-Oh, bassza meg, ne haragudj azt hittem kimentél és szólni akartam.-kért elnézést de nekem inkább tűnt zavarodott viselkedésnek mint bocsánat kérésnek.
-Öhm semmi baj, csak megijedtem.
-Jobban is teszed.-morogta és előre engedett. Nem tudom de valahogy nekem nagyon nem szimpatikus ez a pali.
-Na szóval amint látod itt van a nappali, innen nyílik a konyha, a fürdő és innen nyílik az én és a te szobád is.
-Úgy érted egy szobában fogunk aludni?- kérdezte pajkos mosollyal és azt láttam rajta, hogy ezt egyátalán nem bánná.
- Mi? Jaj dehogy. A te szobád ott van.-mutattam arra az ajtóra ami pont szembe volt az enyémmel.-szóval ami a pénzt illeti, még nem laktam így senkivel együtt mind idáig egyedül laktam, de jó hogy te itt vagy-istenem ezt most miért mondtam ki?- Ryan mosolygott eggyett és lesütötte a szemét. Jolvan Avva ezt jól megcsináltad jár a piros pont!
-Oh okés rendben akkor szerintem mindenben feles, vannak ilyen papírjaim amivel megtudjuk címkézni a kajákat.- mondta nevetve és remélem nem komolyan mondta.
-Humorod van azt látom-mondtam kicsit jobban szarkasztikusan mint ahogy azt szerettem volna. -Jolvan de én most megyek lefürdök és átöltözöm aztán megyek dolgozni.
-Hol dolgozol?-kérdezte és tényleg látszódott rajta az érdekli, hogy mit csinálok és hol dolgozom.
-Tudod nem szeretek magamról infókat elárulni.-mondtam szarkasztikusan és elsétáltam mellette.
-Bébi, együtt fogunk lakni, hidd el, hogy kiderül-kapta el a karom és olyan közel hajolt hozzám, hogy éreztem a leheletét a bőrömön.
-Bébi, ha én azt akarom, hogy ne tudj meg rólam semmit akkor nem is fogsz.-válaszoltam mosolyogva és kikaptam a kezem a szorításából.
.......................................................
-Jó napot! Szeretném megkérdezni, hogy milyen filmek lesznek ma és ha esetleg tudna ajánlani azt nagyon szépen megköszönném!-kérdezte egy lány láthatólag a barátjával van, mert büszkén húzta ki magát mikor a fiúra néztem.
-Mi vagyok én? Vagy a homlokomra van írva hogy filmvetítő? Mivan nem látod ott azt a táblát? Arra van írva, hogy mi megy és hogy mit fognak vetíteni. Jah igen és, hogy ajánljak valamit? Szerintem nektek teljesen mindegy mert ahogy lekapcsolják a villanyt úgy is egymásnak estek.-mondtam szemforgatva és el sem hiszem, hogy ezeket mondtam.
-Szerintem búcsúzz el a munkádtól, megyek a főnőkhöz.
-Menjél csak, vigyázz a cumidat itt ne hagyd.-intettem a fiúra.Aztán elmentek. Jézusom mi volt ez? Sosem viselkedtem még így vendéggel, most aztán majd megnézhetem magam.
-Hát ez nem volt valami szép!-szólalt meg egy hang mögöttem. Tudtam ki volt, de azt viszont nem tudtam, hogy hogyan találta meg a munkahelyem.
-Te mit keresel itt?-kérdeztem meg tőle, mire csak felült a pultra és mosolygott.
-Fogalmazzunk úgy hogy unatkoztam otthon egyedül, és még nincs senki akivel lóghatnék, ja és fenn van a hűtőn a beosztásod és a hely neve. Nem ismerem a jó haverokat és nem tudom hol vannak a legjobb csajok.-mondta és elvett egy szalvétát.
-Ryan, megöllek-mondtam hidegvérrel és esküszöm nem tudom mi lett velem. Sosem csináltam még ilyeneket de ez már túlment minden határon.
-Próbálkozz csak bébi-kacsintott-úgy sem fog menni!-és leszállt a pultról. Azt hittem, hogy elmegy de helyette bejött a pultba és készített magának egy menüt. Pontosabban egy nagy üdítőt csinált magának és egy nagy méretű nachost szedett ki a gépből, amire minden szószból rakott rá egy kicsit. Vissza ült a pultra és mosolyogva nekilátott az ételének.
-Avva Pays!- szólalt meg a véghang-azonnal jöjjön be az irodámba! Maga-muttott Ryanre- helytesítse addig! Avva, jöjjön.- aggódóan néztem Ryanre aki szintén úgy nézett vissza rám. Tudtam, hogy kifog rúgni, de valahogy nem tudtam magam elé képzelni a helyzetet.
-Botrányos amit művelt! Mit képzel magáról Avva? Tudja, hogy ez volt az első de az utolsó húzása is? Eddig teljesen jól ment minden, most mi történt?- vetette nekem a kérdést és leült aztán intett, hogy tegyem én is ugyanezt. - szóval hallgatom.
-Uram elöször is rettentően sajnálom ami történt, de fogalmam sincs mi történt velem. Maga is tudja hogy vendéggel sosem bánok tiszteletlenül. Ígérem többet nem fog előfordulni.
-Az biztos, mert kivan rúgva!!-mondta és hirtelen fel sem fogtam mit mondott.
- De uram, kérem ahogy maga is mondta ez volt az első hibám, ígérem nem fog előfordulni, mit szeretne? Mit csináljak?
- Mondjuk elég szemrevaló hölgy ön Avva, esetleg ha most itt, maga és én felmelegítjük ezt a széket akkor maradhat. Tudja csak egy gyors menet és végeztünk is. Maga helyett elnézést kérek és minden megy úgy tovább mintha semmi nem történt volna.
- Hogy mi?? Most ugye csak viccel?? Én arra gondoltam, hogy elnézést kérek a hölgytől és a párjától. De most nem értem, maga komolyan beszélt?
- Persze Avva, teljesen komolyan beszéltem, ahogy magára nézek mást nem látok mint hogy itt kényeztet engem.- felállt a székből és elkezdett felém jönni. Gyorsan felálltam és hátrálni kezdtem, a kezemmel próbáltam megkeresni a kilincset de az valahogy nem volt ott ahol én tapogattam. A pasas elöbb találta meg mint én és be is zárta az ajtót. Tudtam, hogy sikítanom kéne de a félelemtől egy apró hang sem jött ki a torkomon.
"Ryan, bárcsak most itt lennél és segítenél nekem!"
De hiába gondoltam hasonló dolgokra, hogy hirtelen jön valaki és megment, nem jött senki és tudtam, hogy magamat kell most megvédenem. A pasas hozzámnyúlt, próbálta megfogni a derekam de nem sikerült neki mert mindig elütöttem kezét. Megmarkolta a hajam és maga felé húzott. Az arcomat erővel az övé felé fordította és megcsókolt. Durván csókolt és nyálasan. Elkezdtem sírni és éreztem ahogy a testem feladja a harcot mert miközben ő teljes erejéből magához húzott úgy ütötte a hasam folyamatosan. Valahogy sikerült ellöknöm magamtól és ennek eredménye képpen elestem és az asztalon találtam magam. Épp, hogy kinyitottam a szemem láttam, hogy fog egy vastag könyvet (ami kb vagy 5000 oldalas lehet) és nekem üti. A csapás súlyosan érte a hasam és a bordám. Aztán fogta a széket és a lábamnak ütötte ami szerintem el is tört mert éreztem hogy a melegség csak úgy kúszik fel a lábfejemtől a csípőmig. Amikor már azt hittem, hogy minden veszve van, meghallottam ahogy az ajtó hagos puffanással a földre zuhan és annak helyén Ryan áll és nekitámad a pasinak.
-Bébi, basszus nagyon vérzel, hallod nekem nehogy elájulj mert esküszöm olyat teszek amit én is megbánok. Bébi itt vagy még?- a szívverésem kihagyott egy ütemet ezeknek a szavaknak a hallatán. Éreztem ahogy a sötétség és a súlytalanság húz maga felé.-bassza meg és ilyenkor nincs itt Paul...
Hogy ki az a Paul? Fogalmam sincs, lehet az is, hogy csak álmodtam amiket mond. Igen nagyon valószínű mert hiretlen a semmiből jelent meg egy pasas és elharapta a csuklóját és a számhoz emelte azt. Ryan idegesen ölelt magához és láttam ahogyan elváltozik a szeme. Hülyeséget beszélek.
Ryannak abban a pillanatban nem volt szeme!!!!!!
YOU ARE READING
Glikol (+18)
RomanceEgy teljesen hétköznapi lány és egy nagyon különleges rossz fiú találkozása sosem könnyű eset. Avva egy nagyon intelligens csinos és fiatal lány, aki a hatalmas kudarc ellenére csodásan felépítette a karrierjét. Húga, egy intézetben növekedett lány...