Laila és Ginny szervezkedni kezdtek titokban.Tudták,hogy előbb-utóbb harc lesz csak azt nem hogy, hol. Így menekülési terveket szőttek és minden adandó alkalommal gyakoroltak. Laila a mardekár házban keresett olyanokat akik harcolnának Voldemort ellen.Sokaknak volt fontos az iskola és volt annyi köze Voldemorthoz és nézeteihez mint Harrynek.Voltak viszont akik nyíltan álltak a sötét oldal mellé így óvatosan kellett intézkedni.Mindezt úgy kellett végrehajtania,hogy Carrowék ne vegyenek észre belőle semmit.Néha kegyetlennek kellett lennie és úgy tennie mintha élvezné. Monstro viszont állandóan a nyomában volt és Laila nem tudta eldönteni miért.
-Mit akarsz?-kérdezte tőle.
-Azt,hogy meggyőzd apádat vegyen a halálfalók közé. Draco elmondta,hogy te is közéjük tartozol.Látom,hogyan néznek rád Carrowék és,hogy a tanárok sem mernek veled ujjat húzni.Laila ledöbbent.Draconak tényleg annyi esze volt,hogy ennek az agyalágyultnak elmondta? És mégis mikor?
-Mióta tudod?
-Draco még tavaly mondta el. Megakartalak leckéztetni ,de nem engedte és nem tudtam elképzelni miért véd annyira.Laila csalódottságot érzett.Draco ezzel elárulta őt ha jót akart vele ha nem.
-Tudsz valamit apámról?-kérdezte Pitont Szent Este reggelén.
-Nem...A sötét nagyúr még mindig valahol messze van...
-Nem tudom elhinni,hogy hisz ebben a mesében...Ahelyett,hogy felkészülne a harcra.
-Tényleg ezt szeretnéd?-kérdezte Piton.Laila nem felelt rögtön.Hiába tudta,hogy apja nem szereti az egyetlen élő rokona volt.És nála volt még megannyi válasz amit tudni akart.Még mindig nem akarta elhinni,hogy ő csak egy rosszul sikerült kísérlet.A kastély szinte üres volt mint minden Karácsony idején.Egyedül üldögélt a csillagvizsgáló toronyban.Visszagondolt mennyi mindent élt át itt:George,Draco a pirulák, Dumbledore halála...
Majd nyilaló fájdalom hatolt az elméjébe. Felpattant és fejére szorította kezét: Harryt látta és Naginit,majd egy fényképet amin egy jóképű fiatal varázsló volt.Majd érezte,hogy újra elveszíti Harryt és felváltja azt apja haragja majd ahogy lenyúl a fényképért és örülni kezd.Fogalma sem volt mi történhetett.Gyűlölte a helyzetét és,hogy tudatlanságra van ítélve.Úgy érezte semmibe veszik és bedugták a Roxfortba ne tudjon ártani.Kedve lett volna megszökni, de ötlete sem volt merre indulhatna.
Másnap épp Pitonnal gyakorolt(sötét mágiát oktatott neki ahogy a sötét nagyúr megkérte),amikor újra ugyanazt a fájdalmat élte át mint eddig életében 2x.
-Mi történt?-segítette fel Piton.
-Azt hiszem Harrynek sikerült elintéznie egy újabb horcruxot.Piton fürkészően tekintett rá.-Ideje beszélnünk.Nem most akartam még elmondani,de azt hiszem nem húzhatom tovább.Mint azt már te is tudod Voldemort az apád.Anyád Dumbledore egyik legjobb embere volt.A neve Alexandra Shafiq volt egy aranyvérű család tagja akik nem támogatták de nem is harcoltak a sötét nagyúr ellen.Egyel járt alattam,de nem ismertem igazán jól mivel a griffendél házba került.Tehetséges volt és hamar megtanulták az emberek a nevét.Amikor megtudtam,hogy Voldemort elkpata nem tudtam mire véljem.Nem tagadom kihallgattam miközben a nagyúrral beszélget és a szavakat amiket használt,mintha Dumbledoret hallottam volna.Rávette a nagyurat olyat tegyen amit még sosem...A kísérlet azonban,hogy megölje nem sikerült és elmenekült.Voldemort őrjöngött és hajtóvadászatot indított anyád ellen,de kikötötte,hogy nem eshet bántódása.Ám kudarcot vallottunk és nem találtuk meg.Amikor tudomást szerzett a jóslatról és Harryről felhagyott a kutatással.Anyád és én egyszerre jelentünk meg Dumbledore ajtaja előtt. Én egyedül ő meg veled a karjában.A szemem láttára adott át Dumbledorenak és másnap már a halál hírét hozták és egy levelet rólad.Piton átnyújtott neki egy rongyos levelet és Laila olvasni kezdte.
Dumbledore!
Félek,hogy ostobaságot követtem el.Azon az éjszakán nem a tervek szerint jártam el.Voldemort varázslatot hajtott rajtam végre ahogy magán is.Nem tudom miféle volt,de működött és az éjszaka folyamán éreztem,hogy történik velem valami.Azt hiszem nem a normális úton ejtett teherbe.A gyermeket megtartottam és megszültem teljes titokban.Lailának neveztem el,de érzem,hogy nincs rendben vele valami.Felemészt engem és elszívja az erőmet.Érzem benne Voldemortot ahogy a szíve dobbanásaiban is.Tudom,hogy nincs sok hátra nekem,de szeretném ha Laila életben maradna és olyan élete lehetne mint egy normális gyereknek,ha bár tudom ha eljön az idő és Voldemort találkozik végzetével Laila vele hal vagy így vagy úgy.
Nem tudott megszólalni.Ő ölte meg az anyját.És ha ejön az idő meghal.Mintha valahol érezte volna,hogy így lesz.Felállt és elsétált.Majd Harryre gondolt és megvilágosodott.Harry a végzete ahogy apjának is.És már tudta,miért hallja Harry gondolatait.Elnevette magát.Miért nem jött rá erre már az elején.Hiszen minden egybevág.Harry maga is horcrux.Nem lehetett más magyarázat.Ezért hallja ő is a gondolatait és érzi amikor egy horcrux megsemmisül.Apja szívének egy része ott él benne Ezért nem ölte meg őt Voldemort.Félti az életét.
Én nem félek! Mondta magának.Ha ez a sorsom akkor így kell lennie.Szeretteire gondolt és,hogy hány életet menthet meg.Újra együtt lehet majd Cedrickel és anyjával.De addig még segítenie kell Harrynek hiszen tudta,hogy amíg a horcruxok még léteznek apját nem lehet megölni.Vajon Harry habozna ha ezt megtudná? Egy valamit azért megfogadott magának,hogy ezt senki nem tudhatja meg főleg nem Harry.
A hideg napokat kezdte felváltani a tavaszi jóidő de Laila kedve nem lett jobb. Miután megtudta mi lesz a sorsa mintha nem is maga irányította volna tetteit.Gépiesen végzett el minden feladatot és minden fajta gyengeséget elűzött magából.Draco hiánya és a tény,hogy nem ír neki már nem szomorította el.A fiúnak is megvolt a maga baja...
A gyakorlást továb folytatta Pitonnal és amit csak tudott ebből átadott Ginnynek. Megkedvelte a lányt aki nem tört meg,hogy Harry elhagyta és,hogy egész családja halálos veszélyben van mivel nyíltan Voldemort ellen voltak.
Daphne viszont húgával együtt eltávolodott tőlük.A családja nem állt egyik oldalra sem.Blaise és Theo viszont ott voltak mellette habár nem tudhatták,hogy Laila nem az ő oldalukon fog harcolni.Bár egy percig nem gondolta azt,hogy a fiúk önszántukból álltak Voldemort mellé...Egyikük sem volt gonosz.A legtöbben szüleik és családjuk miatt álltak a sötét oldalra.Ahogy egyik ebéd alkalmával végig nézett társain elgondolkodott vajon hányan fognak harcolni és melyik oldalon.
Egyik nap éppen Pitonnal gyakorolt amikor Laila a bal karjához kapott.
-Valaki hív! Piton aggódva nézte majd megragadta.
-Gyere ki kell menned az iskola területéről,hogy hoppanáhass.
Kisiettek a kapun majd váltottak egy aggódó pillantást.Laila megpördült a sarkán és útban volt a Malfoy kúriába ahol fogalma sem volt mi várja.
YOU ARE READING
Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)
FanfictionLaila Diggory "szerető" családban nőtt fel ám miután megkezdi tanulmányait a Roxfortban sok mindenre fény derül.Kísérd végig ahogy keresi útját a szerelmet az igaz barátait és igazi apja szeretetét.Az írásban trágár szavak és 18+-os jelenetek is les...