37. BÖLÜM

11.8K 361 173
                                    

+90 vote +100 yorum sınırı var.

İyi okumalar










Önceki Gece

Lüks ayakkabıların zeminle olan temasından ortaya çıkan ses bile farklıydı.

Her bir adımda çıkan ses insanların dönüp bakmasına neden oluyordu. Parti de yaşanan kargaşaya anlam veremeyen topluluk parti çıkışı lobiye akın etmişti. İnsanların ağzında, nedeni bilinmez kavga vardı.

Şöhretin bedene bürünmüş hâli olarak algılanan bu insan topluluğu lobide oturup korkunun harmanlandığı sesleri ile yaşanan olayı konuşuyordu. Bazı davetliler de daha fazla partide kalmayıp oteli terk etmişti.

Hiçbir davetli olayı anlayamamıştı. Göze tek çarpan deli gibi kavga eden iki adamdı. Ve bu camia iki gencide tanıyordu. Hem de yakın arkadaşlar olarak.

Hepsinin aklından bir merak sillesi geçiyordu. Ama dile getiremiyorlardı. Hepsi, burada yaşanan herhangi bir şeyin tek bir kelimesinin dahi dışarı sızamayacağını biliyordu. Çünkü bu davet gecesinde Alabar Durulmaz imzası vardı.

Lüks ayakkabıların sahibi ise etrafta dönenlerden habersizdi. Aklında olan tek şey uzun zamandır görüşemediği nişanlısıydı.

Ayakkabılarının sesine dönen bakışlar adama çevrilmişti. Lobiye akın etmiş kalabalığın çoğu bu altın kol düğmelerine sahip adamı tanımıyordu. Tanıyanların büyük bir kısmını genç kız kitlesi oluşturuyordu.

Yakışıklılığı ile dikkatleri çeken ve kapalı kutu olarak bilinen bu adam Türkiye'deydi.

Adamı gören genç kızlar kolları ile birbirini dürtüp gözleri ile çaktırmadan önlerinden geçen adamı işaret ediyorlardı.

Kerem Şeyhanlı

Bedeni bir tanrıçanın imzası gibi boy gösteriyordu lobi koridorunda. Özel hazırlanmış bir mankenin defilesi gibi geliyordu gözlere. Ancak genç adam sadece yürüyordu.

Çevrende olanlarla ilgilenmiyordu. Gözleri sadece lobinin karşısındaki danışmaya takılıydı.

Nişanlısının arkadaşı İrem isimli kadın ikisi için bir süpriz hazırlamıştı. Uzun zamandır böyle bir şeye ihtiyacı vardı genç adamın. İşlerin yoğunluğu ile fazlaca yoruluyordu. Hem nişanlısını da özlemişti. Bade'nin de kendisini özlediğini umuyordu. Kafasında bir kaç gün Türkiye'de kalmak vardı.

Gelmişken biraz kafa dinleyecek hem de Bade'nin babası ile şirket planları hakkında konuşacaktı. Belki düğün için de bir şeyler konuşabilirlerdi. Bu nişan işi fazla uzamıştı.

Danışmada bekleyen sarışın kadın adamı gördüğü anda tanıdı. Ancak hiç bozuntuya vermeden işini yapmaya devam etti. Adam tam karşısında durduğunda gülümser bir ifade ile adama bakıp "Hoş geldiniz efendim, size nasıl yardımcı olabilirim?"

"İrem hanım bana bir oda ayırttığını söylemişti."

Sarışın kadın sanki unutmuş da şimdi hatırlamış gibi bir ifadeye bürünüp "Ah! Kerem Şeyhanlı olmalısınız. Kusuruma bakmayın efendim. Bade hanım sizi 2034 numaralı odada bekliyor." dedi.

SEKRETER +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin