פרק 8

172 17 2
                                    

זה הפרק הכי ארוך שעשיתי כרגע אז תהנו. אני חושבת שאתם תאהבו את הפרק הזה❤️❤️
נ.מ – הארי
הגעתי למקום שלי.  יער ירוק עמד מולי ונהר יפה רעש מול עיני, שחררתי נשימה כבדה שהסתירה המון כאב, פנימי וחיצוני. נשכבתי על הדשא הירוק. אפשרתי לעצמי לשחרר צעקה "למה? למה הכול כל כך מסובך?!" התחלתי לבכות ולא יכולתי להפסיק. נשכבתי על בטני ושמתי את ראשי בין שתי ידי שעטפו אותו, ונרדמתי. התעוררתי בחושך לרקע צרצרים ונזכרתי במה שקרה, קמתי במהירות ורצתי אל האוטו. בדקתי את הנייד שלי והשעה הייתה 18:30 נלחצתי. היו לי שלושים דקות לפני שאני אמור להגיע ללני ועוד לא הגעתי הביתה, אני אסע אליה עכשיו ואחרי זה אני אתמודד עם ההשלכות אין מה לעשות. בדקתי את ההתראות שלי וראיתי 5 שיחות שלא עניתי מאבי ו – 2 שיחות מאימי שגם להן לא עניתי.
נכנסתי לרכב ונסעתי ללני. הגעתי לכתובת שהיא נתנה לי ודפקתי על הדלת, השעה הייתה שבע בדיוק. שמעתי את הצעדים של לני שמתחזקים ככל שהיא מתקרבת לדלת. היא פתחה אותה "הארי! בוא תיכנס" היא אמרה לי עם חיוך על הפנים. נכנסתי "מה קורה?" שאלתי מנימוס, "בסדר, בוא הארולד" היא סימנה לי עם ידה ללכת אחריה. "קדימה תבחר סרט אני מכינה פופקורן" נכנסתי לסלון שלה, היא שמה שתי שמיכות אחת עבור כל אחד. התיישבתי ובחרתי סרט אקראי, לני נכנסה עם הפופקורן. ראינו את הסרט בשקט וראיתי שהיא מסתכלת עליי "מה קרה? אני רואה שיש לך דמעות יבשות תספר לי." הבנתי שאין לי איך להתחמק אז החלטתי לספר לה, אבל רק על מה שאני מרגיש עם לואי שתעזור לי לסדר את המחשבות. "אני, חושב שאולי אני אאממ.." חששתי לספר אולי לא כדי לי? "מה הארי? מה אתה חושב? אני פה כדי לעזור לך". לני הרגיעה אותי והתחלתי לדבר "אני חושב שאולי אני מחבב מישהו" הדגשתי את המישהו שלני תבין. "מישהו? במקרה המישהו הזה עם עיניים כחולות? נמוך?" היא הסתכלה עלי ברמיזה שובבה. "אולי" עניתי לה קצת מסמיק, "מה הבעיה פה?" היא שאלה אותי. השפלתי את מבטי ולחשתי "הוא בן, גם אני בן", "אז מה" לני נאמרה לי מתקרבת אליי. הדמעות התחילו לשטוף את עיני, ראיתי איך לני מגיעה ומחבקת אותי. "הארי, אני ראיתי אותך היום. אני יודעת שזה היום הראשון שראית אותו אבל רואים עליך, אתה יותר ממחבב אותו. אולי אוהב." לני אמרה לי והמשכתי לבכות. "הארי, אם אתה אוהב מישהו זה לא משנה אם הוא בן או בת. ההבדלים לא כל כך גדולים, האהבה אותה האהבה ואל תשכח שאם אתה אוהב בנים ותצא אם בנות אתה תשקר לעצמך בלבד. אתה תפגע בעצמך אם תעמיד פנים כל החיים, אני יודעת מי אתה הארי אני ראיתי את המבט המאוהב שלך עליו. בסופו של דבר אתה לא תעמוד בזה ותצא מהארון, אז למה שלא תעשה את זה עכשיו?" לני נאמה לי. "אני יודע אבל זה קשה." עניתי ללני עם פנים מטה לרצפה. לני הרימה