Selam gençler yeni ve bir o kadar da şahane olduğunu düşündüğüm bir bölümle geldim. Umarım beğenirsiniz gençler şahsen ben çok beğeniyorum yazarken ve çok hoşuma gidiyor...
Umarım beğenirsiniz sizde oy ve yorum yapmayı unutmayınız
***
"İzem!"diye bağırdığında durdum ona döndüğümde bana bakıp sırıtırken tekrar konuşmaya başladı. "Yoksa Selen mi demeliyim? Hangisi üzerine yattığın o ceset mi yoksa asıl kendin mi?"gözlerim dolarken arkamda Eymenin varlığını unutmuş bir şekilde mırıldanmaya başladım.
"Neden yapıyorsun bunu?"gözlerimden yaşlar damlarken tekrar mırıldandım. "Kalpsizsin sen senin kalbin yanmış geriye sadece dökülen külleri kalmış."kısık bir kahkaha attığında omuz silkti sertleşen yüz hatlarıyla ciddi bir halde konuşmaya başladı.
"Hepimizin yüreğinde birer kül olmuş kalp var Selen hepimiz kötüyüz burada üç kişiyiz ama içimizde bir tane bile iyi yok!"bana doğru tek adım attığında acımasızca mırıldandı. "Sen anne olmayı da o çocuğu da hiç hak etmemiştin zaten! Şimdi cidden gidebileceğini mi sanıyorsun avucumdasın Selen!"ona öfkeli gözlerle baktığımda arkama kısa bir bakış attım Eymen bana elini uzattığında onun elini tutmuştum tekrar Anıla döndüğümde duruşumu dikleştirdim.
"Bak bakalım gidebiliyor muymuşum gidemiyor muymuşum!"Eymene döndüm birlikte el ele oradan uzaklaşırken kulağıma bir bebeğin neşeli sesleri takıldı sonra bebeksi sesiyle kulaklarımı dolduran tek bir kelime durmama yetmişti.
"Anne!"hızla Anıla döndüğümde Eymenin avucumdaki elinin varlığı da kayıp gitmişti, Anıl elindeki telefonundan bir bebeğin videosunu açmıştı bu bebek benim bebeğimdi! Benden çalınan bebek benim yavrum.
Hızla ona doğru koştuğumda sırıtması yüzüne yayıldıkça yayılmıştı elindeki telefonu aldığımda tekrar tekrar aynı videoyu izlemeye devam ettim. Onlar Eymenle aralarındaki sert ve bir o kadar acımasız bakışmaya devam ettiklerinde ben tamamen bebeğime odaklanmıştım.
"Sana avucumdasın gidemezsin demiştim!"sert sesi umurumda bile değildi ben ona değil bebeğime gelmiştim sadece bebeğime...
KARAKTERLER
SELEN DAĞCI
EYMEN KARAN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜL OLMUŞ KALPLER (Tamamlandı)
Genç Kız Edebiyatı"İzem!"diye bağırdığında durdum ona döndüğümde bana bakıp sırıtırken tekrar konuşmaya başladı. "Yoksa Selen mi demeliyim? Hangisi üzerine yattığın o ceset mi yoksa asıl kendin mi?"gözlerim dolarken arkamda Eymenin varlığını unutmuş bir şekilde mırıl...