Wiola:
Obudziłam się w swoim pokoju, upewniłam się, że jeszcze nikogo nie ma, czy Hubert śpi i poszłam na górę do Łukasza. Otworzyłam drzwi i zobaczyłam jeszcze śpiącego chłopaka. Podeszłam bliżej do jego łóżka i pocałowałam go a na on się obudził.
Cześć kochanie czemu już nie śpisz - powiedziałem zaspany i jeszcze nawet nie wiedząc, która godzina
Skarbie jest prawie dziewiąta więc czemu bym miała jeszcze spać nie jestem tobą - zaśmiałam się
Spojrzałem na zegarek - no faktycznie masz rację
Ja zawsze mam racje misiu - przytuliłam go, a teraz wstawaj bo w każdej chwili mogą przyjechać chłopaki
A czyli od dzisiaj już muszę użerać się z tym Jaszczurem
Sam tego chciałeś - powiedziałam idąc do drzwi
Łukasz:
Kiedy Wiolka poszła się ubrać ja zrobiłem to samo. Schodząc już po schodach usłyszałem dzwonek do drzwi. Od razu poszedłem otworzyć, już wiedziałem, że to chłopak.
Cześć
Cześć - powiedzieli i weszli do środka i przywitali się z Wiolą
Poszedłem przydzielić im pokoje, kiedy już każdy miał przydzielony pokój w końcu wstał Dredziarz.
Znowu się wczoraj upiłeś! - powiedziałem wściekły
Wcale nie - stwierdził
Dobra nie ważne za chwilę nagrywamy - powiedziałem ale nie miałem nawet pomysłu jaki film nagrać. Więc wpadłem na pomysł, aby nagrać jak ja z Wiolą udajemy parę, chociaż wtedy będę mógł być blisko niej nie przejmując się czy ktoś nas zobaczy. Kiedy oni rozpakowywali się w pokojach a Dredziarz doprowadzał się w końcu do porządku więc ja poszedłem pogadać z Wiolą i spytać się co o tym myśli. Moja dziewczyna zmywała naczynia a ja podszedłem do niej i przytuliłem ją od tyłu dając jej buziaka w policzek.
Misiu a co ty na to, żeby nagrać film jak udajemy parę przez cały dzień?
To jest bardzo dobry pomysł w końcu będziemy mogli być przy nich blisko siebie - powiedziała odwracając się do mnie, pocałowała mnie delikatnie w usta i wtedy usłyszeliśmy kroki więc szybko się od siebie odsunęliśmy.
Jaszczur :
Razem z chłopakami zeszliśmy na dół w poszukiwaniu Łukasza, i kiedy zeszliśmy do kuchni zobaczyliśmy jak Wiola sprząta a Łukasz[ Kamuś ] siedzi przy stole i przegląda swój telefon. Dla mnie to było bardzo dziwne, bo oni cały czas byli blisko siebie. Pomyślałem nawet, że ich może coś łączyć, ale nie chciałem, o tym myśleć.
Co dziś nagrywamy?
Nagrywamy, że ja i Wiola udajemy parę przez cały dzień
Po tym co powiedział Łukasz bardzo się wkurzyłem ale nic nie mogłem zrobić bo to w końcu jest jego kanał, a ja nie jestem z Wiolą. Nic nawet nie powiedziałem tylko przeszliśmy do nagrywania. Łukasz założył maskę i zaczął film standardowym przywitaniem. Kiedy kamery były włączone oni ciągle mówili sobie słodkie słówka, trzymali się na ręce i się przytulali.
Łukasz:
Kiedy przytulałem Wiolkę widziałem wkurwienie Jaszczura, a ja nawet miałem z tego satysfakcje, bo domyśliłem się że on ją kocha. Skończyliśmy film około północy i stwierdziliśmy, że obejrzymy jakiś film. Wszyscy usiedliśmy w salonie na kanapie i włączyliśmy film. Po pewnym zobaczyłem jak Jaszczur przytula Wiolę i kładzie jej rękę na kolanie a ona się od niego i przyszła usiąść obok mnie. Spojrzałem na nią a potem na Jaszczura. Byłem na niego tak wściekły jak jeszcze na nikogo innego ale nic nie powiedziałem tylko znowu oglądałem film już trochę spokojniejszy, bo Wiola już nie siedziała przy nim. W połowie filmu Hubert poszedł już na górę bo wiedział, że rano musi jeszcze jechać do swojej dziewczyny Nel. Adam I Rafał też poszli parę minut za nim a Jaszczur cały czas siedział z nami, kwadrans później poszła Wiola bo była bardzo zmęczona. Ja poczekałem jak Jaszczur pójdzie i poszedłem na chwilę do Wioli a ona leżała już w łóżku ale nie spała.
Kochanie stało się coś? - spytała podnosząc się z łóżka
Nie chciałem tylko cię pocałować na dobranoc
Ale nie o to mi chodzi - powiedziała
To o co?
O to że jesteś wkurzony.... jesteś taki od kiedy zaczęliśmy oglądać film - przytuliła się do mnie
No dobrze to przez to, że Jaszczur się dzisiaj do ciebie przystawiał - pocałowałem ją w czoło
No ale ja się przecież odsunęłam i od razu się obok ciebie przesiadłam - popatrzyła mi w oczy ze smutkiem w oczach.
No wiem i nie jestem na ciebie zły tylko na Jaszczura bo ci ufam i wiem że ty byś mnie nie zdradziła, ale jemu za nic w świecie nie ufam - pocałowałem ją i przytuliłem mocniej do siebie
Kocham cię najbardziej na świecie
Ja ciebie bardziej - jeszcze raz ją pocałowałem - a teraz idę już spać i ty też się połóż
Kiedy już byłem u siebie w pokoju cały czas myślałem o tym wszystkim co się dzisiaj zdarzyło, włączyłem sobie jeszcze na moim telefonie po cichu muzykę aby nikogo nie obudzić i za chwilę zasnąłem.
CZYTASZ
Zawsze cię kochałam, kocham i już będę cię kochać
Short StoryTa książka będzie o shipie KxW albo KxP jak kto woli.