1

29 8 1
                                    

"Hepsi senin yüzünden. Keşke senin bana yaptığını bende sana yapsam ama senin kadar vicdansız değilim merak etme. Sen hem beni hemde hayallerimizi öldürdün. Umarım vicdan azabı çekerek ölürsün. Senden o kadar çok nefret  ediyorum o kadar iğreniyorum ki elimde olsa seni bir kaşık suda boğabilirim."

"Bunu isteyerek yapmadığımı ikimizde çok iyi biliyoruz. Eğer isteyerek yapsaydım çok daha önceden öldürürdüm seni. Hem eğer bunu yapmasaydım seni ve hyuglarımı kaybedecektim. En azından beni teselli edecek hyunglarım var."

"Bunu yapmasaydın belki de şuanda çocuklarımızı seviyor onlar ile birlikte yaşıyorduk. Ama sen, sen beni öldürdün. Umarım kızgın ateşler içinde vicdan azabı çekerek yanarsın. "

"Böyle bir şeyi isteyerek söylemediğini biliyorum. Seni kurtarmama izin ver, kurtarayım seni bu karanlık dünyadan. Yine benim ol, yine biz olalım. Lütfen meleğim, yalvarırım."

Jm: Uyan Jungkook hadi bak kötü bir kâbustu sadece. Hadi Jungkook!

Jk: Hyung ben artık dayanamıyorum. Her gece kâbus görmekten - ki her gece onu görüyorum -

Jm: Anlıyorum seni ama-

Jk: Hayır hyung anlamıyorsun! KiMSE BENİ ANLAMIYOR SEN DAHA ÖNCE SEVDİĞİN KADINI, HAYATININ ANLAMINI, MELEĞİNİ ÖLDÜRDÜN MÜ? BEN YAPTIM, BEN SEVDİĞİM KADINI KENDİ ELLERİMLE ÖLDÜRDÜM!! Ben meleğimi öldürdüm..

Diyip aynanın önünde ne var ne yok devirmeye başladım.

Jm: Jungkook dur. HYUNG ÇABUK GELiN ! Jung kook sakin olur musun?

Jk: Hayır hyung sakin falan olamam. Ben onu nasıl öldürdüm? Ben caniyim.

Yg: Jungkook bak 3 yıl önce olmuş bitmiş bir olay.

Jk: Hyung ben onu öldürdüm. ONU BEN ÖLDÜRDÜM.

Bacaklarım artık beni taşımıyordu. Kendimi bıraktım. Artık dayanamıyordum. Artık bu yükü taşıyamıyorum. Bıktım artık.

Nj: Hadi kalk üzerini değiştir. Sonrada çıkalım.

Jk: Mezarına da gideriz demi hyung?

Nj: Gideriz, gideriz merak etme.

Jk: İyiki varsınız hyung.

Hyunglarım odadan çıktı. Bende üzerimi değiştirip aşşağı indim.

Jn: Eğer hazırsan çıkalım.

Jk: Hazırım hyung, çıkalım.

İlk önce mezarlığa gittik. Yolda meleğime en sevdiği çiçekleri aldım, yani menekşe . Mezarlıktan çıktıktan sonra birkaç işim olduğunu söyleyip hyunglarımın yanından ayrıldım.

Aslında tek amacım yanlız kalmaktı. Han Nehri'nin kıyısında oturmuş içerken gördüğüm manzara ile şok oldum. Bu olamazdı o 3 yıl önce ölmüştü. Hem elini tuttuğu çocukta kimdi?

Bir dakika bir dakika!!!

Bu o kolunda ki dövmesi ve bacağındaki yara izi. Herhalde fazla içtim o yüzden halisülasyon görmeye başladım. Ama bu imkansız çünkü daha yeni iki yudum içtim.

Yok canım o değildir her halde karıştırdım veya benzettim. Yoksa ben onu öldürdüm. Ben meleğimi, Yujin'imi yıllar önce kaybettim.




Sınır 5 oy

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 02, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MY SEXY ANGEL °•JJK•°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin