Nudíš se?

3 0 0
                                    

 Jedná se o překlad anglické creepypasty "Bored?". Veškerá práva náleží původnímu autorovi. Příběh je smyšlený, podobnost realitě je čistě náhodná.

odkaz na původní creepypastu : http://www.creepypasta.org/creepypasta/bored#read

Nejspíš je pozdě v noci a ty nemůžeš spát. Nudíš se, nebo nemůžeš zastavit těch milion myšlenek proudících v tvé hlavě, nebo jsi měl moc kávy, a nebo jsi trochu opilý. Ať už to je cokoliv, byl jsem u toho. Dobře vím jaké to je jen tak sedět a uvědomit si, že teď vlastně nejsi až tak žijící osoba. Prostě jen existuješ. Určitě je něco, co ale můžeš dělat, no ne?

Nicméně, žádná s uvedených možností není nic co by se zdálo být zábavné. Rozhodně dnes není večer vhodný na party. Sledování televize nebo hraní videoher už ti otupuje mozek a pravděpodobně jsi prosurfoval celou noc internetem a uvědomil jsi si, že už z toho taky pomalu blázníš.

No, mám dobrou správu, protože mám řešení. Možná si ale budeš muset obléct kalhoty a někam jít, ale věř mi, stojí to za to. To ti garantuju

Hele, ani ne blok daleko od místa co bydlíš je jedna budova, jejíž hlavní vchod je každou noc otevřený. Během dne je to místo zavřené na dvacet západů, ale z nějakého důvodu, vždy, jakmile zapadne slunce, můžeš najít hlavní vchod otevřený.

Tak na co čekáš? Vánoce? Nasaď si kalhoty, obuj si boty a padej dolů. Neslíbil jsem náhodou, že to bude stát za to?

Jen, jedna věc. Musíš dělat přesně to, co ti řeknu. Do písmene přesně. To je velmi důležité. Rozumíš? Ok, dobře. Jsi ready? Tak pojďme.

Budova je támhle, přímo rovně. Vidíš jí? Je to starý kancelářský komplex, který je momentálně neobydlený. Nevím jaké byznysy se tu kdysi dělaly, ale pro teď je to pusté místo. Je tu už léta.

Ano, jasně že jsem si jistý, že je hlavní vchod otevřený. Neříkal jsem to náhodou? Pojďme se podívat dozadu. Neboj, já vím že nesvítí světla. Není to tak, že by se tahle budovala inzerovala široké veřejnosti. Jen pár lidí se pokusilo o to, o co se právě pokusíš ty. Nemáš se čeho bát, jasný? Budeš v pořádku, dokud budeš poslouchat moje instrukce.

Tak tady je vchod. Jdi a zkus otevřít dveře. Vidíš? Otevřely se, přesně jak jsem říkal. Teď, jdi k prvnímu výtahu který vidíš. Co tím myslíš, že je moc velká tma? Prostě použij baterku. Ty jsi si jí nepřinesl? Já ti to neřekl? Oh ne. Moje chyba. No nic, právě jsi začal. Už se nemůžeš vrátit zpátky. Nechceš vědět co se stane, když mě neposlechneš a odejdeš. Budeš muset využít měsíčního světla.

Ok, výtah je deset kroků vpřed a pak doprava. Tahle budova má deset pater. Ty půjdeš do jedenáctého patra. To co musíš... ticho, teď ti to vysvětluju. To co musíš udělat, je dostat se do výtahu a hned zmáčknout a podržet tlačítko do desátého patra. Až začne blikat, pusť ho a zmáčkni tlačítko do prvního patra...

Uf, vedl jsi si celkem dobře. Teď jede výtah do jedenáctého patra. Pokud jsi zmáčkl ty čudlíky jakkoliv jinak, skončíš tak v jiném patře, a věř mi, to bys nechtěl.

Dveře výtahu se otevřou na chodbě, která vede přímo k jasně svítícímu EXIT nápisu. Tudy naše cesta nevede. Pokud se tamtudy vydáš, tak se k východu rozhodně nedostaneš a zjistíš, že cedule lže. Místo toho se musíš vydat směrem vlevo a jít ke dveřím, které uvidíš jako první.

Počkej! Jsou to opravdu ty první dveře, co jsi viděl? Chtěl jsi jimi projít aniž by jsi si uvědomil, že to nebyly ty první dveře, co jsi viděl. Ty první, na které jsi se podíval byly ty, které jsi viděl když jsi se otáčel. Jsou to druhé dveře vlevo, ano, ale nebyly to ty první dveře které jsi viděl po tom, co jsem ti řekl tyhle instrukce.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 26, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Nudíš se? - Creepypasta [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat