlü olmayan..
Yeter Sangwoo artık sıkıldım seni sevdikçe beni sevmemen bana bağlandıkça benden uzaklaşmanda sıkıldım beni sevmiyorsun sen .
-Seviyorum aptal.
Sangwoo sevgi katletmez beni hergün kırarak nasıl sevebilirsin ki beni hep aşağlayarak dinlemeden ...
Dudaklarımı öpmesi ile sessiz kaldım bunu istemiyordum şuan ellerim ve kalbim gardını düşürdü Ne kadar kırılmış olsamda minik bir güneş ışığıyla sakinleştim ve duruldum ..
Kıskandığım zaman onu kendimden ayırmamak için bunu yapıyordum bu bir kontroldü , kaybettiğim an benimle kalması için onu kendinin içine çöktürüyordum ama hala ağlamasına dayanamıyordum maden çalışmak istiyor bu sarhoş adamlarla değil pek güvenmesemde arkadaşımın yanında çalışmasını söyleyeceğim.-Bum hala çalışmak istiyor musun?
Sangwoo ne alakası var ki şuan işten daha önemli şeyler zamanı..
-Ha şu şey özür dilerim Bum sadece kıskandığım için sana bunu yaptım o herifler seni yiyecekti en güzel fantezilerine ortak ettiklerini bakışlarından anlamıştım.
Sangwoo eğer böyle söylesen anlardım seni ve işten ayrılırdım.
-Napayım çok kızgındım.
Peki.. iş istiyorum evet sana daha kızakların parasını ödeyeceğim Sangwoo o tatilimiz çok güzeldi ama o kızlara hala gıcık oluyorum.
-Bende çünkü ağzının içine düşüyordu sürtük.
Belki para kazanırsam bende seni tatile götürürüm.
-Bum artık sen ve ben Yok biz varız seni şaşkın.
A.. ah te teşekkür ederim Sangwoo
-Ne için?
Beni sevdiğin için ...
-Sevilmeyecek değilsin ki küçücüksün.
Ah bu iltifat mı?
-Evet küçük olmanı seviyorum taş gibi bacakların var .
Hani ucubeydim.
-Ucube bile olsan seksi ucubemsin buna takılma.
Seksi ucube..
-Hani şu sirkte ki hatunlar gibi minicik etekli olanları.
Uh.. pe peki.
Eve geldiğimizde beni odaya taşıdı Ve yatırdı.
-Bum seni arkadaşımın yanına vereceğim.
Nasıl yani?
-Çalışmak için seni veteriner arkadaşımın yanına vereceğim hayvanlarla aran iyi hem para da alırsın.
Ama ben bu alanı okumadım ki..
-Hey ameliyata girecek değilsin ki hayvanların kafeslerinde yemlerini falan koyarsın işte tırnaklarını kesersin ...
Ah bu olur Sangwoo
-O zaman uyandığımızda ilk iş bu olacak
Uh evet lütfen uyuyalım.
Mayıştım gözlerim kapandı Ve sangwoonun göğsünde uyuya kaldım..
O herife hiç güvenim Yok bacakları sakatlandığı zaman Bum a yol vermeyen şişko bir zorbaydı ama o herife Bum meyil edemez ve o herifte ona edemez sanırım çünkü beni karşısına almayı kaba etleri yemez .
Sabah bu işi halledeceğim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni yavaşça öldürüyorsun..
Teen FictionYoon Bum x Sangwo Bum sangwo'nun peşinden adımlıyordu seslenmeye devam ediyordu Sangwo'nun arkasından seslendi "Sangwo bana ne olacak ? " ...