את ראשי והסתכלה עמוק לעיני ואמרה "הארי אתה לא חייב אבל אני ממליצה לך לספר לפחות ללואי, מגיע לו לדעת" עשיתי לה מבט מבין. ראינו את שאר הסרט ובאתי ללכת ולין אמרה לי לפני שיצאתי "אני חושבת שגם לואי גיי, אל תפחד." היא חייכה, הסתובבתי כדי ללכת ואז היא צעקה לי " רגע תחזור" הגעתי מולה והיא לחשה לי "שתדע שללואי הזה יש משהו כלפיך אני רואה את זה על העיניים שלכם." היא הוסיפה "ירוק וכחול משלימים זה את זה". "אני די מבינה באהבה ואני יכולה לזהות פרצופים מאוהבים, לשניכם יש כזה אחד עם השני." לני הסתובבה ואמרתי לה מהר "רק תשמרי את השיחה הזאת ביננו." בטח הארי היא אמרה נותנת לי חיבוק וסוגרת את הדלת.
נ.מ – לואי
אחרי שחזרתי היום הביתה אחיות שלי לא היו בבית. כולן היו אצל חברות ונשארתי לבד. אני אוהב את הזמן לבד. חשבתי לעצמי אם גם פה אני יאלץ לצאת מהארון מול החברים, לפני שעברנו לפה יצאתי מהארון בפני ההורים שלי, אחיותיי וחברי. אני זוכר שזה היה קשה, במיוחד כשאבא שלי עזב אותנו כשסיפרתי לו על כך. בגללי כולנו נאלצנו לעבור לדירה חדשה וזולה יותר, לא יכולנו לחיות בדירה הגדולה שלנו יותר. היה לי ממש משעמם והחלטתי להתכתב עם נייל וליאם.
אני: מישהו זמין?
תפוח אדמה פלצן: אני זמין, כבר אמרתי לכם.
ליאם מאחורי: אני קצת עסוק אז תהנו ביחד אוהב הפיצה והילדון החדש.
אני: נייל בוא נשחק משחק!
תפוח אדמה פלצן: איזה?
אני: אולי נשאל אחד את השני שאלות ונענה על כל שאלה בכנות?
תפוח אדמה פלצן: אוקיי
תפוח אדמה פלצן: נתחיל!
אני: מה המאכל האהוב עליך?
תפוח אדמה פלצן: אני אוהב פיצה והמבורגר.
תפוח אדמה פלצן: מה הגובה שלך? :)
אני: נייללללללללללל!!!!!
אני: מטר 72
אני: מה הגובה שלך?
תפוח אדמה פלצן: מטר 73
תפוח אדמה פלצן: אני יותר גבוה
אני: בסנטימטר!
תפוח אדמה פלצן: אז מה.
תפוח אדמה פלצן: יש לך אוכל טעים בבית
אני: נראה לי הבישולים של אמא שלי.
אני: מה עם חברה? (בקטע זוגי ~ ה.כ)
תפוח אדמה פלצן: אין.
תפוח אדמה פלצן: עכשיו יש לי שאלה רצינית.
אני: מה תפוח אדמה?
תפוח אדמה פלצן: אתה הומו?
אני: כן
אני: אתה אוכל עכשיו?
תפוח אדמה פלצן: מה זאת השאלה הזאת?
אני: תענה
תפוח אדמה פלצן: כן...
אני: ידעתי
תפוח אדמה פלצן: מה קורה עם הארי (;
אני: מה??
תפוח אדמה פלצן: ראיתי את המבטים שלך.
אני: אני אולי מחבב אותו רק קצת.
תפוח אדמה פלצן: יש ידעתי!!
תפוח אדמה פלצן: רוצים להיפגש מחר? שניכם!!
אני: אין לי בעיה...
ליאם מאחורי: אוקיי.
אני: ליאם הייתה מחובר כל הזמן הזה?!!
ליאם מאחורי: כן.
תפוח אדמה פלצן: טוב אנחנו ניפגש ביי הפיצה הגיעה.
אני: ביי זללן.
ליאם מאחורי: ביי תפוח אדמה.
נ.מ – הארי
הגעתי הביתה בחשש והתקרבתי לדלת, דפקתי עליה והוא פתח לי.
אז... זה היה הפרק❤️

He saved me - Larry Stylinson (עברית) Where stories live. Discover now