TUDO PASSA -1-♥

342 9 2
                                    

Korkuyla uyandım. Off Lisa.

"Lisa sen deli misin? Uyurken adamın yüzüne gazete mi atılır"

Takmadı ve;

"Ashley bugün maç var. Barcelona'yla. Erkekler'le."

"Şu lanet olası maçı hatırlatmak zorunda mısın?" dedim gülerek.

"Hazırlan. 30 dakika sonra maç başlayacak"

Lavaboya girdim. Yüzümü yıkadım. Formamı ve altıma formamın şortunu giydim. Saçlarımı at kuyruğu yapıp lavabodan çıktım.

"Ben hazırım Lisa"

"Ben hazırdım. Şimdi gitme vaktiii" diye bağırdı. Sırf inadına yapıyor.

*****

Koç bağrıyordu. Takmıyorum ama en büyük görev bana düşüyor. Kaptandım çünkü. Koç yanıma geldi.

"Ashley bu maç önemli. Kazanmalısınız. Senden gol bekliyorum."

Başımı sallayarak onayladım. Eğer yenersek KIZLARIN DA GÜZEL FUTBOL OYNADIĞINI gösterebilirdik. Giriş kapısından geliyorlardı. Dünyanın en iyi futbolcuları. Bu takım benim takipimdeydi. Özellikle NEYMAR.

Geliyorlardı. Tanrım heyecandan öleceğim. Koç "Hadi kızlar sizi göreyim" diye bağrıyordu. Lisa yanıma geldi.

"Bak geliyorlar. Ney.."

"Evet oda orada"

Güldü. Yerine geçti. Koç yanıma geldi. Kaptanlık bandını taktı. Bu bant benim onurumdu. Sıraya dizildiler. Herkes birbirine "başarılar" diyordu. Ben en sondaydım. Neymar'da. Sıra Neymar'daydı. Başımı kaldıramıyordum. Elini sıktım. "Başarılar" dedim.

"Bana bakmayacak mısın?"

Ben eğer ona baksam kalp krizınden ölürdüm. Başımı kaldırdım ve bir çift ela göz.

"Başarılar" dedim. Utançtan yanaklarım kızarmıştı. Saklamak için elinden kurtuldum. Hakemin yanına geçtim. Arkamdan takımın kaptanı geldi. Messi'dir diye geçirdim. Ama baktığımda Neymar'dı. Hakem;

"Top kimden başlasın?"

Neymar;

"Ne diyor bu hakem?"

İspanyolca bildiğim için Portekizceye çevirebilirdim.

"Top kimden başlayacak? diye soruyor?"

"Bilmem. Bence yazı tura yapmalıyız."

Hakeme cümleyi çevirdim. Hakem yazı tura yaptı ve top bizden başlayacaktı. Neymar'la el sıkıştık.

"Başarılar" dedim. Utandığım sesimdende belli oluyordu.

"Başarılar" dedi.

***

Top ortadaydı. Lisa ve ben kenarında santra yapacaktık. Hakem düdüğü çaldı. Santrayı başlattık. Top bendeydi. Lisa yanımda koşuyordu. Luis'ten topu geçirdim. Sırada Messi vardı. Lisa'ya pas vererek ondan da kurtulduk. Şimdi ise Neymar.

"Lisa topu bana at"

Her futbol oynadığımda agresif olurum. Bağrırım çağrırım. Hatta takımdakilerle kavga bile ederim. Bu benim doğamda var.

Kaleye yaklaştım. Herkes arkamda kalmıştı. Topu vurdum ve GOOOLlll.

Herkes üstüme atlıyordu. Koç da "işte bu" diye bağrıyordu. Durum 1-0'dı.

TUDO PASSA |NEYMAR JR FanFictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin