Mi.am pregatit hainele pe fotoliu si m.am pus sa dorm putin.
Din nefericire m.a trezit Emily, prin miile de telefoane pe care mi le tot dădea.
-Hai te.ai pregatit ? Ca m.ai ai doar jumatate de ora.
-Da, m.am pregatit. Cum sa nu ....
-Bine , te astept in club. Vezi ca vine si Mark .-Okey... Te pup , paa.
Nu pot sa cred ca m.ai am doar jumatate de ora sa ajung si eu nu sunt îmbrăcată. M.am uitat prin dulap dar nu aveam cu ce sa ma îmbrac. Cu toate ca dulapul meu este plin de haine si rochii. Intr.un sfarsit m.am hotarat. Mi.am luat o rochie mulata, scurta , neagra, cu panza in partea bustului , niste botine cu toc înalt cu tinte si o geacă de piele deasupra. Mi.am îndreptat parul , m.am machiat finut si am dat să plec. Cand am deschis usa , in fata casei era chiar Castiel. Desigur daca el era arogant m.am gandit sa fiu si eu la fel.
-Hmm... Ce cauti aici ? Chiar iti pasa de mine si vrei sa vezi daca sunt bine ? L.am intrebat sarcastic.
-Nu , doar incercam sa.... sa...
-Poti sa nu te mai holbezi la mine ?
-Pot sa intru ?
-De ce ai vrea sa faci asta . Plus ca ma grăbesc. Tu poti sa intri si cu si fara voia mea.
-Ba nu , nu pot. Vampirii au o regula importanta. "Nu intri in casa oamenilor fara voia lor ". Deci , pot sa intru ?
-Ohh, bine.
Cum a intrat in casa ,a început să.mi pună o mie de intrebari.
<< -De ce arati in felul asta ? Unde ai de gand sa te duci ?>>
-Chiar nu te intereseaza. Mai da.mi pace.
-Nu vrei sa ajungi mai repede la club ?
-De unde ai stiut ca acolo vreau sa ma duc ? Tu citesti minti ? Iesi din capul meu ! Nu.mi mai invada intimitatea !
-Nu citesc minti , fraiero! Doar ca imi dau seama dupa expresia fetei tale si dupa cum arăti. In fine... Nu vreau sa ma mai enervez cu tine. Hai la masina .
-Stai! Tu ai masina ? De ce ? Ai o viteza mare , pentru care nu.ti mai trebuie masina.
-Da... Eve , dar nu vreau sa risc sa ma vada cineva .
Intr.un final am plecat. In 10 minute am ajuns si la club. Am intrat in club, speriată si inca ingandurata de faza cu Criss . Era o multime de oameni care dansau pe mese , ori erau beti , muzica bubuia in boxe , iar oamenii se impingeau in mine . Acum mi.am adus aminte de ce urăsc cluburile. Deodată am simtit o mana rece care m.a trezit din hipnoză. Chiar ma pregăteam sa.I dau una , crezând că era vrun betiv. Era doar Even. M.a tras de mana si m.a dus langa Emily.
-Ai întârziat. Daca m.ai lipseai 5 min , te dădeam in urmarire. Mi.a spus Emily isterică. Apropo , ce cauta Castiel aici ?
-Poveste lunga... Cast....
Nici nu am apucat sa incep ca m.a întrerupt Even .
-Eve , hai la un dans.
-Nu mersi. Nu le am cu dansurile. Ia.o pe Emily.
-Hai Emily.
Perfect. Am ramas singura. L.am cautat pe Castiel cu privirea. Se parea ca stătea singur cu băutură in fata. Asa ca... Daca eu stăteam singura si el la fel. Cred ca ma duc sa stau cu el.
M.am asezat langa el, pe canapeaua de peiele . Am vrut sa.mi deschid gura sa.I zic ceva , dar am realizat ca nu stiam ce sa.I spun, asa ca mi.am închis.o la loc.
CITEȘTI
O lume ascunsa
VampirIn aceasta lume , totul este posibil. Mai putin existenta unor vampiri sau a unor vrăjitori . Buna eu sunt Eve , iar asta spuneam si eu inainte , de a descoperi o noua lume. Totul a început intr-o noapte cand bantuiam pe strazi de nebună si ceva îns...