BTS nadále jsou populárními i když nejsou mezi námi. Pořád se prodávají jejich alba a plakáty. Každý je do teď lituje. Určitě tam nahoře se na nás dívají jak zvládáme vše naprosto dobře. Všichni nás mají nadále rádi jako my je. Vždy v naších srdcích.
Y/n otec byl zavřen do vězení doživotí protože ne jen zabil skupinu BTS a členku z 2NE1 také začal brát drogy a prodával trávu což je zakázané. Unesl spoustu nezletilých dívek a chlapců které týral a potom zabil. Nikdo doteď nenašel kde se skrývají těla dívek a chlapců. Policie pořád pátrá ale nic poslední dobou nenachází. Uvidíme dál co ještě Y/n otec udělal.
V roce 2014 v červnu debutovala skupina MAMAMOO z členek: Hwasa, Jisoo, Rosé a Moonbyul. Skupina se stala velmi slavnou kvůli jejich písničce HIP a dalších. Stejně tak debutovala skupina BLACKPINK v roce 2016 v srpnu z členek: Momo, Jennie, Minnie a Sana.
V roce 2014 22.12 spáchala sebevraždu Tereza Hobiho přítelkyně. Psychicky nezvládla být bez Hobiho tak skočila ze Soulského mostu přesně 22:22 hodin. Zaznamenané na městských kamerách.
Kate se vdala s Felixem roku 2016 v listopadu ve Francii. Kate a Felix budou mít dítě v roce 2019 jménem Woojin. Woojin odjede do Soulu a tam vystuduje zubařinu a stane se tak Soulský zubař. Kate s Felixem budou mít druhé dítě jménem Hyunjin které vystuduje hereckou školu a stane se nejlepším hercem v Asii.
Katryn bude v psychiatrické léčebně tři roky potom jí propustí a začne se věnovat umění. Doteď maluje obrazy a prodává je na ulicích.
Lisa zůstane v Koreji a stane se top modelkou pro různé časopisy. Dostávala se z té situace velmi těžko ale potom si vzpomněla co říkala její nejlepší kamarádka Y/n: I kdyby se mi stalo cokoliv vždy tě budu pozorovat co děláš a budu ti dávat znamení které příjmy.
Holky se setkávají nadále a pořád spolu mají skvělé vztahy. Vždy na Y/n narozeniny přijedou a popovídají si s ní u náhrobku. Stejně tak i u ostatních. Sem tam uroní slzu a když jsou to pomalu pět let.
"Vždy v našich srdcích." přečte Lisa na náhrobku a klekne si k němu. "Chtělo by to aby jsi tu byla semnou. Abych tě zase mohla umačkat v objetí abych tě mohla vidět. Vím že ty mě vidíš ale chci tě také vidět. Moc mi chybíš a nevíš ani jak. Každý z vás byl skvělý kámoš. Pamatuji si jak jme hráli flašku a pak skončili nazí. To byly ty časy které chci vrátit. Chci je tak moc zpět. Čas jde dál a já budu muset zase opět jít. Jsi moje sestra zlato. Miluji tě sestro" usmála se Lisa a se slzy v očích odešla ze hřbitova. "Nikdy na tebe nezapomenu" otočí se k velké bráně a potom si to vezme směrem k jejího domu.
No nic tady ukončuji oficiálně příběh :) uronila jsem slzu u toho náhrobku. PROSTĚ PROČ MUSÍM BREČET. :) No nic jsem ráda že jste si tento příběh přečetli protože tohle je pro mě velká pocta. Prostě jsem ráda že jste tohle celý dočetli.
I purple you A.R.M.Y. 💜💜💜
ČTEŠ
Školní Láska (Min Yoongi)
Fiksi PenggemarDívka která se kvůli máměné a tátové práci musela odjet do Koreje a musela opustit všechny vzpomínky z děctví které prožila jak s kamarády tak i s rodinou. Co bude dělat když potká skupinku sedmi kluků kterou jí budou šikanovat? Co bude dělat když b...