A Felkészülés

254 10 2
                                    

Egy pillanatra megfagyott.Harryéket elkapták,bár Harryt alig ismerte fel.
-Na végre,hogy megérkeztél.-szólította meg Bellatrix.-Lenne egy kis feladat-majd megragadta Harryt és Laila elé lökte.-Draco nem tudta azonosítani hátha neked sikerül...
-Mitől ilyen az arca?Hol találták őket?
-Én találtam rájuk,kedvesem.-fordult felé egy idegen.

De Laila észrevett valamit.-Az meg honnan van?Ugyanis az egyik idegen griffendél kardját tartotta a kezében.
-A lánynál volt.-mutatott Hermionéra.

Bellatrix felüvöltött.Majd pálcát rántott és pár mp alatt elkábította az idegen bandát.Ráparancsolt Féregfarkra,hogy zárja a két fiút a lenti cellába majd megragadta Hermionét.
-Veled elbeszélgetek egy kicsikét.

Laila Draco mellé lépett és halkan megszólította.
-Valamit tennünk kell...
-Mit loptál még el a széfemből?Hogyan jutottál be oda?-üvöltötte Bellatrix majd kést ragadott és Hermione kezébe vájta.

A lány üvltött a fájdalomtól.Majd Laila arca elé beúszott Féregfark képe...
-Féregfark gyere ide!!!-szólt a lány.Menj le és hozd fel nekem a foglyokat!!

A patkány férfi nem mert neki nemet mondani és elindult lefelé.
-Hagynod kell magad legyőzni megértetted?-súgta oda Draconak és  fiú bólintott.

Ronék meglepetésszerűen támadtak.Harcolni kezdtek bár Draco és Laila csak védekezett.De Bellatrix magához ragadta Hermionét és a nyakához szegezte a kést.
-No lám csak,Harrynek megint szép a pofikája.Vedd el a pálcáikat és hívd ide a sötét nagyurat.-fordult Draco felé.

A fiú elvette a pácákat de nem szólítptta a nagyurat így apja húzta fel karján a talárját.Azonban pár pillanattal később a csillár zuhanni kezdett ott ahol Hermione és Bellatrix álltak. A halálfaló kénytelen volt ellökni a lányt akit Ron elkapott,majd Dobi jelent meg.Harry kikapta Draco kezéből az összes pálcát és efutott a manó felé majd egy pillantás alatt eltűntek.

Laila látta ahogy Bellatrix utánuk dob egy kést és az is eltűnik.  Apja utána érkezett meg pár mp-el.Hargja lángra lobbant a történtek hallatán és megbüntette azokat akik a házban tartózkodtak kivéve Lailát.
-Dracot hagyd!-kérlelte apját.
A fiú elé állt és apja megkímélte.
-Neked vissza kell menned az iskolába.Menj!
-Te hova mész?-fordult apja felé.
-Nekem máshol van dolgom.
Voldemort nem tudta,hogy lánya hamar rájön hova is tart...Laila végignézte ahogy apja megáll Dumbledore sírja előtt és magához veszi az általa mesének hitt bodzapálcát.

Laila tudta,hogy ezzel minden megváltozott. Apjánál a legyőzhetetlen pálca,és még bárhol lehetnek horcruxok. A vaskapunál már Piton várta.
-Mi történt?-kérdezte a férfi.

Laila elmesélte a történteket és,hogy apja hogyan szerezte meg a pálcát.
-Ha nála a pálca hamarosan támadni fog.És nem fog visszariadni attól sem,hogy az iskolára támadjon.A nagyúr tisztában van Potter megmentési kényszerével...Ha a barátait támadja,tudja,hogy el fog jönni.
-De még nincs nála a többi ereklye...
-Azok nincsenek az igaz.De a nagyúr nem tudja,hogy Potter tud a horcruxairól és azokat keresi.
-Nem értem ezt sem..Én megérzem amikor elpusztul egy.Ő miért nem?Vagy ennyi érzelem sincs benne?

Piton nem akart vagy nem tudott válaszolni. Együtt sétáltak vissza a kastélyba majd szétváltak útjaik.Mire visszaért körletébe az már üres volt.Nem volt kedve aludni menni így lent maradt és leült kedvenc foteljába.A Gringrottsról álmodott és koboldokról.Ez az álom majdnem egy hónapig nem hagyta nyugodni.Tudta,hogy Harry készül valamire.És nem is tévedett.

Harryék betörtek a Gringottsba és találtak egy újabb horcruxot.A fiú ezzel lebukott és így apja már tudta,hogy horcruxai nincsenek biztonságban ugyanis Harry menekülés közben beengedte apját a fejébe és látták felvillani a Roxfortot és a hollóhát házát.Borzalmas volt átélni haragját és ahogy lemészárolja a Gringottsban dolgozó koboldokat....

Rohanni kezdett és Ginnyt kereste, szerencsére egy folyosón meg is találta.Éppen Seamussal beszélgettek.Laila odarohant.
-Harry bajban van és azt hiszem ide tart az iskolába!
-Micsoda??-nézett rá a lány.
-Szólnunk kell a rendnek és a tanároknak !!!
-Gyere velem valamit mutatnom kell.

Felrohantak a hetedik emeletre és beléptek a titkok szobájába.
-Látod ott azt a képet?Aberforthoz Dumbledore öccséhez vezet minket aki Roxmortsban lakik.Úgy látom éppen úton van a másik képébe...Laila elképedt,sosem tudta,hogy a volt igazgatónak öccse lett volna...
-Ha igaz amit mondtál,akkor el kell kezdenünk a menekítési tervet.-mondta Ginny.

Laila bólintott de közben a képet figyelte ahol apró közeledő alakot vélt felfedezni.Egy törékeny lányt állt meg a képben mosolygott majd a kép kinyílt.Neville mászott ki rajta majd Laila döbbenetére Harry,Ron és Hermione.Ginny odarohant és Harry karjaiba vetette magát.

-Segítenetek kell!-fordult feléjük Harry amikor végre sikerült szóhoz jutnia meghökkent barátai mellett akik üdvözölték őket.Laila nem várta meg amit mond hanem lassan kihátrált a szobából.De nem jutott sokáig,mert a hangos bemondón Piton hangja visszhangzott

.-Minden tanuló haladéktalanul jelenjen meg a nagy csarnokban.Laila tudta,ez annyit jelent Piton tudja,hogy Harry Roxmortsban járt.Elszaladt a körletük felé ahol társai épp elindultak lefelé.
-Mi történt?-kérdezte Blaise.
Laila megvonta a vállát.Csendben vonultak és amikor beértek a csarnokba ott már a többi ház diákjai sorakoztak és a tanárok.

-Tudomásomra jutott,hogy Harry Potter Roxmortsban járt.Ha megtudom,hogy közületek bárki is kapcsolatba lépett vele,vagy tud bármi fajta információt az lépjen elő most!Senki nem mozdult...

Aztán valahol a griffendéles blokk közepén mozgolódás keletkezett és Harry lépett elő.
-Úgy látom a biztonsági intézkedései nem állták ki a próbát.Többszörösen nem-kiáltotta Harry,majd nyílt az ajtó és a FőnixRendjének tagjai léptek.

Laila szíve nagyot dobbant amikor meglátta Georgeot.
-Hogy mer ott állni ahol ő állt??Megölte őt!!-ordította Harry Pitonnak.

A tanár nem felelt mire McGalagony lépett elő és megtámadta a tanárt.Piton nem támadott vissza csak védekezett és még közben elkábította a mögötte álló halálfaló testvérpárt, majd seprű nélkül kiugrott az ablakon és elrepült.A teremben öröm ujjongás tört ki amit aztán egy sikoltás váltott fel.

A levegő hirtelen megfagyott, és Voldemort hangja zengte be a csarnokot: Adjátok ki Harry Pottert és megkímélem az iskolátokat.Sokan úgy vélitek harcolni bölcs dolog.Azonban nincs esélyetek.1 órát kaptok utána magam megyek el érte...Minden szem Harryre szegződött majd

Pansy kiáltotta el magát:-Mire vártok kapjátok el! De nem érte el a célját.
Többen védekezően álltak a fiú elé,majd McGalagony parancsára Frics elvezette a mardekárosok egy részét és a pincébe záratta őket

-Mit szeretnél Harry?-kérdezte .
-Időt!Nyerjetek nekem időt...majd elrohant.

Laila körbenézett és megszeppent gyerekeket látott maga előtt.
-Ginny el kell kezdeni kimenteni a gyerekeket!Ahogy megbeszéltük el kell juttatni mindenkit a szobáig és azokat akik elakarnak menni!!

George lépett mellé és Fred.-Mi is segítünk.

Laila felnézett régi szerelme arcára aki viszonozta a pillantásokat.Sok ki nem mondott szó volt bennük és Laila csak arra tudott gondolni,hogy még mennyi marad amikor ő már nem lesz.A többi varázsló a kastély falai köré gyűlt és védőburkot varázsoltak a kastély köré.Közben összeterelték a gyerekeket és megindultak felfelé.Ám nem volt olyan könnyű mivel hatalmas zűrzavar volt a kastélyban.

-Megoldod Tonksal együtt Ginny?-fordult a lány felé aki bólintott.
-Gyertek!-intett a fiúk felé-Szedjük össze akik harcolni maradnak...Mindenhova kell ember egyetlen rész sem maradhat őrizetlenül.

Megszaporázták lépteiket.A felsőbb évesek közül szinte mindenki maradt...A griffendélesek és hugrabuggosok közül max 1-2 ember hiányzott.Néhány mardekáros társa lépett meg,akik nem akartak harcolni vagy akiknek a szülei a másik oldalon álltak.Azonban látott már végzett diákokat is akik visszatértek...A Roxfortos házimanók is egytől-egyig felsorakoztak.Lailának könny csordult a szemébe.Még sosem látott ilyesfajta összefogást...Bár elég lenne,gondolta magában...

Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant