#4

1.4K 93 16
                                    

                      George

Už začal dávno stream a já tu rudnu bo dream zase flirtuje semnou. Občas žárlím bo na sapnapa taky flirtuje. Jsem hodně žárlící osoba no. Hráli jsme minecraft a měl jsem sako a prostě jsem se hrozně červenal když mi řekl,že mi to sluší.

Hledám odvahu na to mu to dneska říct. Je tak hezkej a strašně roztomilý. Občas mi přijde jako malé roztomilé dítě a je to hrozně cute prostě. Nejradši bych ho teď obejmul a nepustil. Nejradši bych měl jeho ústa na mích. Chci ho u sebe a mazlit se s ním. Jenže mi přijde že není gay a ani bisexuál. Strašně mě to trápí.

Je to moje štěstí. A i když jsme od sebe daleko tak mě strašně dělá šťastným. Je můj sen vidět Dreama (můj sen je vidět sen (˵ ͡° ͜ʖ ͡°˵) )
Celou dobu streamu se směju,občas jsem naštvaný a jsem smutný smutný, ale vždycky to můj Dream zachrání.

Po streamu jsem se rozhodl jít spát a přemýšlet o něm. Rozhodl jsem se mu to zítra říct tak jsem šel spát.. Usl jsem za 2 hodiny premýšlení. Vztal jsem hrozně brzo. Měl jsem sen o něm... Strašně mě to trápí.
Řeknu mu to až někdy k večeru ale řeknu.  Mezitím jsem se šel obléct a v koupelně upravil a šel si dolu do kuchyně udělat snídani.



Rozhodla jsem se vydat něco kratšího, ale mělo by to být aj delší jen není teď čas a všichni jste chtěli co nejdřív něco nového... Takže se omlouvám.. Ale zase příští díly budou lepší 😌 takže tak nom

dreamnotfoundKde žijí příběhy. Začni objevovat