Մաս 3

134 4 1
                                    

Չիմինն առավոտյան շատ շուտ էլ արթնանում այսօր շաբաթ է ու նա տանն է դրա համար որոշում է դուրս գալ զբոսնելու...

***

Յունգին ուշ է արթնանում իր սովորության համաձայն նախաճաշում էր երբ իրեն զանգ եկավ պատասխանեց

📱......
📱պարզ է
📱....
📱Բերեք նրան ինձ մոտ սրճարան ու երևի արդեն գիտեք թե որ սենյակ
📱լավ պարոն
Անջատում են

Շարունակում է նախաճաշել հետո վերադառնում է սենյակ լողանում հագնվում պատրաստվում է ու դուրս գալով գնում  ակումբ 30 րոպե ու նա տեղում է....

***

Չիմինը դրսում քայլում էր երբ հանկարծակի նրա գլխին են անցկացնում մի սև գույնի մեշոկ նստեցնում են մեքենան ու տանում են անհայտ ուղղությամբ....

***
Մութ մի սենյակ որտեղ չկա պատուհան չկա լույս կա մեկ դուռ ու մի մահճակալ իսկ գետնին աչքերը ու ձեռքերը կապած նստած է Չիմինը
Շուտով Չիմինը լսում է դռան բացվել փակվելու ձայն դուռը կողպում են ներսից
_պարոն խնդրում եմ բաց թողեք ինձ
(Տղամարդը մի դառը քմծիծաղ է տալիս ու բացում նրա աչքերը Չիմինը միանգամից ճանաչում է նրան)
_Ի...Ինչ եք ուզում(Ասում է Չիմինը հուզված ու շատ մեղմ ձայնով)
(ևս մեկ քմծիծաղ ուղիղ Չիմինի աչքերին նայելով որը ոչ թե դառն է լինում այլ լկտիաբար)
_Օօօօ սիրուն տղա դու հարցնում էս ինչ եմ ուզում ես(ձեռքը տանում է Չիմինի շապիկից ներս)այ էս մարմինն եմ ուզում(Լկտի տոնը ստիպում է Չիմինին զզվանք ապրել այս մարդուց)
_Ինչ եք խոսում(մի փոքր տոնը բարձրացնելով)
_չլսեցիր "համարձակս*դու դա հետո կհասկանաս իսկ հիմա ուղակի եստեղ նստիր ու սպասիր(վեր է կենում ու դուրս գալիս իսկ Չիմինը հիասթափություն է ապրում այս ամենից սա իրեն ընհանրապես դուր չի գալիս բայց նա բացի սպասելուց ուրիշ ոչինչ չի կարող անել շուտով անկարողությւնից սկսում է արտասվել ու հենց այդպես հատակին պարկած քնում է)...

Շարունակելի

Կներեք որ ակտիվ չեմ փորձում եմ ամեն օր մի հատված տեղադրել բայց ժամանակս չի ներում💗

Вы достигли последнюю опубликованную часть.

⏰ Недавно обновлено: Apr 10, 2021 ⏰

Добавте эту историю в библиотеку и получите уведомление, когда следующия часть будет доступна!

ինչի Համար😢Место, где живут истории. Откройте их для себя