Ölmek İstiyorum

1.1K 52 35
                                    

1 Hafta Sonra

Elif'in anlatımıyla:

Bir hafta... İskender ile yakınlaşmamızın üzerinden tam bir hafta geçmişti. O günden sonra hiç yalnız kalmamıştık.

İskender benimle hiç konuşmuyordu neden olduğunu bilmiyordum ama bu beni çok üzüyordu.

Beni öpüp daha sonra benden uzaklaşıyordu. Neden olduğunu az çok tahmin edebiliyordum.

Herhalde bana karşı olan duguları geçiciydi ve o duygularına yenik düşüp öyle bir hareket yapmıştı.

Bu yüzden kendinden utanıyordu ve bana yaklaşmıyordu.

Hoş... Zaten o benden yaklaşık olarak beş yüz yıl daha büyüktü. Biz bir hataydık. Birlikte olmamız imkansızdı.

Daha fazla delirmemek için yatağımdan kalktım. Anksiyetem beni çok zorluyordu. Artık dayanamıyordum.

Banyoya gidip aynaya baktım. Uykusuzluktan gözlerimin altı morarmıştı ve ölü gibi görünüyordum.

Aynadaki yansımama göz devirip dolapta duran ilacımı içtim ve saate baktım. Okulun başlamasına yarım saat kalmıştı.

Kendime basit bir kahvaltı hazırlayıp onu yedim ve formamı giydim. Çantamı alıp evden çıktım.

Okula vardığımda zil daha yeni çalıyordu. Hemen sınıfa koştum.

Yeşil gözlerim aniden elalarla buluştu. Bir süre öylece bakıştık. Öğretmenler zili çaldığında kendime geldim.

Yerime oturdum.

**

İskender sınıftan aceleyle çıktı. Ne olduğuna bakmak için peşinden gittim. Gördüğüm şey karşısında yıkılmıştım.

Onu o kızla gördüm. Beren ile. Birlikte gülüşüyorlardı. İskender beni görünce gözleri büyüdü.

"E- Elif... Bak, açık-" ellerimle başımı tuttum ve kafamı iki yana salladım. "Nasıl yaparsın?"

Diye sordum. "NASIL YAPARSIN HA? NASIL? HİÇ Mİ DEĞERİM YOKTU GÖZÜNDE HİÇ Mİ? BENİ ÖPTÜKTEN SONRA NASIL BAŞKA BİR KIZLA BİRLİKTE OLURSUN!"

Bütün okul başımıza toplanmıştı. "Ben size demiştim." Dedi Tayfun. Ardından başıyla İskender'i işaret etti. "Bu çocuğa güvenilmez diye."

Haklıydı. Tayfun ilk defa haklıydı. "Elif bak-" nasıl oluyordu da hâlâ adımı söyleyebiliyordu?

Yanına gidip ona tokat attım. "Sakın!" Dedim. "Bir daha asla..." Kesik kesik konuşuyordum. Nefes alamıyordum.

"Sakın bir daha adımı ağzına alma." Ve gittim. Anında çıktım okuldan. Ölmek istiyordum. Ölmek...

Yola çıktığımda bana doğru gelen arabayı görmedim. Bedenim sert birşeye çarpıp soğuk suyla buluştu, bu sıcaklık neydi.

Selam kuzular.

Evet bu bölüm biraz değişik oldu.

Ve saçma.

Sizce Elif'e ne olacak?

İskender Elif'i gerçekten aldattı mı?

Diğer bölümde çok heyecanlı şeyler olacak.

Oy verip yorum yapmayı unutmayın.

Hepinizi çok seviyorum kuzular.

Öpüldünüz.

Tozkoparan İskender - İsEl (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin