,, Tak to byl nářez! "
,, Kam se hrabou košťata, potřebuju svojí vesmírnou loď! "
,, Prosimtě co bys s ní dělal? "
,, Co bych s ní dělal? Tak se podívejte, vždyť vypadám jako Han Solo. Kamaráde, balit holky na loď, to by bylo. "
,, Nech si zdát, JÁ jsem jako Han Solo. "
,, Ne, vy oba by jste mohli být dohromady možná tak Chewe a já jsem Luke Skywalker. Ten byl daleko víc cool než Han. "
,, Já se vsadím, že Darth Wader je žena. No fakt, vás to nikoho nenapadlo? "
,, Pardon, ale když už jsme u toho, kdo tam byl nejvíc cool a kdo je ženská, tak Leia oba dva ty trouby strčila do kapsy, už jen co prosila Obi Wana o pomoc."
,, A ty se v ní jako vidíš, nebo co? Ty seš tak ukecaná, že C3PO je oproti tobě zamlklej."
,, Doufám, že s Lukem skončí spolu! Tak by se k sobě hodili. "
,, Nenene, i když se s Hanem strašně pošťuchují, tak co se škádlívá, to se rádo mívá, oni dva skončí spolu, to mi věř. "
Začali všichni jeden přes druhého dávat svoje postřehy z filmu, jen co opustili kino. Ve všech to zanechalo hluboký dojem. Nic takového nikdo z nich ještě na filmu neviděli. Všechny ty zvláštní efekty, celý ten příběh je dostal a uchvátil. Najednou by všichni zahodil své kouzelnické schopnosti, a radši by se stali rytíři Jedy, kteří jediné, co umí, tak je pohybovat na dálku věcmi nebo je přivolávat ( přesto, že to mladí kouzelníci uměli také). Košťata by vyměnili za vesmírné lodě a místo hůlek by používali blastery a světelné meče. Byl to zvláštní střet s úplně jiným světem ve kterém magie byla, ale byla podmíněná. A upřímně řečeno, z neznámých důvodů, jim připadala víc hustá, než jejich svět. Teenagerům dovede hlavu úplně zamotat a obrátit naruby úplně vše.
Zpátky do hotelu i na pokoje se k překvapení všech zúčastněných dostali ,opět pomocí neviditelného pláště, bez povšimnutí. Jenže taky byla jedna v noci a ráno měli být v osm dole, takže to znamenalo vstávat alespoň v sedm. Takže budík někdy na půl sedmou. Šest a půl hodiny spánku? A ještě v časovém posunu?
Vražda.Když se potkali na snídani, vypadali jako jezevci, které někdo probudil uprostřed zimního spánku. Skoro nic nesnědli ( a to bylo poznat, že je něco vážně špatně) a téměř hned z restaurace se dobelhali ke křeslům u recepce, kam se na různo poskládali, a na tu půl hodinu ještě usnuli.
Po půl hodině je totiž probudil popuzený hlas McGonagallové.
,, Co se tady válíte? Neměli jste dost času se pořádně vyspat? Chápu časový posun, ale když to zvládli vaši spolužáci, tak to jistě zvládnete taky. "
A třásla při tom Siriusovi ramenem.
,, Jistě, paní profesorko, promiňte. "
Zamumlala Lily.
,, To jste si nemohli dát u snídaně kávu, když jste takhle unavení? "
Jako odpověď jen James něco zamumlal.
,,No, slečna průvodkyně tu ještě není, máte maximálně deset minut na to, abyste se nějak probrali a vzchopili. Abych vás ve vašem věku hlídala jako malé děti. No tak, zvedněte se a jděte, a nechtějte, abychom museli rozebírat, z jakého důvodu jste v tomhle stavu, protože bychom se stejně nejspíše dobrali k tomu, že jste porušili školní řád. Dneska mám dobrou náladu, tak to nechám být, ale nepřejte si vidět ty následky, jestli se tohle bude ještě opakovat."
ČTEŠ
Prokleti v Měsíci
FantasyByla jednou jedna zlá čarodějka a ta se zamilovala do hodného čaroděje. Jenže ten měl v srdci místo jen pro jednu mudlovskou dívku, která ho okouzlila. Vzali se a zlé čarodějce to rozdrtilo už tak kamenné srdce. Ze zloby a žalu proklela jejich právě...