2010

40 4 3
                                    

 Y/N PON

Μπήκα στο μεγάλο κτήριο,είχα πολύ άχγος θα τα πάω καλά; Είχε πολύ κόσμο μέσα σκέφτηκα πως θα πρέπει να ανταγωνιστώ τόσα άτομα και να προόκριθω. Θέλω πάρα πολύ να περάσω τα δοκιμαστικά...Πως αλλίως θα πραγματοποιήσω το όνειρο μου;

Περίμενα για αρκετή ώρα μέχρι να με φωνάξουν ...Έφτασε επιτέλους η σειρά μου,είχα πάρα πολύ άγχος .Πήρα μία βαθιά ανάσα σήκωσα το κεφάλι μου και είδα πολλές κάμερες και μερικούς ανθρώπους να κάθονται απέναντι μου περιμένοντας εμένα κοιτώντας με στα μάτια.Μόλις τους είδα υποκλίθηκα κάμποσες φορές.

ΕΠΙΤΡΟΠΉ-Συστήσου...

Y/n-Με λένε Lee Y/n ,είμαι γεννημένη/ος το 1996 άρα 14 χρονών ,είμαι από την Ελλάδα αλλά εχω γεννηθεί και '' μεγαλώσει'' στην Κορέα και μένω εδώ στην Σεούλ. Μπορώ να σας δείξω αυτά που σας έχω ετοιμάσει;

ΕΠΙΤΡΟΠΗ-Φυσικά,ξεκίνα...

Άρχησα να τραγουδάω το τραγούδι που διάλεξα ,αυτό ήταν το :Only look at me  by Taeyang.

Προσπαθούσα να καταλάβω τι σημαίνουν οι εκφράσεις του προσώπου των κριτών αλλά δεν μπορούσα να καταλάβω αν τους άρεσε αυτό που έκανα ή όχι.

Μετά έπρεπε να χορέψω ένα τραγούδι δικής μου επιλογής κι ένα τυχαίο δικιάς τους επιλογή (των κριτών).Αυτό που διάλεξα εγώ ήταν το bad romance by Lady Gaga

Και δικίας τους επιλογής το: Hips don't lie by Skakira

Είχα ακούσει οτί συνήθως δεν βάζουν τραγούδια της kpop οπότε είχα κάνει πάρα πολύ κόπο και έβαζα τους τελευταίους πέντε μήνες μόνο γνωστά τραγούδια (όχι της kpop),και αυτό το τραγούδι το είχα προετιμάσει καλά...

Στην αρχή ήμουν πολύ αγχωμένη/ος αλλά όσο περνούσε η ώρα ηρεμούσα όλο περισσότερο.Η διαδικασία κράτησε περίπου 30 λεπτά  (μόνο τα δοκιμαστικά τα δικά μου ) και σε σύνολο με την αναμονή 2 ώρες.

Γύρισα στο σπίτι κουρασμένη/ος και μετά κοιμήθηκα.Η υπόλοιπη εβδομάδα πέρασε έτσι.Στο σχολείο μας βάζαν  πολλές εργασίες ,με το ζόρι προλάβαινα να τις τελειώσω πριν τις 24:00 .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 18, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝑀𝑦 𝐿𝑖𝑓𝑒 𝐺𝑜𝑒𝑠 𝑂𝑛...Where stories live. Discover now