- Gde smo mi?
- Ne razumem!
- Gde smo mi?
Balon sapunice rasprštao se u najsitnije kapi kada je glavu odigla s jastuka.
Pokrivena tek toliko da se kaže da ima nešto preko sebe, pogledom je švrljala po golom telu pored sebe.
Znala je gde je.
U svom krevetu.
Znala je s kim je.
S Vladom
Znala je i šta je uradila...
Ali nije razumela, nije znala šta znači postavljeno pitanje.- Ti i ja! Hoćemo li i dalje da poričemo da među nama postoji nešto dublje od običnog prijateljstva ili ćemo da priglimo evidentno?
Lice je ugnjurila u mekani jastuk, samo kako bi mogla da prikrije smeh. Bila je i ostala naivna, glupava devojčica duboko sakrivena iza odrasle žena.
Ni Vlada se nije promenio. Dečak u njemu zahtevao je da prigli svo zadovoljstvo koje je odrasli Vlada imao pred sobom.
Kao da prstima korača po Kalininim leđima, golicao ju je, znajući da ne postoji komadić kože na kome nije golicljiva. Ubrzo, prste zamenio je usnama, golicanje i dodire poljupcima.
Zahtevao je, insistirao, tražio je...- Ne čujem te, Kalina... Gde smo mi?
- U mom krevetu, šta misliš gde smo?! Vlado, pričaćemo posle, sada završi započeto...
Razgovor vođen pod pokrivačem, rečitiji, a bez reči, odao je godine prikrivenih čežnji, najdubljih želja i istinskih osećanja.
Govorili su dodirim, poljupcima i uzdasima, iznova i iznova.
Govorili su o njima...******
- Mrzim te, Vladane! Mrzim! Ti i tvoja porodica ste trebalo da mi obezbedite dobar život, ali ne! Ti si uvek imao deo sebe rezervisan za Kalinu! Zato sam ostala trudna!
- Da bih te što pre oženio? Voleo sam te!
- Ti si voleo utešnu nagradu koju si video u meni, pošto te Kalina tvoja draga nikada nije pogledala. Boris mi je to potvrdio. Onda se rodio plan u kome sam uživala od samog početka...
- Znači, Boris je bio na našem venčanju? - pitao je gledajući u besnu ženu koja razuzdano grebe svoje podlaktice svesna da je uhvaćena u laži. Prljavoj, dugotrajnoj laži...
- Jeste! I da samo znaš kakav mi je seks priuštio tog dana! I odmah narednog dana po povretku sa medenog meseca.
- Pobogu, bila si trudna!
- Ali ne i nesposobna. Ti mi nikada nisi bio dovoljan. Ljubav- Kalina, pažnja - Kalina, novac - Saša... Nikada Marina! U v e k Kalina!
- Oženio sam tebe, a ne Kalinu!
- Ona te nije htela!
- Da te nisam hteo, ne bih te oženio. Završila bi se tvoja trudnoća džentlmenski sa kovertom ili eventualno alimentacijom, a ne brakom! U ostalom, koliko je to trajalo između tebe i Borisa?
- Dovoljno dok nisam našla sledećeg, još boljeg. Od obojice!
*****
- Znaš, iskoristila je nas protivu nas, lepo si rekla. Znala je tvoju priču sa Sašom i nekako je saznala za...
- Za novac koji si Saši davao!
- Znaš za novac?
Kalina je klimnula glavom obmotana belim pokrivačem. Morala je da istera neke stvari na čistac, a požurivanjem ne bi postigla ništa.
- Kako si saznala?
- Sećaš se onog istražitelja koji me je pratio? On mi je rekao za novac. Rekao mi je i za to čiji je Boris. Rekao mi je mnogo toga, Vlado, samo što moja reč nije imala težinu. Lečeni alkos, sećaš se? - slegnula je ramenima, zatim i ustala s kreveta.