GEÇMİŞ
Kadın adamın söydiklerine inanamazken sadece adamın var olan sıfatına baktı.Bu adamın hiç vicdanı yokmuydu?Eskiden tanıdığı yufka yürekli adam neredeydi,nasıl bu kadar değişebilirdi?'diye düşünerek içiçini yiyordu.Yıllar bu adama yaramamıştı.Daha kaba ve sert bir adam olmuştu.Ne yaşamış olabilirdi ki bu hale gelecek?Adam ona tekrar 'anladın mı?'diye sorduğunda kadın tepki vermedi.Büyüttüğü yavrusunu,
tanımadığı birine teslim edemezdi. Kıyamazdı ki kızına o..."Bunu asla yapamam salih.Ben....Hala aklım almıyor nasıl oğlunla kızımı evlendirebilirim?"Adam anlayışla başını sallarken elini zehranın omuzuna koydu.Hafiften sıktı."Biliyorum Zehra ama kızın oğluma iyi gelecek.Hissediyorum." diyerek derin bir nefes aldı ve bir süre bekledikten sonra sözlerine devam etti."Kocanla beraber aldığınız parayı ödeyemiyorsun zehra.Seni rahat bırakmazlar.O yüzden itiraz etme.Borcun olan adama parayı ben ödeyeyim.Söz sana ve kızına dokunmalarına izin vermeyeceğim.
Borcun bana olacak.Hem kızını senden tamamen almıyorum ki,istediğin zaman gelip görebileceksin."Adam içten içten bu duruma üzülsede yapabilecek birşeyi yoktu.Kadının dediklerinde haklılık payı vardı ama o kızı oğlunun bu mutsuz hayatının bir ışığı olarak görüyordu.Oğlu için bunu yapması gerekiyordu.Zehra başını eğerek düşünmeye başladı.Ne kadar adamın dediklerine akıl sır erdirmesede teklifini kabul etmek zorundaydı.Borcu ödeyemezdi.Yaşatmazdı o adamlar ikisininde."Tamam,Bu lanet borç yüzünden ben kocamı kaybettim kızımı da kaybetmek istemiyorum.Ama senden tek bir isteğim var.Kızımın üzülmesine asla izin vermeyeceksin.Onu hep koruyacaksın."
Adam kadının dediklerine karşın rahat bir nefes verirken başını salladı. Biran kadının onun bu teklifini kabul etmeyeceğini düşünmüştü."Söz veriyorum.Kızının üzülmesine asla izin vermeyeceğim.Kızın artık benim kızım.Hem kızından ayrılacağını da düşünme sakın.Hep beraber yaşayacağız.Bundan sonra herşey daha güzel olacak."
"Umarım öyle olur."
Adam onu onaylayarak arkasını döndü ve zehra'nın yanından ayrıldı.
Zehra ise yüreğindeki acılar eşliğinde kızının ne kadar masum olduğunu düşündü.Aklında ise sadece şu kelimeler vardı.'kızının bu hayattaki suçu neydi' .......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARADAĞ
General FictionUğraşma yarim kalbime girmeye.. Ben seni zaten alırım... !!!!!!!! © Kurgu ve kitap sadece bana aittir.Çalıntı yapılamaz.Alıntı yapılması, alınması ve kopyalanması takdirde resmi işlem başlatılacaktır.© © Dediklerimi dikkate almanızı öneririm.©