empatbelas

1.2K 193 33
                                    

Hanseul duduk termenung di balkoni , baju kemeja berwarna putih paras lutut milik Taeyong yang dipakainya ditilik perlahan. "Bagi aku pun baju besar, cakap kaya tch", rungutnya perlahan. Keadaan rumah yang sunyi itu membuatkan berasaan bosanya semakin bertambah. Hari ini hari sabtu, jadi kenapa tiada bunyi langsung dari lelaki itu? atau dia mati ?

Baguslah

Perutnya yang berbunyi itu dipegangnya perlahan. "Lapar..", Mulutnya dimunjungkan sebelum dia mengambil langkah keluar dari bilik. Langkahnya diatur turun dari tangga satu persatu lalu menuju ke arah dapur. Matanya melilau memastikan lelaki itu tiada di situ. Dia menunggu beberapa saat sebelum badanya dibungkukkan kearah bawah laci makanan. "Banyak gila ramyeon, stok setahun ke macam mana?", Soalnya .

Tanganya mencapai satu bungkus ramyeon berperisa pedas , Dia tersenyum kecil sebelum laci itu ditutup. "Halalkan ya Taeyong? Aku lapar gila kau bukanya mahu masakkan aku pun, bawak aku keluar makan ke. Ingat aku ni tak reti lapar? Bukan macam kau keding gila! tak macam Jaehyun berotot kau patut contohi dia", bebelnya perlahan kepalanya digeleng gelengkan.

Dia bangun dari duduk sebelum belakang badanya tersentuh sesuatu. Releks badanya kecil itu berputar ke arah belakang. Anak mata gadis itu bergetar sebaik sahaja bertemu dengan anak mata milik lelaki itu. "Seronok kutuk aku?", Soal lelaki itu membuatkan Hanseul menelan liur perit.

"M-manada! Aku cakap kau kacak tadi!", Hanseul menjawab pertanyaan itu sambil matanya dilarikan dari melihat lelaki itu. Boleh gila jadinya bila lelaki itu hamya memakai baju tanpa lengan berwarna hitam , bersama rambut berwarna merah pekat. Jujur ,

Lelaki ini sempurna dari segi wajah , tapi bukan perangai.

"Lagi?", Soalnya sebelum melangkah mendekati gadis itu. Hanseul menjadi gelabah, bibirnya terbuka tertutup ingin menjawab soalan lelaki itu. "M-mata kau tu c-comel", Taeyong tertawa kecil. Pingang ramping milik gadis itu dipegangnya sebelum rambut yang menutupi dahi gadis itu disangkutkan ditelinga.

"Kau comel Seul".

Hanseul terdiam. Taeyong kena rasuk atau bagaimana? , Soalnya didalam hati. Tanganya turun memegang tangan lelaki itu untuk melepaskan pelukan. "Taeyong..".

"A-aku cium kau b-boleh?", Soalnya membuatkan Hanseul dihimpit rasa malu dan terkejut. Lelaki itu mendekatkan wajahnya dengan gadis itu sebelum menghapuskan jarak mereka berdua.

"Mmph..T-taeyong.."



+ ottae yeorobun ? *smirk*

FuckboyWhere stories live. Discover now