Mă trezește telefonul care bâzâia încontinuu. Îmi frec ochii, forțându-mii să focalizeze.
*Joeline?*
*Joe!*
*Mi-a zis Davide că l-a văzut pe Ethan la acceași masă cu tine.*
*De ce nu mi-ai zis?*
*Alo?*
*Unde ești de nu răspunzi?*
*Joeline!*
*Ești cu Ethan?*
Mă strâmb la mesaje și îi răspund cât pot eu de repede.
*Sunt acasă, Andrew. Acum m-am trezit.* Îi răspund eu.
*A.*
*M-am cunoscut cu o fată și am stat cu ea după program ca să ne mai împrietenim. Au venit și prietenii ei printre care și Ethan, dar n-am vorbit deloc cu el.* Mint. Practic nu prea am vorbit cu el. El s-a băgat în seamă cu mine.
*A. Înseamnă că Davide a exagerat puțin:)*
*Ce ți-a zis?*
*Acum nu mai contează. Când ne vedem?*
*Păi dacă vrei poți să treci astăzi pe la cafenea.*
*Te anunț dacă vin.*
*Bine.*
*Spor la muncă. Pa!*
*Pa!*
Oare ce i-a zis Davide lui Andrew? Îmi pun telefonul pe noptieră și mă ridic din pat ducându-mă la baie să mă spăl pe dinți și pe față.
"Neața!" Îl aud pe bunicul de jos.
"Neața!".
"Cum ai dormit?".
"Foarte bine. Tu cum ai dormit?".
"Bine." Îmi spune iar apoi intră în bucătărie iar eu în baie. Îmi fac rutina de dimineață iar apoi mă întrept spre bucătărie pentru a mânca.
"Nu întârzii la muncă?" Mă întreabă bunicul râzând în timp ce înfuleca o clătită.
"Ba da!" Spun cu gura plină de clătite. Îi fac cu mâna și ies pe ușa imediat.
Davide stătea în fața casei, râzând de mine.
"Hai urcă odată!" Spune râzând și intră în mașină. Dau din cap și intru în mașină.
"Mulțumesc că ai venit. Am uitat să-mi chem un taxi." Îi spun după ce termin de mâncat.
"Pentru nimic." Îmi zâmbește și pornește la drum.
"Trebuie să dau și eu de carnet." Oftez.
"Când vrei să dai?".
"Cât mai curând.".
"Dacă vrei te pot ajuta eu." Zâmbește.
"Da?".
"Da. Normal.".
"Bine." Îi zâmbesc.
Tot restul drumului am stat în liniște, fără ca unul dintre noi să mai zică ceva. Am vrut să-l întreb de ce i-a spus lui Andrew despre Ethan, însă nu vreau să stârnesc o discuție aprinsă.
CITEȘTI
DAR NOI
RomanceEthan si Joe sunt foarte diferiți și complicați, niciunul dintre ei doi nu acceptă să se îndrăgostească de un gen de persoană pe care îl detestă. Ethan nu vrea să se îndrăgostească, iar Joe nu are timp de așa ceva, până când bunicul Joelinei, se împ...