Sonunda ona onu sevdiğimi söylemiştim. Açıkcası rahatladım ve şu an çok iyi hissediyordum. Bir süre boyunca onunla vakit geçirmiştim ardından eve dönmüştüm. İkimizde yorgunduk, bu yüzden dinlenip daha sonra devam edecektik.
Ilık bir duş alarak üstüme beyaz bir tişört altıma da gri eşofman geçirmiştim. Saçlarımı havlu ile kurulayarak salık bıraktım.
Bir kaç hafta öncesine kadar kötü günler geçiriyordum ama şimdi ayna da kendime bakınca fazlasıyla iyi gözüküyordum.
Kızlara söylemek ile söylememek arasında kalmıştım. Çünkü daha bana çıkma teklifi etmemişti. İlerleyen zamanlarda Jimin'le bir karar vererek herkese söylemeyi düşünmüştüm. Tabii, onun fikrini de almak lazımdı.
Kapım bir kaç kez tıklandığında Jisoo'nun sesini duymuştum.
"Hey, Chae müsaitsen geliyorum içeri?"
Gel diye cevap verdiğimde odaya girerek arkasından kapıyı kapatmıştı. Yatağa oturarak gözlerimle yanıma oturması için işaret etmiştim.
Başını sallayarak yanıma oturmuştu. Ne söyleyeceğini merak ediyordum. "Bir sorun mu var?" diye sorduğumda, bana içimi ısıtacak bir gülümseme sunmuştu.
"Hayır bir sorun yok. Sadece seni merak ettim ve bugün iyi gibiydin. Her şey yolunda mı?"
Ellerini ellerimin arasına alarak ona karşılık olsun diye gülümsedim.
"Her şey yolunda merak etme Jisoo." dedim. Dudaklarını aralayıp bir şey söyleyecek gibi oldu ama hemen geri kapatmıştı. Düşündüğüm şey olduğunu anlayınca konuşmaya devam ettim.
"Jimin ile aramda bir sorun yok. Hallettik diyebiliriz."
Ellerini çekerek yüzümü avuçlayınca alnıma minik bir öpücük bıraktı. Aramızın düzelmesine sevinmiş olmalı. "Sevindim çünkü onun yüzünden kötüydün ve seni şimdi mutlu görmek benim içimi rahatlattı."
Sonrasında iyi geceler diyerek odamdan ayrılmıştı. Yarın cumartesi'ydi ve iş yoktu.
Telefonunu elime alarak Jimin'e mesaj attım.
Chaeyoung:
Jimin, uyudun mu?Attığın mesaja anında geri dönmesi hoşuma gitmişti.
Jimin:
Hayır güzelim, uyumamıştım. Sen neden uyanıksın?Bir dakika güzelim mi? Park Jimin beni şu anda kalpten götürebilirsin. Sakin ol Chaeyoung alt tarafı güzelim dedi.
Derin bir nefes alarak cevap verdim.
Chaeyoung:
Uyku tutmadı. Ben sana bir şey sormak istiyordum.Jimin:
Sor bakalım.Chaeyoung:
Yarın cumartesi biliyorsun yani biliyorsundur inşallah. Belki, bir şey olmazsa beraber dışarı çıkabiliriz.Jimin:
Bu bir çıkma teklifi mi?Chaeyoung:
Onu senin etmen gerekiyor. Hatta sana trip atıyorum.Jimin:
Saçmalama Chaeyoung. Ederiz çıkma teklifi. Dert ettiğin şeye bak.Chaeyoung:
Etmezsen görüşmem seninle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᵞᵒᵘ ᴬʳᵉ ᴹᵃᵍᶤᶜ ↭ ᴶᶤᴿᵒˢᵉ́
Fanfictionİlk bakışta ona tutulmuştum. Kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu. Gözleri, dudakları, saçları ve gülümsemesi.. O gözleri kısılana kadar gülümsemesi beni benden almıştı.