Kapitola 67

49 3 0
                                    

Tady oficiálně ukončuji ten týden v L.A. takže po této kapitole bude už konečná kapitola :) Máte se na co těšit :) Přeji pěkné čtení i purple you

Šestý den 6.7.2014

Je to tu. Náš první koncert v L.A a doufám že ne poslední. Lístky se vyprodaly celkem rychle a máme něco přes 3000 diváků kdo přijde. Není to hodně ale pro nás je to něco velkého. Nemohu se dočkat až vystoupíme na pódium.

"Y/n jsi pomalejší než šnek. Pohni si nebo to nestihnem" zařval Jin který byl u nás v pokoji a hnal mě ať se obléknu. "Je prosím pěkně deset dopoledne. Ve tři vystupujeme. Cesta netrvá ani hodinu a make-up a všechno bude trvat jen dvě hodiny proč musím teď hned vstávat?" Odpověděla jsem naštvaně a Jina probodávala pohledem

"A zkouška ti nic neříká? Myslím že nepřemýšlíš. Proč mám tak hloupé dítě? Prostě vstávej nebo tě dotáhnu za ucho k té skříni a pak ti dám přes zadek svoji vařečkou. Dneska už jí dostal Namjoon tak mě nenuť jí použít na tebe" vyhrožoval Jin.

"Pšt už jdu" vstala jsem otráveně z postele a šla ke skříni tam jsem si vzala černou mikinu s černými kalhoty stejně jako Yoongi a šli jsme opět čekat jako vždy před hotel. Před hotelem už stálo auto ve kterém byli sekurity a v tým druhým budeme my za chvíli až dojdou ostatní. "Všichni?" zeptá se Namjoon a my kývneme. Nasedneme do auta a auta se rozjedou.

"Už tam je personál" díval se Namjoon do svého telefonu ve kterém mu přišla sms. "A manažer právě přilétá" Rozklikl zprávu od manažera a potom odpověděl

"To je skvělé a kdy dorazí k nám?" zeptal se Hobi. "Ve dvě asi nejsem si jistý" Řekl nahlas manažerovu zprávu a potom dal do kapsy mobil. "Ok" odpověděl hobi a pak už bylo ticho

Když jsme přijeli tak jsme hned vešli dovnitř a šli jsme k personálu. Ti si nás odchytli a začali nás zkrášlovat. "A chcete tohle nebo tohle" ukázala na rtěnky. Jedna byla do černa a druhá zase do rudého odstínu. Vybrala jsem si rudý odstín protože už tak jsem měla černý stíny. Pokývala hlavou a nanesla mi na rty rudou rtěnku.

Když jsme byli všichni oblečení a namalovaní přišla zkouška mikrofonů a celkově všeho. Každý si stoupl na své místo a když začala hrát hudba tancovali jsme. "Dobrý to stačí" přišel za námi zezadu manažer a usmál se. "Mikrofony i hudba je připravená takže tak. A ta svatba jak vydím je vzadu. Je moc hezká " řekl s úsměvem manažer a s námi potom debatoval o koncertě atd.

"No nic za deset minut už se tu pouští fanoušci tak pojďme ať vás hned neuvidí " řekl manažer a s námi odešel. Slyšeli jsme mírný ruch fanoušků. Vykouzlilo mi to na tváři úsměv. 

"Takže můžete věřím ve vás že to dokážete" dal palce nahoru a my kývli. Vešli jsme na pódium a šli úplně nakonec pódia. "Vítáme vás na našem prvním koncertě tu v L.A. jsme rádi že jste přišli. Jsme vám vděční. Pojďme si užít tenhle zážitek." řekl do mikrofonu Namjoon a všichni fanoušci začali jásat. "Chtěl bych vám říci že spolu s Kim Seokjinem se budeme dnes ženit. Sami vidíte že je tu menší svatební dekorace. Budeme rádi když se o to podělíme s vámi" usmál se Namjoon a my jsme se odebrali dozadu kde jsme si stoupli směrem k fanouškům a Jin s Namjoonem si stoupli k menšímu oltáři. Yoongi si stoupl také před nimi a začal svůj proslov.

"Pane Kim Namjoone berete si za manžela Kim Seokjina?" Zeptal se Yoongi. "Ano" odpověděl jasně Namjoon a usmál se. "Berete si Kime Seokjine Pana Kima Namjoona?" zeptal se se svoji druhou otázkou. "Ano" Jin odpověděl a pohled namířil na Namjoona stejně jak on. "Tímto vás prohlašuji že jste manželé" Usmál se Yoongi a Namjoon s Jinem si dali první manželský polibek. Všichni se rozkřičeli štěstím. Začali jsme tleskat jako ostatní a někomu i ukápla slza.

"Společně se můžeme přesunou na náš koncert co říkáte?" Řekl Namjoon který držel Jinovu ruku. Fanoušci křičeli na náznak že ano a všichni jsme se přesunuli dopředu jako když jsme přišli a pozdravili je.

Začala hrát první písnička jménem No more dream. Začali jsme s velkou energií tančit a zpívat. Bylo to úžasné. Krásný pocit. Nervozita opadla hned kdy jsme začali. 

Poslední písnička byla Just one day potom jsme se rozloučili a odešli do maskérny. "Bože to bylo úžasné. Chci to zopakovat" zasmál se Jin a sedl si na židli kde ho začali odličovat stejně jako nás. "Chci spát" Postěžoval si Yoongi. "Ty mlč dítě. Málem jsi tam usnul na tom konci" Řekl naštvaně Jin. "Nemůžu za to" mykl rameny. 

Když jsme byli všichni zase v normálním stavu sedli jsme opět do auta a jeli zničení znovu do hotelu. "Chci umřít" Řekl zničeně Tae. "Já taky ale zítra už jedeme domů" usmála jsem se a pohladila ho po zádech. "Bude se mi po tom stýskat" Přišla za námi Moon a objala Jimina zezadu. "To nám všem ale určitě tu nejsme naposled" odpověděla jsem a odešla do našeho pokoje společný s Yoongim. 

"Y/n ty záda bolí" lehl si na břicho Yoongi. "Já ti nepomůžu Yoongi nevím jak " přišla jsem k němu a pohladila ho po vláskách. "Chceš je namasírovat? Aspoň ať to trochu nebolí" Nabídla jsem a Gi kývl. Začala jsem Yoongimu masírovat záda. "Lepší?" Nahla jsem se k jeho obličeji a on němě kývl. "To je dobře" dala jsem mu pusinku na tvář.

"Děkuji" poděkoval mi a přitulil se ke mě. V objetí jsme potom usnuli do hlubokého spánku.

Den sedmý 7.7. 2014

Všichni právě teď opět sedíme v letadle a povídáme si o různých věcech. Bude mi to tu velmi chybět. L.A. Není špatné ba naopak je to pěkné místo. Určitě bych jela znovu do L.A. 

"Slyšíte mě?" zamával Jin už naštvaně aby jsme si ho všimli. "Co je mami?" schválně to řekl Jimin a usmál se. "Ještě jednou mě takhle oslovíš tak tě zmlátím vařečkou před těmi všemi lidmi." Začal vyhrožovat Jin. "Pohoda" řekl Jimin a zvedl ruce že se vzdává. 

V Soulu- doma

"Můj milovaný dům" vešel dovnitř kook a začal se točit jako princezna v nějaké pohádce v zámku. "Jsi roztomilý" usmál se Tae a políbil Kooka. "konečně doma" řekla Moon a šla do kuchyně stejně jako Jin který nám začal dělat jídlo. "Hotové jídlo na stole tak pojďte nebo vám vystydne." řekl nahlas Jin aby jsme ho uslyšeli. 

Po pár minutách jsme seděli všichni u stolu a vychutnávali si jídlo. "Tohle je božské jídlo" řekne s plnou pusou Kook. "To jo" odpovím taktéž s plnou pusou. Když každý dojí dá talíř do dřezu a sednou si všichni do obýváku k televizi. "Umyju nádobí" oznámím a Jin kývne a odejde za kluky Moon a Terezou. 

Když domyju nádobí utřu ho a dám ho na správné místo. "jdu spát jsem unavená" řeknu v obýváku a odejdu do ložnice. Tam si lehnu na postel a podívám se na mobil. "Žádná zpráva" podívám se na zprávy a nic. Hodiny ukazují že je devátá hodina večer. No nic půjdu spáchat večerní rutinu a jdu spát doufám že usnu s Yoongim.

Vstanu z postele a dojdu do koupelny tam spáchám moji večerní rutinu. "Ahoj Y/n" řekne s úsměvem Yoongi a začne si čistit zuby jako já. Jen mu zamávám a pak vyplivnu pastu. "Yoongi? Jdu spát tak potom přijdi budu na tebe čekat" usmála jsem se a dala mu pusinku na spánek. On jen kývl s kartáčkem v puse a já odešla. Oblékla jsem se do pyžama a lehla do postele.

Po chvíli přišel Yoongi a lehl si ke mě. Potom jsme usli a vzbudili se až další den ráno.....


No nic tak tady je konec dovolené. Teď už bude konec a musím říct že vám nedoporučuji číst protože to bude smutný ale co to blábolím bude to Happy end!! A určitě nikdo neumře :)

I purple you A.R.M.Y. 💜💜💜


Školní Láska (Min Yoongi) Kde žijí příběhy. Začni objevovat