פרק 6

190 19 1
                                    

זה הפרק השישי! רק תראו את הגיפ הזה❤️

נ.מ – הארי
ראיתי את לואי מתרחק ממני ומלני ביחד עם נייל אמרתי ללני שתמתין לי לרגע וקראתי לו, קראתי לילדון החדש עם העיניים שלא הפסיקו להפנט אותי. קראתי לו לצד, לואי בא לכיווני עם גופו החבול גורם לליבי להישבר מעט. אני חושב שאולי אני כן הומו. ראיתי שלואי דדה לכיווני והשפלתי את מבטי, הכאב שלו כאב גם לי. לואי הגיע אליי ואמר לי "הארי? רצית משהו?" הוא אמר בחביבות מקסימה חייכתי. חזרתי ישר לעיניין "רציתי לדעת אם תרצה שאני אחזיר אותך היום אחרי שאערוך לך סיבוב באזור?" חייכתי חיוך מתחנן. הוא ענה לי "בטח הארי, לאיפה ללכת כשאסיים ללמוד?" אמרתי לו "טומו אל תדאג אני אמצא אותך בסופו של דבר אבל בכל זאת תתן לי את המספר שלך?" חייכתי בחיוך תוהה, מתחנן וגם חושש. אחרי ששאלתי ראיתי שהוא הסמיק והוריד את ראשו מטה, אני הסמקתי בטירוף וממש שמחתי שהוא הוריד את ראשו ולא ראה אותי ככה אבל אני יודע שזאת מבוכה בין ידידים אז זה לא נורא, לפעמים דברים כאלה קורים... (ממש הארולד תמשיך לשקר לעצמך ~ ה.כ)
שנינו כבר הלכנו ועכשיו אני יושב בשיעור פיזיקה, אני די טוב בזה אז אני לא חושב שאני צריך להקשיב. באמת לא הקשבתי בשיעור, די שקעתי במחשבותיי מנסה להבין את עצמי. אני כל היום ראיתי מה קרה לי עם לואי אבל אנחנו רק ידידים. כן ! כן! גם רק היום נפגשנו, זה מסביר את המבוכה לא שום דבר אחר. אבל אם הייתי הומו אני לא יודע מה אבא היה עושה לי אבל זה נושא אחר, לא חשוב. אבל מה קרה שגרם לי ככה להיפתח ללואי הרי נפגשנו רק היום לראשונה (הארולד מתוק תבין, יש האומרים שכאשר אתה מוצא את החצי המשלים שלך אתה מתאהב בו בשנייה, לא רומזת לך כלום אבל תשים לב ~ ה.כ ). עכשיו ניקיתי את ראשי ממחשבות, הוא ריק לגמרי, לא מסוגל לחשוב. השקט הנפשי הזה גרם לי להבין כמה הכאב הפיזי שלי עצום עם כל הפצעים שלי פועמים כל הזמן, לבקש עזרה? לא לא זה רק יסבך אותי יותר. למזלי לני הייתה ביחד איתי בשיעור והייתי חייב להעביר את הזמן כשהמוח שלי ריק וגורם לי לסבול או שבכלל הוא פועל יותר מידי וגורם לי להרגיש טרוד.
"לני" לחשתי, היא הרימה את ראשה בחיוך קורצת לי ומוציאה פתק קטן מהתיק מתחילה לכתוב משהו. "הארי תפוס" שמעתי לחישה מכיוונה, היא זרקה את הפתק וקראתי.
"הארי הארולד סטיילס, מה קורה? אל תשאל מאיפה גיליתי על השם השני שלך באמת שאני לא אספר. רציתי לשאול אותך אם היום בערב אני ואתה יכולים להיפגש לראות סרט ולהכיר יותר טוב? ואל תדאג זה לא כדי לצאת איתך. למען האמת אני חושבת שאני לסבית ואתה הראשון שיודע על זה. זה ממש מוזר שאף פעם לא דיברת עם אף אחד ודווקא היום אנחנו נפגשים, לא לראשונה אבל קצת מפתיע שאנחנו ככה התחברנו. מה אתה אומר? רוצה להיות הבסטי, סתם צחקתי אבל אני בטוחה שנתחבר. חוץ מזה ספר לי על לואי, קורה שם משהו? את הומו או שאני סתם מטרידה? מצטערת אתה לא חייב לענות. תבוא אליי היום בשבע בערב, זה הכתובת xxxxx   אז אתה בא? רק אומרת לך שעל השאלות הקצת נדחפות אתה לא צריך לדבר ואם אתה רוצה לדבר על זה למרות הכול נדבר היום אחרי הסרט. מלני המלכה שאתה מעריץ.
קראתי את המכתב, כשהייתי בקטע שבו היא שאלה אם אני הומו בלעתי את הרוק שלי שנתקע בגרוני. לפחות אני לא חייב לענות לה. ראיתי שהיא שאלה על לואי אבל הוא רק ידיד אז כלום לא יקרה! אני לא יכול לחשוב יותר חשבתי מספיק לשנה. בדקתי לי בשעון שבתיקי וראיתי שנשארו לי רק עוד חמש דקות לשיעור, חייכתי והייתי מוכן לקחת את לואי איתי, את לואי הידיד שלי (כרגע הארולד, כרגע ~ ה.כ ).

He saved me - Larry Stylinson (עברית) Where stories live. Discover now