Capitolul 1

173 7 2
                                    

O ceata prin care nu puteai sa vezi absolut nimic se intindea in fata mea.Ma straduiam sa descopar ce se ascunde dupa aceea ceata ,dar nimic ,vantul rece batea cu repeziciune ,iar cateva fire de par sau lipit de fata mea .Cu ajutorul vantului ,ceata se duse un pic ,astfel putant sa vad ce se afla in fata mea. Cu o sclipire din ochi ,am putu vedea o pereche de ochi verzi ca jadu ce sclipeau ,cand am incercat sa ma apropi de aceea persoana,m-am oprit si am ramas uimita fiindca cunosteam acea persoana era.....O lumina straluictoare imi intra in ochii atunci cand am incercat sa ii deschid,dupa ce m-am trezit si am hotarat ca este timpul sa ma ridic din pat ,am  mers spre baie unde m-am dezbracat si m-am aruncat hainele in cosul cu rufe murdare,picuri de apa calda imi atingea corpul cu repeziciune ,am luat dus gelul si am intins pe tot corpul astfel oferind-umi o dimineata relaxanta sub picuri calzi si aroma de cocos si ciocolata oferita de dus gelul meu .Dupa ce am iesit din baie gata imbracata ,ai mers in bucatarie unde se afla mama  alaturi de fratele meu.  
-Neata,am spus dupa ce am luat bolul si mi-am turnat lapte peste cereale si m-am asezat la masa.
-Buna dimineata scumpo,cum te simti?
-Mbine ,a-si putea spune
-De ce ?,ai patit ceva scumpo
-Mama sti doar ca imi este dor de tata ,de aceea sunt asa ,nu am mai vorbit cu el de o luna si imi este frica sa nu fi patit ceva .
-Scumpo,nu te mai gandi la asta ,tata este in regula si daca nu a sunat in seamna ca are de lucru.                     

-Jessei,Michael,ce spuneti daca astati va petreceti ziua impreuna ,ca doi frati ce sunteti voi.
-Ce!!am tipat eu  impreuna cu frate-miu pe care a-si vrea sa il duc in capatul celalat a  lumi si sa il tund ,doar ca sa imi satisfac placerea de a il vedea chel.
-Nu vreau sa aud un refuz din partea voastra ,asa ca Michael poftim chea de la masina mea ,a spus mama
Dupa ce am luat geaca din cuier si tenesi ,am mers la masina,acolo asteptandu-ma Michael.Am gonit pe strazile Londrei pana cand i-a venit o idee lui Michael.
-Ce spui daca mergem la un parc de distracti?!..
-Da,doar daca imi castigi un ursulet de plus..ai spus tu cu zambetul pe buze
-D..da..dar..nu a apucat sa spuna ceva ca i-am facut botic de catelui ,iar el a acceptat,acum fiind in drum spre parcul de distractie .Aproape toata ziua am petrecut-o in parcul de distracti ,pana cand mi-am  adus de aminte ca trebuia sa primesc un ursulet de plus
-Nu crezi ca ai uitat ceva,l-am  intrebat eu pe fratiorul meu care se uita la o blonda dotata cu tot ce se poate si nu se poate. -Nu ,nu cred ca am uitat ceva ,spuse el in timp ce isi musca buza uitand-use cu insistenta la fundul blondei.
-Cretinule,am spus eu si am plecat de langa el.Chiar nu mai avea rost sa il rog pentru ca stiam ca era prea distras de aceea blonda .In timp ce eu il tot injuram pe fratiorul meu scump si ma miram de prostia lui ,din greseala m-am ciocnit de o persoana,iar contactul cu aceea persoana m-a facut sa cad.Am incercat sa ma ridic ,dar imediat am simtit o mana care ma ajutat sa ma ridic.
-Scuze nu am vrut sa..am vrut sa continui dar am fost oprita de o voce usor groasa dar in acelasi timp placuta.
-Nu ,eu imi cer scuze,nu am vrut sa se intample acest lucru .
-Este in regula am spus eu ,in tot acel timp am stat cu capul aplecat in jos deoarece eram rosie in obraji  ,pana cand  m-a luat de mana si eu mi-am ridicat capul si am ramas uimita cand am vazut acei ochii superbi de un verde straluitor,la fel ca jadul.
-T..t..tu..tu esti..de uimire nu stiam ce sa mai spun si am ramas surprinsa ca in fata mea se afla baiatul din visul meu ,da era baiatul misterios pe care nu credeam ca o sa il mai vad din ziua care a plecat.De cand a plecat nu imi mai  puteam lua gandul de la el ,eram trista ca ma lasase asa ,fara nici o explicatie sau ori ce altceva.Dupa ceva timp am inceput sa am cosmaruri in fiecare seara care nu ma lasau sa dormi ,pana intr-o seara cand am avut un cosmar care a facuto pe mama sa imi faca programari la pshiolog,da programari.Dupa ce am terminat cu sedintele de pshiologie nu am mai avut cosmaruri si nici alte vise pana astazi cand l-am visat dinou pe EL.

-Sunt Harry ,Harry Styles.

Pentru inceput imi cer scuze pentru greseli ,asta este prima carte,adica primul capitol care l-am scris fara sa sterg,si sa scriu,sterg si pana la urma sa nu mai scriu deloc,ori cum sper sa va placa si daca nu va place ,puneti in comentariu ce nu v-a placut si voi incerca ,ca in capitolul urmator sa va atrag atentia...Multumesc si va iubesc:* :* :* :* :* ❤❤❤❤

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 13, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Stay with meUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum