Kezdetét veszi hát a pokol első órája. A játékosok,társukba kapaszkodva próbálják elviselni a horror kastélyt. Az időjárás,sem a legfényesebb,hisz dörög,villámlik, és hamarosan biztosan esni fog. A játékszervezők izgatottan bámulják a monitort,de ők mindannyian sejtik kik lesznek a valódi bajnokok. Kegyetlen mosoly ül mindegyik arcán,látszik rajtuk a gonoszság.
MinJae
20:40
10 perce mást se csinálunk,csak össze vissza sétálunk vak sötétben. Csak a telefonunk és a kapott zseblámpák adnak némi fényt. A kastély kísérteties, és fura hangokat hallat. Ijesztő,de SeonGi erősen fogja a kezem, bár egyes zajoknál érzem hogy megborzong. Félek hogy mit találtak ki nekünk,de próbálom összekapni magamat.
Lassan beljebb araszolva,egy hatalmas konyhában lyukadunk ki. Tiszta. Túlságosan is tiszta.-Óvatosan lépkedj,ki tudja mi a frász van itt.-figyelmeztet halkan SeonGi. Tudom hogy a szervezők valamit csináltak a házzal, és csapdákat helyeztek ki,nem vagyok hülye csak óvatlan. Egy lazább padló lapra rálépve, nyílik ki egy titkos kis rész, és repül ki onnan egy hatalmas konyha kés. Az arcom mellett suhan el pár centire. Szerencsére társam a hang hallatára arrébb rántott. Ha nem tette volna meg,az éles eszköz a fejembe állt volna.
-Mi a jó édes élet? Ezek komolyan felszerelték a kastélyt mindenféle csapdával?-akad ki jogosan a fiú. Énis hasonlóan érezem magam. Rettenetesen megijedtem, és félek hogy ez közel sem a vége. Most a konyhakés, legközelebb pedig kitudja.
20:55
Kicsit megnyugodva folytatjuk a konyha felfedezését,de nem igazán találunk semmit. A hűtő tele van vízzel, legalább szomjan nem halunk.
-Ironikus. Láttad a Szellemkastély nevű Horror filmet? Én a moziban láttam még és ott is a hűtő csak vízzel volt tele.-gondolkodik hangosan SeonGi.
-Láttam. De repülő kés nem volt benne.-rántok vállat, és elindulok az egyik irányba.
-Figyelj. Lehet a kastély a filmbeli kastély sémájára épül,vagyis nézd. Ha hasonló a filmhez,van egy kis előnyünk.-magyaráz lelkesen.
-Ezek csak palackozott vizek. Kevés rá az esély hogy a filmhez hasonló dolgokat fogunk tapasztalni.-forgatom meg szemeimet szkeptikusan. Ám alighogy elhagyta a számat eme mondat megrezzent a telefonom.
"Nagyon ügyes SeonGi. Pontosan a film ami ihlette a kastély berendezését. Nos ti kijuttok élve innen?"
-Beszarok hát igazam volt. Simán túl éljük,ugyanis már sokszor láttam.-vigyorog a fiú. Ez nagyon para.
-Biztosan van benne valami csavar.-fogom meg a kezét.
21:05
A konyha után sikeresen átjutottunk az étkezőbe. Nyilván több konyha és étkező van,ez egyértelmű. Szép lassan haladunk előre.
-MinJae és SeonGi. Ti ketten most bajban vagytok.-szólal meg mögülünk egy mély hang. Lélegzetvisszafojtva nézünk hátra,de nincs mögöttünk senki. Egy árva lélek sincs.
-Hmm. Hehe ne keressetek minket,hisz úgyis később találkozunk.-kuncog ridegen egy női hang. Erősen megszorítom párom kezét, és közelebb megyek hozzá.
-Ezt baromi para volt.-szólal meg halkan. 100 százalékig egyetértek vele. Még legalább 30 percet mászkáltunk a viszonylag biztonságos helyen,az előző para hangot leszámítva.
-Menjünk tovább.-húz ki engem onnan. Kíváncsi vagyok mit rejt még ez az elátkozott hely.
-Egyébként a filmben is volt egy ilyen rész,ahol hangokat hallottak,de utána valaki azonnal meghalt.-suttogja a fülembe,nekem pedig a szőr feláll a hátamon.
~🎶🎶🎶🎶~
"Heo Yong-meghalt-csapda
Ryu EunBi-kiesett-eszméletvesztés."-jelenti be egy monoton női hang.-Oké, mostantól te vezetsz,hisz eddig tényleg minden olyan mint a filmben, kivéve a csapdákat.-szorítom meg a kezét.
21:35
Már egy ideje bóklászunk de senkivel nem futottunk még össze. Óvatosan lépkedünk de óvatlanul is belebotolhatunk egy egy csapdába.
-Nézzünk be ide.-világít a fiú egy díszes ajtóra.
-Rendben de óvatosan,nehogy valami kirepüljön onnan.-sóhajtok és megrázom a fejemet. Óvatosan az ajtóhoz lépkedünk, és kinyitjuk
Vajon mit rejt ez a szoba?●○○●●○○●●○○●●○○●●○○●●○○●●○○●●○○●●○●
Köszönöm szépen, hogy elolvastad ❤️
Sajnálom, hogy ilyen ritkán jön rész. Sajnos a munka miatt elég kevés időm van,de igyekszem ^^
YOU ARE READING
Deadly game!✓
FanfictionEgy iskola ahol évente egy osztály kerül be a Vidd végig és nyerj nevű titkos játékba. A játékmesterek mottója: "Vidd végig és éld túl,ha meghalsz gyenge vagy." Idén vajon hány diák esik áldozatul ennek a játéknak? ‼️BL történet azon belül Shounen...