''Endişelenme, her şeyi halledeceğim.''Yoongi mental olarak bitap bir şekilde başını bileğindeki kelepçelerden kaldırarak öğretmenine baktı. Bay Jung oğlanın olanları algılamada zorlandığını boş bakışlarından anlıyordu.
Boğucu grilikteki beton oda sessizlikle daha da gerici olurken sonunda çelik kapıdan bir kilit sesi duyuldu. Kapı aralandı; içeri uzun boylu, otuzlu yaşlarının ortalarında, gözlerinin altındaki koyu halkalarla biri girdi.
Adam önce Yoongi'yi, daha sonra da Jung Hoseok'u süzdü.
Ağır adımları odadaki masaya ilerledi. Boş olan sandalyeyi çekerek Yoongi'nin karşısına oturdu, daha sonra elindeki raporun işaretli bir sayfasını açarak oğlanın önüne doğru uzattı.
''Min Yoongi, ben dosyadan sorumlu baş dedektif Chan Hyuk. Dikkatlice bakarsan öldürülen maktulün kabanında bulduğumuz saç...''
Yoongi dna sonucunun eklendiği rapor sayfasına baktığında gözlerinin dolmasına engel olamadı. Kendince güçlü olmaya çalışarak başını iki yana salladı ve raporu kelepçeli elleriyle dedektife doğru iteledi.
''Bunun ne demek olduğunu biliyorum ancak...'' Derin bir nefes alıp devam etti. ''Ben Dancy değilim.''
''Bak-''
''Dedektif Chan Hyuk.''
Bay Jung dedektifin lafını yarıda kesmişti.
''Min Yoongi benim kısa süredir öğrencim... Ancak kariyerimin verdiği deneyime dayanarak ondan şüphelenmediğimi belirtmek istiyorum.''
Dedektif Chan Hyuk masada Jung Hoseok'a doğru eğildi.
''Bu lafları sık duyduğumu bilmeniz gerekiyor öyleyse.''
Dedektif arkasına yaslanarak tekrardan Yoongi'ye döndü.
''Maktulü tanımadığınızı söylemişsiniz. Peki dün neredeydiniz Bay Min?''
''Saat 13:30'a kadar dersim vardı, okuldaydım...'' Sarışın derin bir nefes aldı sakinleşmek ve kafasını toparlayabilmek adına. Cildi solmuş, ufak burnu her an ağlayacağının habercisi olarak hafifçe kızarmıştı.
''...Saat 16:00'da çalıştığım cafede mesaime başladım. Daha sonrasında da eve gittim.''
Bay Jung oğlan ondan bahsetmeyince ekledi.
''Kendisine ben eşlik ettim dedektif.''
Dedektif anladığını ifade edercesine başını salladı.
''Okul ve iş arasındaki boş vakitte neredeydiniz?''
''Evdeydim, dinleniyordum.''
Dedektif Chan Hyuk ayağa kalktığında Yoongi umutsuzca adama baktı.
''Cinayetin tam saati belli olana kadar sizi burada tutmak zorundayım Bay Min.''
Dedektif Chan Hyuk Bay Jung'a dönerek ekledi.
''Sizi de dışarı almam lazım, şahit olarak ifadeniz alınacak.''
Bay Jung ikiletmeden ayağa kalktı, Yoongi'ye son kez bakarak mırıldandı.
''Hemen burada olacağım, sesini duyacak kadar uzakta. Tamam mı? Her şey yolunda.''
-
''Bay Jung, katil öğrenciniz olmasa da onu tanıyor olabilir ya da sıradaki kurban...''
Yardımcı dedektif Woo Jin cümlenin devamını getirecek gücü kendinde bulamadığında Jung Hoseok cümleyi tamamladı.
''Sıradaki kurban Yoongi olabilir.''
Dedektif Chan Hyuk'un işareti üzerine çelik kapının önündeki polis kapının kilidini açtı. Bay Jung içeri girmeden önce Dedektif Chan Hyuk adamı kolundan tutarak durdurdu.
''Öğrencinize durumu siz açıklasanız daha iyi olur sanırım doktor. Ona üçer nöbetle nöbet başına birer sivil tahsis edeceğiz güvenliği için.''
''Anlıyorum dedektif, durumu izah edeceğim. Teşekkürler.''
Dedektif elini adamın kolundan çektiğinde Bay Jung vakit kaybetmeden içeri girdi. Polisler çoktan oğlanın bileğindeki kelepçeleri çözmüşlerdi. Yoongi Bay Jung içeri girdiğinde tereddütle ayağa kalktı.
''Bay Jung?..''
Bay Jung tebessümle kollarını iki yana açtı.
''Eve gidiyoruz Yoongi-ah.''
Sarışının gözünden bir damla yaş süzüldü, titrek bedenini adamın kolları arasına attığında Bay Jung kolları arasındaki oğlanı sıkı sıkı sarmaladı.
''Teşekkür ederim Bay Jung.''
Adam gülümseyerek oğlanın sırtını sıvazlamaya başladı bir eliyle.
''Yoongi-ah, bilmen gereken bir şey daha var...''
Yoongi merakla geri çekildiğinde Bay Jung'un suratına yine o ciddi ifade yerleşmişti.
"Gel, dışarıda konuşalım."
Bay Jung oğlanı önüne alarak odadan dışarı çıkardı, dedektif Chan Hyuk kapının yanında onları bekliyordu. Dedektif bir şey demeden ikiliye labirenti andıran koridorlarda eşlik ederken Bay Jung konuşmaya başladı.
"Yoongi-ah, rapora göre kesin ölüm saatinde sen işteydin, kamera kayıtları mevcut. Bu sebeple masum olduğun kanıtlandı... Ancak o çocukla temas etmemiş olsan bile dnanın üzerinde olmasının bir sebebi olabilir."
"Bay Jung, söyleyin lütfen."
Bay Jung derin bir nefes alarak kelimelerini topladı.
"Dedektif senin sonraki kurban olabileceğini düşünüyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dancy, the killer • sope
Hayran KurguMin Yoongi, Dancy'nin öldürmekten duyduğu zevki ve hazzı anlamaya başladığında bunun sebebi, kendini bir katilin yerine kafa karıştırıcı bir kusursuzlukla koyabilmesiydi. Jung Hoseok ise Yoongi'nin koruyucusuydu, şimdi ve sonsuza kadar...