~SEVGİLİLER GÜNÜ~*KAR TOPU*

250 45 1
                                    

-SU-

çok fazla soĝuktu ve isiticilarin hiçbiri ișe yaramiyordu.yurtta bașka bir odada böyle soĝuk varmiydi acaba kesinlikle beni sevmedikleri ortada!

"İnanabiliyormusun yurtta jenaratör yok!"

Lidya başındaki havluyla pencerenin önüne yaklaştı ve lanet yağdırmaya başladı.

"İnanamassın bende ısıtıcılar niye çalışmıyor diyorum".

Alay ettiğimin farkındaydı kendini yatağa attı,bende yorganı sırtıma aldım hiç bu kadar üşüdüğümü hatırlamıyorum en son bir kış gecesi aneme üşüdüğümü söylediğimde kalkıp zıplamamı söylemişti ve bende bütün gece zıplayarak ısınmaya çalışmıştım annemin burda olmasını ve bana kalkıp zıplamamı söylemesini isterdim.

"Donuyorum aneccimm!"

Lidyaya bakıp kahkaha attım sahiden mızmızlanırken komik gözüküyordu.

"Hadi kalk zıplayallım".

"Ha?"

"Böylece ısınabiliriz".

Yorganı geriye atıp ayağa kalktım ve ellerinden tutup onuda kaldırdım şaşkın ifadesini koruyordu kollarımı hareket ettirdim ve zıplamaya başladım komik göründüğümün farkındaydım ve gülüyordum oda bana ayak uydurarak zıplamaya başladı.yorgunluktan terlemiştik ve kahkahalarla kendimizi yatağa bıraktık.

"Tanrım! Bu müthişti vaovv".

"Olamazzz!!!"

"Ne olu?"

"Akın hocanın dersine geç kalıyoruz kalk kalk".

Dolabi açıp hızlıca kalın birşeyler çıkardım ve giyindim lidyada giyinince kitapları çantaya tıkarak kendimizi kolidora attık odalarda temizlik yapan kızlar bize bakıp kapılarını kapattı.

"Bu yurdun sorunu ne??"

Lidya dil çıkarırken kızların bize neden tavır aldığını düşünmeye başladım.

Ateş?

Sinan?

Ayaz?

Yoksa enesmi?

Kıskanıyorlarsa eğer birde plotonik aşık oldukları bu adamları yakından tanımalarını isterim zira dıştan dolu içten boş odunlar!!!

"Hey! Ödevi teslim edicekmisin? Ayrıca ateşide bi teşekkür yemeğine götürmelisin".

Lidya çıkardığı ayna ve rujuyla uğraşırken ona attığım kötü bakışları görmemişti.birde o oduna teşekkürmü edicektim iki gün boyunca tek yaptığı şikayet etmek ve beni asşağılamak oldu bunun için teşekkür değil küfür hakediyor.

"Unut! Ona asla teşekkür etmem".

"Fazla inatçısın sonuçta senin için oraya geldi;) bence sana deli gibi aşık".

Kitapları sıkı sıkıya tutarken gözümü kapatan saçı kulağımın arkasına itikledim.

"Deli olduğu doğru ama aşık değil,o rampa saçına,vücuduna, kızları yerlerde süründüren gülüşüne ve birde özgüvenine aşık!".

İkimizde gülmeye başladık bu özellikleri sayarken içim kıpır kıpır olmustu bazı gerçekleri inkar etmek hoşuma gitmiyordu ama kolay açılan biri değildim ona olan aşkımdan daha ne kadar kaçabilirdim bilmiyorum.

"Donmak üzereyim".

"Sevgililer gününe karlı ve yanlız giriyoruz".

"Ne olay ama!"

AHLAKSIZ HAYATLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin