Bölüm 1 İlk Gün

122 8 1
                                    

saat: 04:30

Annem başımda dikilmiş

- Kalk hadii valla baban bizi almadan gidicek ben söyliyim.

Hemen kalktım üstümü değiştirdikten sonra güya yatağın üstünü kaplamış gibi yapıp çantamı alıp dışarı çıktım. Arabada en arkaya oturup kulaklığımı taktım ahh tek çocuk olmanın verdiği mutluluk <3 Yola çıktık.Oraya varana kadar uyumuşum.

Saat : 10:30

Uyandığımda Eceme mesaj attım.

Zehra:Günaydın böcük

Ecem:Günaydın

Zehra:Napıyon aşk

Ecem:Uzanıyom sen?

Zehra : Bizde yoldayız gidiyoruz işte ee gelişme varmı?

Ecem: Olmazmı? Senin yanına gelicem ve Yiğitle ayrıldık.

Zehra: Hadi canım Oha 8 ay olmuştu aq lkjlkjklld neyse hadi hayırlısı Sılayla Taylan ne yapıyo acaba?

Ecem: Sen çok geride kalmışsın onlar ayrıldılar sıla kuzenimle çıkıyo şlkşlşk

Zehra : Hassiktir ciddimisin? Sap gibi kaldım lşkşlkşlk

Ecem: Ben sanki çok farklıyım şlkşlkşl neyse kahvaltı yapıcam bye.

Zehra : Bye böcük.

dedim ve kapatım bu Ecem grubun BadGirl 'ü. Kafamı kaldırdığımda gelmiştik. Annem arabayı park ediyodu. Park eder etmez aşağıya indim ve hemen valizimi alıp eve kaçtım kşkşkl yardım etmeyi hiç sevmem. Kapıyı açtıktan sonra odama girdim tam valizimi yerleştirecekken telefonum çaldı.

                              ERDEM ARIYO ^^

Erdem: GELİYORUZZZZ

Zehra: İyiymiş

Erdem : Sevinmedinmi?

Zehra: Yio zaten her yaz tatili beraber değilmiyiz şlklkşlk kapatıyorum bye .

Erdem: Ulan hay neyse bye.

Erdem benim küçüklükten beri arkadaşım. İlk başta arayıp bana gelmeyeceğini söylemişti. Acayip üzülmüştüm. Her yaz onunla geçiriyodum. O olmazsa ne yaparım diye düşündüm. Geliceğini öğrenince bi tuhaf oldum. Sevdiğimden değil ama ne biliyim ya içimde kelebekler uçuyo onu görünce. Ecemle Sıla buna aşk dese bile ben sevmiyorum. Ben böyle düşünürken Sıla aradı.Bir yerleşemedim aq.

Zehra:Ne var lan?

Sıla: Ne atar yapıyon geliyom lkjdflkjjsld

Zehra:Hadi lan çok sevindim olm Özgür?

Sıla: Oda gelicek büyük bir ihitmalle bilmiyom.

Zehra : Tamam aşkım kapatmam gerek bye.

Sıla: Bye bitanem

Bu da Sıla grubun en neşeli ve telaşlısı şlkşlk cidden öyle en ufak birşeyde çığlık atar ağlar falan ama seviyorum piçi lkşlkşlk neyse sonunda eşyalarımı yerleştirebildim. Hemen üstümü değiştirip kendimi yatağa attım. Annemler belli ki koltuklardaki örtüleri felan kaldırıp temizlik yapıcaktı. Hemen uyudum tabii ki .

Saat: 16:40

Anemin başıma gelip ''Biz plaja gidiyoruz ona göre gelmek istersen gel uyuyo musun yoksa zehra? ''demesiyle uyandım. Uyuyo musun ne lan görmüyonmu sanki?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 20, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Best Summer Holiday ^^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin