Hindistan

625 14 6
                                    

Arkadaşlar belki yazım yanlışı olabilir kusura bakmayın ;-);-)             annemle istanbulda yaşıyorum             bu yaz teyzemin yanına hindistana.gidicektim  hintçe öğrenmek için aylardır kurstayım ve òğrenimde herneyse  hindistana gitmek için bavulumu hazırladım ve annem arabayla hava alanına bıraktı annemin yanağına öpücük kondurdum ve ucağa bindim yol boyuncq uyudum ucaktan indikten sonrq bavulumu almak icin iceri girdim bavulumu alıp taksiye bindim taksiciye   "mumbia'ya dedim' oda hintce tamam dedi ve teyzemin evine geldim zili çalarak içeri girdim içerde bir adam vardı . Teyzeme sarılıp adamın kim olduğunu sordum oda bana "aamir khan yan komşumuz hani şu yönetmen olan." dedi anda   kendimi kaybedip hemen telefondan google ye girip aamir khan yazdım ve anladımki bu yaz cok güzel olacak aamir khan bana "adınızı öğrenebilirmiyim "dedi bende " evet ben toprak " ben aamir memnun oldum "dedi (tabi bunları hinçe  söylüyo ben ceviri yapiyorum) onunla birkac foto cekildik ben gelmeden oncede teyzemle tanısıkmıs  ara sıra isler bos olunca teyzemle kinusmaya gelirmis evet aamir khanı yolcu ettikten sonra teyzeme döndüm ve "sanırım aşık oldum "dedim oda "nee" diye tepki verdi.

Aamir khanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin